کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استقلال پس از ۵۹ روز به روند پیروزی برمی‌گردد؟

18 ارديبهشت 1401 ساعت 13:15

گروه ورزشی: از آخرین پیروزی استقلال تا روز برگزاری بازی با شهر خودرو ۵۹ روز خواهد گذشت و آبی‌ها امید زیادی دارند تا به این طلسم پایان دهند.


استقلال برای دومین بار در این فصل به بحران تساوی‌های سریالی دچار شده است. شاگردان فرهاد مجیدی در ابتدای فصل و پس از سه پیروزی در سه هفته نخست، در پنج هفته متوالی برابر فجر سپاسی، نساجی، گل‌گهر، صنعت نفت و پرسپولیس با کسب نتیجه تساوی متوقف شدند تا آبی‌پوشان وارد یک بحران عجیبی شوند.
البته در این میان و با رأی کمیته انضباطی، نتیجه دیدار با گل‌گهر به سود استقلال تغییر کرد اما تیم مجیدی در پنج دیدار متوالی اسیر تساوی‌های سریالی شد و سپس در بازی با پیکان بود که آنها با پیروزی پر گل ۳ بر صفر، از این بحران خارج شده و با غلبه بر رقبا، صدر جدول را یکبار دیگر از آن خود کردند.

دژاووی تساوی‌های پی‌درپی باز هم برای استقلال و مجیدی تکرار شده است. آبی‌پوشان پس از پیروزی برابر صنعت نفت در تاریخ ۲۰ اسفند، در چهار دیدار مقابل پرسپولیس، پیکان، نساجی و سپاهان به نتیجه تساوی دست‌یافته‌اند که البته دیدار با نساجی در جام حذفی برگزار شد و استقلال با شکست در ضربات پنالتی از دور رقابت‌ها کنار رفت.
حالا تاریخ یک‌بار دیگر برای این تیم تکرار شده و درحالی‌که با احتساب فردا، ۵۹ روز از آخرین پیروزی استقلال می‌گذرد، شاگردان مجیدی امید زیادی دارند تا با حضور هوادارانشان موفق شوند از سد شهر خودرو گذشته و یک‌بار دیگر به روند کسب پیروزی بازگردند.


کد مطلب: 335353

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/335353/استقلال-۵۹-روز-روند-پیروزی-برمی-گردد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir