به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۳۲۵۵۵۳

سفیر روسیه: شعار ما جنگ-جنگ تا پیروزی است!

گروه سیاسی: سفیر رژیم متجاوز روسیه در تهران گفته است: ما به اوکراین «حمله نظامی» نکردیم، «عملیات ویژه» کردیم!
تعداد رسانه‌هاي دعوت شده از تعداد ميكروفون‌ها مشخص است!
تعداد رسانه‌هاي دعوت شده از تعداد ميكروفون‌ها مشخص است!
لوان جاگاریان، درباره حمله به اوکراین افزود: شما در جنگ ۸ ساله با عراق یک شعار داشتید «جنگ، جنگ تا پیروزی»، امروز هم شعار ما همین است!! او درباره مذاکرات وین و برجام نیز گفت: «ما منافع خودمان را هم در نظر می‌گیریم و باید مبادلات ما با ایران تضمین شود.»
سفير ‎روسيه در ‎ايران در این نشست خبري بسيار محدود در تهران که با حضور چند رسانه دولتی ایران برگزار شد گفت: ما می‌خواهیم ‎برجام به نتیجه برسد اما منافع خودمان هم برایمان مهم است! وی همچنین به رسانه‌های ایرانی به شکلی آمرانه گفت: در موضوع اوکراین از لفظ عملیات ویژه نظامی روسیه استفاده کنید! در همین رابطه یک کانال خبری با کنایه نوشت: «مشخص شد در ایران رسانه‌های حاکمیتی به دستور چه کسی از لفظ "عملیات ویژه" استفاده کردند!» سفير ‎روسيه در ‎ايران دو روز پیشتر و در واکنش به انتقادها از شرط و شروط جدید روسیه در مذاکرات احیای برجام گفته بود که در این باره «سوء تفاهم شده است».

گفتنی اینکه، رسانه‌های رسمی حاکمیتی و دولتی در ایران از جمله صدا و سیما و خبرگزاری جمهوری اسلامی«ایرنا» در روزهای بتدایی تجاوز نظامی روسیه به اوکراین، از «عملیات ویژه روسیه در اوکراین»!‌ استفاده می‌کردند که به دلیل طولانی شدن حمله نظامی به اوکراین و ناکامی ارتش متجاوز پوتین در اشغال 3 روز اوکراین و همچنین فشار و تمسخر افکار عمومی مردم ایران که با تجاوزگری و لشکرکشی پوتین به شدت مخالفت کردند، این روزها از تعابیری چون «جنگ در اوکراین!!» استفاده می‌کنند!

۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ۱۴:۰۰
ادبیات مورد استفاده توسط ایشان مانند مربی مهد کودکی است که برای کودکان صحبت میکند . در جنگ ایران مدت هشت سال کشور با صلاح روسی بمباران شد . (384537)
داروس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ۱۴:۴۰
یادمان نمیرود این شعار را روی بمب که به صدام میدادی نوشته بودی (384549)
جهانگیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ۱۱:۱۶
اگر از این شعار استفاده کنید سرنوشتشان هم نوشیدن جام زهر خواهد بود.
سقراط باشید. (384593)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها