کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واگذاری تراکتور با بدترین آمار در تاریخ لیگ برتر

15 دی 1400 ساعت 9:31

گروه ورزشی: زنوزی آمادگی‌اش را برای واگذاری تراکتور اعلام کرد. در همین راستا دیروز جلسه تعیین‌تکلیف باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی تبریز با حضور نمایندگان استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.


«من به هواداران قول می‌دهم این تیم وقتی هماهنگ شود، در ایران و آسیا می‌تواند حرف اول را بزند.» این یکی از وعده‌های محمدرضا زنوزی به هواداران تراکتور بود. مردی که در طول چند سال اخیر سعی کرد با هزینه کردن و جذب بازیکنان و مربیان مطرح محبوبیت خوبی کسب کند اما با گذشت زمان ورق برگشت و یک تیم شکست خورده ماند با انبوهی از بدهی! درنهایت هم زنوزی آمادگی‌اش را برای واگذاری تراکتور اعلام کرد.
در همین راستا دیروز جلسه تعیین‌تکلیف باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی تبریز با حضور نمایندگان استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این جلسه نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، فاطمی‌امین وزیر صمت، سعدمحمدی نماینده شرکت مس و سردار خرم استاندار آذربایجان شرقی حضور داشتند و در پایان صورتجلسه واگذاری امتیاز دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی تبریز به مس سونگون ورزقان امضا شد.
طبق این صورتجلسه، اختیارات کامل دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی به‌زودی(نهایتا تا پنجشنبه) به مجتمع مس سونگون ورزقان واگذار خواهد شد و روال قانونی برای انتقال مالکیت این دو باشگاه به شرکت مس نیز طی ماه‌های آینده انجام خواهد شد. جالب اینکه در جلسه دیروز نه زنوزی حضور داشت و نه نماینده‌ای از سوی او. زنوزی درحالی تراکتور را تحویل داده که قرار بود در ایران و آسیا آقایی کند اما اکنون در جدول 16 تیمی با 11 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته و متحمل 8 شکست در 13 بازی شده است که بدترین آمار در تاریخ حضور این تیم در لیگ برتر محسوب می‌شود.


کد مطلب: 314495

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/314495/واگذاری-تراکتور-بدترین-آمار-تاریخ-لیگ-برتر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir