به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۸۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۴۳۵۰۲
با انتشار ترانه جدید خود در فضای مجازی

حسین زمان: صدایم را نمی‌توانید خاموش کنید

گروه هنري: حسین زمان كه در سال‌های گذشته به علت گرایش سیاسی اصلاح‌طلبانه با ناملایماتی مواجه و سالها ممنوع الکار است، با انتشار ترانه خود در فضای مجازی آخرین كار خود با عنوان فکر نو را به گوش مخاطبان خود رساند.
حسین زمان: صدایم را نمی‌توانید خاموش کنید
او در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک نوشت: ” خیلی تلاش کرده‌اید تا صدایم را خفه کنید ولی حقیر تر از آنید که این آرزویتان را به تحقق برسانید. میتوانید جلوی فعالیت‌هایم را بگیرید ولی صدایم را نمی‌توانید خاموش کنید. ضامن بقای این صدا مردمند و با بریدن حنجره‌ام نیز این صدا از حافظه دوستان و یارانم پاک نخواهد شد. ده سال است پایتان را روی حنجره‌ام گذاشته‌اید ولی هنوز مردم صدایم را می‌شنوند. شرمتان‌باد.”

او  همچنين از مخاطبان خود خواسته است كه برای انتشار آثارش او را حمایت کنند. حسین زمان نوشته بود: ”دقایقی پیش ترانه جدید ” فکر تو ” در سایت رادیو جوان منتشر شد. دوستان می‌توانند برای دانلود این ترانه از سایت رادیو جوان و یا سایت ساند کلاد اقدام نمایند. آدرس این سایت‌ها را در صفحات فیس بوکم قرار داده‌ام. از همه عزیزانم تقاضا دارم همانگونه که در گذشته من را حمایت کرده اند، همراهیشان را دریغ نکنند. هموطنان داخل و خارج از کشور می‌توانند هزینه دانلود را که توضیحات مربوط به آن را در سایت ساند کلاد، صفحه اول وبسایتم و صفحات فیس بوکم قرار داده‌ام، پرداخت نمایند و من را برای تولید ترانه‌های بعدی یاری نمایند. تنها یار و یاور من در تولید کارهایم شما هستید و می‌دانید من از هر نوع فعالیت و تبلیغی در کشورم محرومم. دوستان داخل ایران می‌توانند مبالغ مورد نظرشان را به شماره حساب و یا شماره کارت زیر واریز نمایند.
شماره حساب بانک سامان: ۲- ۸۸۹۹۹ – ۸۰۰ – ۹۸۰۱
شماره کارت: ۱۹۶۷ – ۰۶۹۳ – ۸۶۱۰ – ۶۲۱۹
دوستان خارج از کشور برای پرداخت به حساب paypal من مستقیما به آدرس وبسایت من مراجعه کنند و در آنجا لینک پرداخت موجود است. www.hosseinzaman.com

گفتني اينكه، او در مخالفت با عملکرد دولت قبلی گفته بود: حکومت اگر با مردم نباشد، از جنس مردم نباشد و خود را وقف خدمت به مردم نکرده باشد از نزدیکی بین مردم و هنرمندان بیم دارد چرا که هنرمندان می‌توانند به آگاه تر شدن مردم کمک کنند و مردم نیز به ایشان اطمینان دارند...هنرمندان باید نشان دهند که از استقلال برخوردارند و احدی نمی‌تواند ایشان را به بازی بگیرد. اینجانب بعنوان شاگردی در جامعه هنری از اساتید بزرگ تقاضا دارم در مقابل این نامردمی‌ها ساکت ننشینند و جواب جور و جفایی که در حق هنر و هنرمندان می‌شود را هنرمندانه بدهند.

محدودیت برای حسین زمان تنها به ممنوع‌الکاری یا ممنوعیت پخش صدایش از صدا و سیما خلاصه نشد و سال گذشته از ادامه تدریس در دانشگاه نیز باز ماند و از کار برکنار شد. به گفته خودش به برکت دولت مهرورز محل خدمت خود در دانشگاه پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی کیش را ترک کرد و از ادامه تدریس در این دانشگاه محروم شد. این هنرمند مردمی، پس از پایان تحصیلاتش بیش از سی سال است که به تدریس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و نیز پژوهش در زمینه‌های الکترونیک، مخابرات و رایانه پرداخته است.

farshid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۰۹:۴۳
با سلام

درود به غیرت شما هنرمند واقعی (231267)
قاسمي بجد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۱۴:۳۴
درود استاد بزرگوار ...
متاسفانه براي چاپ يك كتاب در دولت مهرپرور قبل يك سال و اندي درخت زير پايمان سبز شد! و با اصلاحيات فراوان و خنده داري بالاخره چاپ شد ...
هيچ يك از ما دل خوشي از آن دولت نداشته و نداريم و هنوز هم اميدواريم به دولت جديد ... اميدوارم شاهد بازگشت مجدد شما به صحنه باشيم ... يا حق (231319)
تيرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۱۰:۰۷
هنرمند واقعی امثال حسین زمانه ن امثال حاتمی کیا (231272)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۱۱:۱۶
در روشنفکر نبودن شما دوست عزیز اینکه اصلا کارهای ارزشی یک هنرمندو نمیبینی و فقط به خاطر اینکه سلیقش با شما یکی نیس زیر سوال می بریش
چرا حاتمی کیا یه دفه بد شد؟؟ چرا قبلا بد نبود. همفکرای شما همه اینطورن

در ضمن خیلی زشته یه هنرمند شماره حساب اعلام کنه!!!

چاپ کنید که خوبه هرچند بعیده (231292)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۱۰:۱۸
مگه تونستن صدای حسین ان زمان را خفه کنند امکان ندارد صدای حسین زمان حال را خفه کنند (231278)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۱۱:۱۹
حسین زمان را با ترانه خالیه سفره زمین می شناسم امیدوارم هرچه زودتر امکان فعالیت هنری آزادانه را داشته باشد (231293)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۱۱:۳۳
کی دیگه به این آقا گوش میده. این آقا هیچ وقت جذاب نبود. داره واسه خودش کاسبی راه میندازه (231299)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۱۸:۳۴
همه که مثل تو ناشی نیستند فقط حسین زمان واستاد شجریان (231363)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۱۲:۰۰
داره گدایی می کنه
بهار! منتشر کن (231305)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۱۸:۴۷
خیلی کوته فکری که این حرف رو زدی . مردم خالصانه حمایت میکنند نه کمک . بالاخره هر فعالیتی هزینه ای داره و استاد بزرگوار بدون نقاب با مردمش حرف میزنه نه با دروغ (231368)
پرستو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۱۲:۲۱
جناب آقای زمان
مگر اینکه با غوغای سیاسی بخواهی خودت را معروف کنی... (231308)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۲۳:۲۳
شما نظرت رو یه بار با اسم "رضا" گفتی یه بار هم با اسم "علیرضا"

حسین زمان رو دوست داریم. چون هنرمندی مردمی و شجاعه. شما هم بقول محمود آب رو بریز همونجا که می سوزه! (231449)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۱۲:۲۳
بقيه خواننده هاي به اصطلاح هنرمند عضو حزب باد توجه كنن....مخصوصا حامد زماني ياد بگيره كه هنرمند واقعي نون به نرخ روز بخور نيست (231309)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۱۲:۲۴
من هنوز فکر تو بودم وقتی آینه ها شکستن ! وقتی آسمون فرو ریخت دریاها به خون نشستن!من هنوز فکر تو بودم وقتی پروانه ها باختن! وقتی مرغای مهاجر روی آب خونه میساختن ! من تموم بودنم رو با تو قسمت کرده بودم من به چشمای نجیبت عمری عادت کرده بودم ! از من گمشده بگذر ................ (231310)
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۱۶:۳۸
بقول مادربزرگ مرحومم همه بدبختیه ما از اینه که حق بدست هممونه. حسین زمان خواننده خوبیه ولی بصیر نیست. بچه خوبیه. همه خوبن. ولی حیف که بعضیا فکر میکنن خیلی خوبن. همه بدبختیه ما از کم اطلاعیست. بصیرت نداریم. اگه کسی سیلی بگوشمون زد کینه بدل میشیم و فقط ضعفهاش رو میبینیم (231341)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۱۸:۴۷
تا اون جا كه ما يادمونه ، تلويزيون داشت صداش رو پخش مى كرد ، خودش ناز كرد و جو گير شد گفت صدامو ، صدا وسيما پخش نكنه ، بعدشم انقدر خواننده زياد شده كه نگو ، خيليلشونم قشنگ ميخونن ، نسل جديدم سليقش تغيير كرده ، اگرم بعضى وقتا ميگن شجريان يا عده اى ديگه ميگن افتخارى فقط به خاطر اينه كه ت. جو كاراى سياسين وگرنه تو عمرشون تا حالا به صداى اينا گوش نكردن ، چه برسه به حسين زمان كه هيچ وقت مطرح نبود (231370)
rastin
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۲۰:۵۱
صدای همیشه سبز ایران و بغض فروخفته ی عاشقان اصلاحات. زنده باشی انشالله (231409)
زنده باد راستی و همت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۲۱:۲۵
با سلام ایشون رو متاسفانه نمیشناسم سعی میکنم ازین به بعد بشناسمش تورو خدا ببینید کارمون به کجا کشیده مدام حسرت گذشته رو میخوریم
آه خدایا تو شاهد باش از تو خرج کردند و برای دشمنانت فایده داشتند
آه خدایا سرشار از عقده شده ایم سرشار از حسرت بی انگیزه سرد و بی تحرک تو خود یاورمان باش باوجودیکه فرمودی سرنوشت هیچ قومی را مگر به دست آن قوم تغییر نمیدهم (231418)
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ۲۲:۵۰
چهره اش مرا یاد کسی می اندازد که دوستش دارم.کسی که فعلن میون ما نیست. (231437)