به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۳۱۴۴۹۵

واگذاری تراکتور با بدترین آمار در تاریخ لیگ برتر

گروه ورزشی: زنوزی آمادگی‌اش را برای واگذاری تراکتور اعلام کرد. در همین راستا دیروز جلسه تعیین‌تکلیف باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی تبریز با حضور نمایندگان استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
واگذاری تراکتور با بدترین آمار در تاریخ لیگ برتر
«من به هواداران قول می‌دهم این تیم وقتی هماهنگ شود، در ایران و آسیا می‌تواند حرف اول را بزند.» این یکی از وعده‌های محمدرضا زنوزی به هواداران تراکتور بود. مردی که در طول چند سال اخیر سعی کرد با هزینه کردن و جذب بازیکنان و مربیان مطرح محبوبیت خوبی کسب کند اما با گذشت زمان ورق برگشت و یک تیم شکست خورده ماند با انبوهی از بدهی! درنهایت هم زنوزی آمادگی‌اش را برای واگذاری تراکتور اعلام کرد.
در همین راستا دیروز جلسه تعیین‌تکلیف باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی تبریز با حضور نمایندگان استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این جلسه نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، فاطمی‌امین وزیر صمت، سعدمحمدی نماینده شرکت مس و سردار خرم استاندار آذربایجان شرقی حضور داشتند و در پایان صورتجلسه واگذاری امتیاز دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی تبریز به مس سونگون ورزقان امضا شد.
طبق این صورتجلسه، اختیارات کامل دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی به‌زودی(نهایتا تا پنجشنبه) به مجتمع مس سونگون ورزقان واگذار خواهد شد و روال قانونی برای انتقال مالکیت این دو باشگاه به شرکت مس نیز طی ماه‌های آینده انجام خواهد شد. جالب اینکه در جلسه دیروز نه زنوزی حضور داشت و نه نماینده‌ای از سوی او. زنوزی درحالی تراکتور را تحویل داده که قرار بود در ایران و آسیا آقایی کند اما اکنون در جدول 16 تیمی با 11 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته و متحمل 8 شکست در 13 بازی شده است که بدترین آمار در تاریخ حضور این تیم در لیگ برتر محسوب می‌شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها