E_DOC_LOCATION_20_BLOCK}'; $conf['doc']['blocks'][29] = '{TOP_DOCS_VISIT_MAIN_BLOCK}'; $conf['doc']['blocks'][30] = '{TOP_DOCS_COMMENT_MAIN_BLOCK}'; ?> بهار نیوز - دولت تمام توان خود را صرف حل مشکلات خواهد کرد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیسی: مسیر دولت دشمن را عصبانی کرده است

دولت تمام توان خود را صرف حل مشکلات خواهد کرد

17 آذر 1401 ساعت 15:43


گروه سیاسی: رئیس‌جمهور با بیان این‌که «دولت مردمی تنها راه پیشرفت را می‌شناسد و این همان مسیری است که دشمن را از ما عصبانی کرده است» گفت: دولت خدمتگزار تمام وقت، همت و توان خود را صرف حل مشکلات اقتصادی کشور خواهد کرد و علیرغم تهدیدها و تحریم‌ها به هیچ‌عنوان عقب‌نشینی نخواهد کرد و متوقف نخواهد شد.
به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی با اشاره به این‌که دلیل افتخار امام خمینی(ره) به ملت ایران بصیرت‌آموزی از مکتب فاطمی بود، اظهار داشت: حقیقتاً چنین ملت با بصیرتی که یک بار دیگر در فتنه اخیر دشمن را ناکام گذاشتند شایسته تقدیر و قدرشناسی هستند. ملت ایران نشان داد با سیره و مکتب فاطمی انس و الفت دارد و فریب شعار دروغین آزادی از سوی مدعیان را نخواهند خورد؛ ما آزادی خود را در انقلاب شکوهمند اسلامی بهمن ۵۷ به دست آوردیم و به آسانی آن را از دست نخواهیم داد.
رئیسی در ادامه خطاب به دشمنان گفت: شما که از آرتین زندگی و از کودکان دیگر امنیت را گرفته‌اید می‌خواهید به ملت ایران زندگی بدهید؟ شما به کدام نقطه از عالم زندگی بخشیده‌اید؟
وی با بیان این‌که «ملت ایران به خوبی ماهیت و هویت استکبار و نظام سلطه را شناخته است»، تصریح کرد: ملت ما می‌داند حضور شما در هر نقطه‌ای از عالم سلب‌کننده زندگی انسان‌ها بوده است.
وی الگوگیری از شخصیت و زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) در اخلاق، عمل، فرزندداری و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی را افتخار زنان و مردان ایرانی عنوان کرد و افزود: در کجای عالم الگویی سراغ دارید که چنان شخصیت جامعی داشته باشد که ملت ما چه در دوران دفاع مقدس و چه در سایر برهه‌های خطیر و حساس کشور به او متوسل و متمسک شوند و مشکلات و سختی‌ها را پشت سر بگذارند؟ این کشور و این مردم متعلق به اهل بیت(ع) هستند و تردید نداریم عنایات اهل بیت(ع) کشور را از شر توطئه‌ها حفظ و در مسیر پیشرفت یاری خواهد کرد.
رئیس جمهور با بیان این‌که «دشمن به دنبال سنگ‌اندازی در مسیر پیشرفت و آبادانی این کشور و سربلندی و سرافرازی این ملت است»، افزود: مردم عزیز رباط کریم بدانند دولت خدمتگزار تمام وقت، همت و توان خود را صرف حل مشکلات اقتصادی کشور خواهد کرد و علیرغم تهدیدها و تحریم‌ها به هیچ‌عنوان عقب‌نشینی نخواهد کرد و متوقف نخواهد شد.
وی تاکید کرد: ما تنها یک راه می‌شناسیم و آن پیشرفت است و این همان مسیری است که دشمن را از ما عصبانی کرده است.
وی با بیان این‌که «به رغم همه فشارها و تحریم‌ها در صادرات نفت، تجارت خارجی، علم و فناوری و کار دانش‌بنیان امروز حرف اول را در منطقه می‌زنیم»، خطاب به دشمنان گفت: به تعبیر قرآن کریم مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ، از ما عصبانی باشید و از این عصبانت بمیرید؛ ملت ایران پیشرفت خواهد کرد.


کد مطلب: 374014

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/374014/دولت-تمام-توان-خود-صرف-حل-مشکلات-خواهد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir