کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سفیر روسیه: شعار ما جنگ-جنگ تا پیروزی است!

18 اسفند 1400 ساعت 17:18

گروه سیاسی: سفیر رژیم متجاوز روسیه در تهران گفته است: ما به اوکراین «حمله نظامی» نکردیم، «عملیات ویژه» کردیم!


لوان جاگاریان، درباره حمله به اوکراین افزود: شما در جنگ ۸ ساله با عراق یک شعار داشتید «جنگ، جنگ تا پیروزی»، امروز هم شعار ما همین است!! او درباره مذاکرات وین و برجام نیز گفت: «ما منافع خودمان را هم در نظر می‌گیریم و باید مبادلات ما با ایران تضمین شود.»
سفير ‎روسيه در ‎ايران در این نشست خبري بسيار محدود در تهران که با حضور چند رسانه دولتی ایران برگزار شد گفت: ما می‌خواهیم ‎برجام به نتیجه برسد اما منافع خودمان هم برایمان مهم است! وی همچنین به رسانه‌های ایرانی به شکلی آمرانه گفت: در موضوع اوکراین از لفظ عملیات ویژه نظامی روسیه استفاده کنید! در همین رابطه یک کانال خبری با کنایه نوشت: «مشخص شد در ایران رسانه‌های حاکمیتی به دستور چه کسی از لفظ "عملیات ویژه" استفاده کردند!» سفير ‎روسيه در ‎ايران دو روز پیشتر و در واکنش به انتقادها از شرط و شروط جدید روسیه در مذاکرات احیای برجام گفته بود که در این باره «سوء تفاهم شده است».

گفتنی اینکه، رسانه‌های رسمی حاکمیتی و دولتی در ایران از جمله صدا و سیما و خبرگزاری جمهوری اسلامی«ایرنا» در روزهای بتدایی تجاوز نظامی روسیه به اوکراین، از «عملیات ویژه روسیه در اوکراین»!‌ استفاده می‌کردند که به دلیل طولانی شدن حمله نظامی به اوکراین و ناکامی ارتش متجاوز پوتین در اشغال 3 روز اوکراین و همچنین فشار و تمسخر افکار عمومی مردم ایران که با تجاوزگری و لشکرکشی پوتین به شدت مخالفت کردند، این روزها از تعابیری چون «جنگ در اوکراین!!» استفاده می‌کنند!


کد مطلب: 325553

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/325553/سفیر-روسیه-شعار-جنگ-پیروزی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir