به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۲۸۹۱۶۲

ستاره ناراضی بارسا جواب کومان را داد (عکس)

گروه ورزشی: روز گذشته رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری بازی با بیلبائو به شدت از ایلایش موریبا انتقاد کرد.
ستاره ناراضی بارسا جواب کومان را داد (عکس)
از قرارداد ایلایش موریبا با بارسا تنها یک سال باقیمانده و ماه قبل پیشنهاد تمدیدی دریافت کرد که بیشتر باعث خشم وی شد. طبق ادعای مارکا، پیشنهاد ارائه شده به ایلایش در حد بازیکنان تیم جوانان بارسلوناست و او دستمزدی بسیار پایین تر از تصوراتش دریافت خواهد کرد. ایلایش هم پیشنهاد را بلافاصله رد کرد.
 


تصمیم نهایی ایلایش رد پیشنهادات تمدید بارسلوناست و حاضر است یک سال روی سکوها بنشیند تا تابستان بعد به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود اما اخیرا باشگاه کاتالان روی او 15 میلیون یورو قیمت گذاشت و آماده مذاکره برای فروش وی با این مبلغ است.
مشکل اینجاست که کمتر باشگاهی حاضر است برای ایلایش 15 میلیون یورو پرداخت کند و فعلا تنها پیشنهاد دریافتی از باشگاهی در بوندسلیگاست که حاضر شده 5 میلیون یورو پرداخت کند. گفته می شود سیتی هم او را رایگان می خواهد.
 

 
رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری دیروز خود در مورد ایلایش گفت:« بازیکنانی جوان چون ایلایش که محصول آکادمی باشگاه هستند، نباید اینقدر به پول اهمیت بدهند. در سن او چیزهایی مهمتر از پول وجود دارند و او الگوی مناسبی برای بازیکنان آکادمی نیست.»
 
ایلایش امروز با انتشار عکس زیر در استوری اینستاگرام خود، پاسخ کومان را اینگونه داد:«هزاران شایعه ولی هیچکس حقیقت را نمی داند.»
 
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها