کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با انتشار ترانه جدید خود در فضای مجازی

حسین زمان: صدایم را نمی‌توانید خاموش کنید

9 خرداد 1393 ساعت 9:16

گروه هنري: حسین زمان كه در سال‌های گذشته به علت گرایش سیاسی اصلاح‌طلبانه با ناملایماتی مواجه و سالها ممنوع الکار است، با انتشار ترانه خود در فضای مجازی آخرین كار خود با عنوان فکر نو را به گوش مخاطبان خود رساند.


او در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک نوشت: ” خیلی تلاش کرده‌اید تا صدایم را خفه کنید ولی حقیر تر از آنید که این آرزویتان را به تحقق برسانید. میتوانید جلوی فعالیت‌هایم را بگیرید ولی صدایم را نمی‌توانید خاموش کنید. ضامن بقای این صدا مردمند و با بریدن حنجره‌ام نیز این صدا از حافظه دوستان و یارانم پاک نخواهد شد. ده سال است پایتان را روی حنجره‌ام گذاشته‌اید ولی هنوز مردم صدایم را می‌شنوند. شرمتان‌باد.”

او  همچنين از مخاطبان خود خواسته است كه برای انتشار آثارش او را حمایت کنند. حسین زمان نوشته بود: ”دقایقی پیش ترانه جدید ” فکر تو ” در سایت رادیو جوان منتشر شد. دوستان می‌توانند برای دانلود این ترانه از سایت رادیو جوان و یا سایت ساند کلاد اقدام نمایند. آدرس این سایت‌ها را در صفحات فیس بوکم قرار داده‌ام. از همه عزیزانم تقاضا دارم همانگونه که در گذشته من را حمایت کرده اند، همراهیشان را دریغ نکنند. هموطنان داخل و خارج از کشور می‌توانند هزینه دانلود را که توضیحات مربوط به آن را در سایت ساند کلاد، صفحه اول وبسایتم و صفحات فیس بوکم قرار داده‌ام، پرداخت نمایند و من را برای تولید ترانه‌های بعدی یاری نمایند. تنها یار و یاور من در تولید کارهایم شما هستید و می‌دانید من از هر نوع فعالیت و تبلیغی در کشورم محرومم. دوستان داخل ایران می‌توانند مبالغ مورد نظرشان را به شماره حساب و یا شماره کارت زیر واریز نمایند.
شماره حساب بانک سامان: ۲- ۸۸۹۹۹ – ۸۰۰ – ۹۸۰۱
شماره کارت: ۱۹۶۷ – ۰۶۹۳ – ۸۶۱۰ – ۶۲۱۹
دوستان خارج از کشور برای پرداخت به حساب paypal من مستقیما به آدرس وبسایت من مراجعه کنند و در آنجا لینک پرداخت موجود است. www.hosseinzaman.com

گفتني اينكه، او در مخالفت با عملکرد دولت قبلی گفته بود: حکومت اگر با مردم نباشد، از جنس مردم نباشد و خود را وقف خدمت به مردم نکرده باشد از نزدیکی بین مردم و هنرمندان بیم دارد چرا که هنرمندان می‌توانند به آگاه تر شدن مردم کمک کنند و مردم نیز به ایشان اطمینان دارند...هنرمندان باید نشان دهند که از استقلال برخوردارند و احدی نمی‌تواند ایشان را به بازی بگیرد. اینجانب بعنوان شاگردی در جامعه هنری از اساتید بزرگ تقاضا دارم در مقابل این نامردمی‌ها ساکت ننشینند و جواب جور و جفایی که در حق هنر و هنرمندان می‌شود را هنرمندانه بدهند.

محدودیت برای حسین زمان تنها به ممنوع‌الکاری یا ممنوعیت پخش صدایش از صدا و سیما خلاصه نشد و سال گذشته از ادامه تدریس در دانشگاه نیز باز ماند و از کار برکنار شد. به گفته خودش به برکت دولت مهرورز محل خدمت خود در دانشگاه پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی کیش را ترک کرد و از ادامه تدریس در این دانشگاه محروم شد. این هنرمند مردمی، پس از پایان تحصیلاتش بیش از سی سال است که به تدریس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و نیز پژوهش در زمینه‌های الکترونیک، مخابرات و رایانه پرداخته است.


کد مطلب: 43502

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/43502/حسین-زمان-صدایم-نمی-توانید-خاموش-کنید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir