کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ستاره ناراضی بارسا جواب کومان را داد (عکس)

30 مرداد 1400 ساعت 14:52

گروه ورزشی: روز گذشته رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری بازی با بیلبائو به شدت از ایلایش موریبا انتقاد کرد.


از قرارداد ایلایش موریبا با بارسا تنها یک سال باقیمانده و ماه قبل پیشنهاد تمدیدی دریافت کرد که بیشتر باعث خشم وی شد. طبق ادعای مارکا، پیشنهاد ارائه شده به ایلایش در حد بازیکنان تیم جوانان بارسلوناست و او دستمزدی بسیار پایین تر از تصوراتش دریافت خواهد کرد. ایلایش هم پیشنهاد را بلافاصله رد کرد.
 


تصمیم نهایی ایلایش رد پیشنهادات تمدید بارسلوناست و حاضر است یک سال روی سکوها بنشیند تا تابستان بعد به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود اما اخیرا باشگاه کاتالان روی او 15 میلیون یورو قیمت گذاشت و آماده مذاکره برای فروش وی با این مبلغ است.
مشکل اینجاست که کمتر باشگاهی حاضر است برای ایلایش 15 میلیون یورو پرداخت کند و فعلا تنها پیشنهاد دریافتی از باشگاهی در بوندسلیگاست که حاضر شده 5 میلیون یورو پرداخت کند. گفته می شود سیتی هم او را رایگان می خواهد.
 

 
رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری دیروز خود در مورد ایلایش گفت:« بازیکنانی جوان چون ایلایش که محصول آکادمی باشگاه هستند، نباید اینقدر به پول اهمیت بدهند. در سن او چیزهایی مهمتر از پول وجود دارند و او الگوی مناسبی برای بازیکنان آکادمی نیست.»
 
ایلایش امروز با انتشار عکس زیر در استوری اینستاگرام خود، پاسخ کومان را اینگونه داد:«هزاران شایعه ولی هیچکس حقیقت را نمی داند.»
 


کد مطلب: 289162

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/289162/ستاره-ناراضی-بارسا-جواب-کومان-عکس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir