کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر«نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن»:

مشاوران املاک، این فرصت را از دست ندهند

11 بهمن 1399 ساعت 17:17

گروه کسب و کار: دبیر«نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن سراسر کشور»گفت: مشاوران املاک فرصت حضور در این آیین و سمینار تخصصی ذیل آن را از دست ندهند.


دکتر امیرهمایون کاشانی‌کیا، دبیر«نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن سراسر کشور» گفت: برگزاری این آیین ملی، راه تازه ای به سوی توسعه کسب و کارهای مرتبط با بازار مسکن و به ویژه حوزه دلالی علمی، تخصصی و آکادمیک املاک باز می کند.
این مدرس و کارشناس ارشد مسکن در گفت و گو با بهارنیوز با بیان اینکه،این کارشناسان و دلالان مسکن هستند که بازار مسکن در کشور را به پیش رانده و اغلبِ فعل و انفعلات این بازار را رقم می زنند،تاکید کرد: از این رو بود که ما در شورای سیاستگذاری آکادمی کاشانی کیا بر آن شدیم تا «نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن» را برای تجلیل و تقدیر از کسانی که پیشران بازار مسکن کشور هستند برگزار و فرصتی بی همتا در راستای هم افزایی فکری و آشنایی بیشتر مشاوران املاک با چهره های موفق این حوزه فراهم کنیم.
این کارشناس ارشد مسکن در ادامه افزود: ما در این آیین ملی،سمیناری تخصصی با موضوع «آموزش مدل های روز ارائه سرویس و خدمات به مشاورین املاک» نیز در نظر گرفته ایم که در همان تاریخ هفتم اسفند 99 در شهر تهران برگزار خواهد شد و تا کنون شمار زیادی از علاقمندان برای حضور در این آیین و سمینار ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه در چند سال گذشته تمامی افرادی که اکنون در زمره ستون پایه ها و ارکان بازار مسکن،مشاوره و دلالی املاک هستند، از کانال حضور در دوره های آموزشی و تخصصی املاک و به ویژه آکادمی ما عبور کرده اند،افزود: حضور در چنین سمینارهایی از گام های مهم و اثرگذار ورود به بازار دلالی علمی املاک است.
کاشانی کیا در ادامه اظهارداشت: جوانانی که قصد دارند ورودی موفق به بازار مسکن کشور داشته باشند نیز، می توانند از فرصت استفاده از آموزشهای علمی و حضور در چنین سمینارهایی بهره زیادی ببرند و نیز با چشم خود، چهره های موفق این کسب و کار طراز اول را از نزدیک ببینند.
به گزارش بهارنیوز،«نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن» با هدف تجلیل و تقدیر تعدادی از پیشکسوتان و فعالان برگزیده بازار مسکن سراسر کشور و نیز تبادل دانش ،تجربیات علمی و آشنایی فعالان مختلف با بازار مسکن مناطق مختلف کشور برگزار خواهد شد.
گفتنی است در این آیین، تنی چند از مقامات بلندپایه کشوری نیز جهت اهدا لوح و تندیس به برگزیدگان حضور خواهند یافت.همچنین قرار است درسمینار تخصصی زیرمجموعه این همایش،پنل های گوناگون آموزشی توسط اساتید به نام و صاحب نظر کارشناسی و دلالی علمی املاک برای شرکت کنندگان ارائه شود.
علاقمندان به شرکت در این آیین و سمینار تخصصی، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه حضور و بهرهمندی از خدمات قابل ارائه، با شماره تلفن 88024290 تماس حاصل نمایند.
 


کد مطلب: 253892

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/253892/مشاوران-املاک-این-فرصت-دست-ندهند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir