کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راهبرد دیرینه حاکمان روسیه: تجاوز به کشورهای همسایه!

حاکمان بی‌رحم روسیه همواره روباه‌صفت بوده‌اند

6 اسفند 1400 ساعت 15:45


گروه سیاسی: حمله ‎روسیه به اوکراین برای ایرانیان یادآور درد و رنج اشغال و جنگ روس‌های متجاوز در ‎ایران است اما شاید در حافظه جمعی نباشد که روسیه حتی در کارنامه خود سابقه بمباران مرقد امام رضا (ع) در مشهد را دارد. نظامیان روس در حمله نوروز ۱۲۹۱ بیش از ۵۰ ایرانی را کشتند و خزانه و اشیاء قیمتی حرم را غارت کردند. در سیاست روس‌ها‌، اصلا دوستی معنا ندارد بخاطر همین لقب آنها روباه است.


طرفداران وطني بي شرم تر از پوتين
بیژن اشتری فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: چه دیکتاتور نفرت انگیزی است ولادیمیر پوتین. ببینید او چگونه سرتاسر خاک یک کشور مستقل و آزاد را به بمب و موشک بسته و تا همین‌جای کار جان ده ها شهروند بیگناه اوکراینی را گرفته است. و نفرت انگیزتر از پوتین، طرفداران وطنی او هستند که تا دیروز در تریبون های رسمی شان هشدارهای آمریکا در باره تجاوز قریب الوقوع روسیه به اوکراین را "تحریکات جنگ طلبانه آمریکایی ها" می نامیدند و حالا تجاوز تمام عیار روسیه به اوکراین را "عملیات صلحبانی روسیه در شرق اوکراین"‌ می نامند. واقعا بی شرمی و نوکر صفتی هم حدی دارد. از این ها بدتر و بی شرم تر ، آن هایی هستند که در راستای علایق عقیدتی و کمونیستی شان پوتین را به خاطر ستیزه جویی اش در برابر غرب تحسین می کنند و حاضر به محکوم کردن این تجاوز نظامی آشکار نیستند. در چنین بزنگاه هایی است که به وضوح هر چه تمام می توان اردوگاه مستبدین و زورگویان خارجی و داخلی را تشخیص داد و از وجود منحوسشان فاصله گرفت.

چرا با جنگ و ویرانی وتجزیه/اشغال هم‌نوایی می‌کنید؟
مصطفی تاجزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب در توییتی نوشت: ابراهیم رئیسی در گفتگو با پوتین، اظهار امیدواری کرد آنچه اتفاق می‌افتد به نفع ملت‌ها و منطقه تمام شود. چه خوب که زمان ورود ارتش سرخ به افغانستان مصدر کار نبودید. اگر نمی‌توانید حمله نظامی روسیه به اوکراین را محکوم کنید، چرا با جنگ و ویرانی و تجزیه/اشغال هم‌نوایی می‌کنید؟

روسیه و چین چه جنایتی بکنند ایران آنان را محکوم می‌کند؟
حجت‌الاسلام رحمت‌اله بیگدلی در توییتی نوشت: چین کمونیست مسلمانان اویغور را نسل‌کشی می‌کند و روسیه به کشوری دیگر تجاوز کرده و در حال منهدم کردن زیرساخت‌ها و کشتار مردم اوکراین است! روسیه و چین چه جنایتی بکنند ایران آنان را محکوم می‌کند؟

ابتکار نقاش سوری

نقاش سوری در ویرانه‌های شهر «بنش» در حومه «ادلب» خرابه‌های به جا مانده از ددمنشی و قساوت ارتش پوتین بر سوریه را به تصویر کشید.

راهبرد دیرینه حاکمان روسیه: تجاوز به کشورهای همسایه!




عکسی از ایستادگی مردم تبریز در ۲۸ آذر ۱۲۹۰ در مقابل “عملیات ویژه روس‌ها” در شمال ایران

*********************************

محمد مهاجری فعال اصولگرا: ديپلماسي بلد نيستيد لوطي گري هم بادتون نداده اند؟



************************************
این میزان حقارت و نوکرصفتی در ‌مقابل روس بی‌سابقه بوده!


یک درصد فکر کنید آمریکا اینجوری به یک کشور دیگه تجاوز کرده بود!


جهان زشت ناعادلانه ...

حضور ولادیمیر زلنسکی رییس‌جمهور اوکراین در خط مقدم نبرد با ارتش متجاوز روسیه در شمال کی‌یف

 


کد مطلب: 323107

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/323107/حاکمان-بی-رحم-روسیه-همواره-روباه-صفت-بوده-اند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir