کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ستاره‌ای که همیشه صدایی متفاوت داشته است

برترین‌ها , 25 ارديبهشت 1401 ساعت 10:54


گروه ورزشی: فقط یکی مثل وریا می‌توانست در ساعات جشن قهرمانی و در لحظاتی که همبازی‌هایش از خوشی روی هوا بودند، به مشکلات مردم فکر کند و از درد و رنج هموطنانش حرف بزند. ستاره‌ای که همیشه صدایی متفاوت داشته و حرفی متفاوت زده. او این بار و در میان هیاهوی استقلالی‌ها و جایی که احتمالا هواداران تیم انتظار داشتند برای حریف کری بخواند و فقط ابراز شادمانی کند، نشان داد که دغدغه‌هایی متفاوت دارد و آنچه خارج از زمین فوتبال به عنوان یک فعال اجتماعی از او می‌بینیم شعار نیست. یکی مثل علی کریمی. مثل مسعود شجاعی. صحبت‌هایی که البته معلوم است واکنش‌های مختلفی داشت و همه موافق آن نبودند. چه کسانی که می‌گویند فوتبالیست باید فوتبالش را باید بازی کند و کاری به کار جامعه و مسائل دیگر نداشته باشد. و چه کسانی که می‌گویند وریا چون درآمد بالایی دارد حق ندارد از فقر و نداری مردم بگوید. یا حتی کسانی که او را بابت این صحبت‌های انتقادی فردی غیرانقلابی می‌بینند.
....

کاپیتان استقلال شنبه‌شب 24 اردیبهشت پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد در بخشی از حرف‌هایش رو به خبرنگاران گفت:«من یک‌بار با سپاهان قهرمانی را تجربه کرده بودم ولی برای این جام خیلی زحمت کشیده بودیم.»

او درخصوص اینکه آیا قهرمانی استقلال می‌تواند در وضعیت اقتصادی طیفی از مردم را خوشحال کند، گفت: «هر زمانی که من درباره مسائل اجتماعی و مدنی صحبت می‌کنم، برای من فوتبال در اولولیت نیست. جایگاهی که قرار گرفته‌ام، باید از آن استفاده کنم. هواداران ما با هزاران بدبختی بلیت را تهیه می‌کنند و ما را تشویق می‌کنند، در نتیجه ما باید زبان آنها باشیم. زمانی‌که می‌بینم و فکر می‌کنم، همیشه بغض گلویم را می‌گیرد. واقعا ناراحت می‌شوم و کاری از دست آدم بر نمی‌آید. من نمی‌دانم مسئولین شرمنده نمی شوند که این موقعیت‌ها را می‌بینند؟ من می‌دانم که الان در اهواز خیلی درگیری‌ها و مشکلات وجود دارد و خیلی‌ها اعتراض کردند. ولی امیدوارم به بهترین شکل جمع شود و مردم ما بتوانند چیزی که لایق آن هستند؛ به آن شکل زندگی کنند.»وریا در پایان صحبت‌هایش گفت: «عمر ما کوتاه است و باید سعادتمند زندگی کنیم. این حق مردم ایران است که سعادتمند زندگی کنند.»بخشی از واکنش‌های چهره‌ها و کاربران فضای مجازی به صحبت‌های وریا را با هم مرور کنیم.





 


کد مطلب: 336500

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/336500/ستاره-ای-همیشه-صدایی-متفاوت-داشته

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir