کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احمدی‌نژاد: می‌توانم مجلس را بدست گیرم

ادعايي درباره اظهارات تازه احمدي‌نژاد

11 مهر 1393 ساعت 9:09

گروه سياسي: يك سايت اصولگرا مدعي شد كه ديدار اخير محمود احمدی‌نژاد با نوه امام خمینی «در ادامه تلاش‌های احمدی نژاد برای ترمیم روابطش با چهره سیاسی بعد از خروج پاستور (دفتر ریاست جمهوری) بوده است.


سایت مثلث همچنين مدعي است كه احمدي‌نژاد خواستار ديدار با سيدمحمد خاتمي است اما رئيس‌ دولت اصلاحات اين درخواست را نپذيرفته است. این گزارش مدعی است كه احمدی نژاد در اين ديدار پیرامون شرایط سیاسی کشور از جمله انتخابات پیش روی مجلس و نیز انتخابات آینده ریاست جمهوری اظهاراتی را ایراد كرده و گفته است:«برنامه ای برای انتخابات پیش روی مجلس‌ شورای اسلامی ندارم، لیکن با توجه به نفوذ مردمی و محبوبیتی که دارم می توانم به سادگی اکثریت مجلس را در دست گیرم.»

بنا براين گزارش، احمدي‌نژاد همچنان در اين تصور است كه داراي محبوبيت بسيار بالايي در ميان مردم است و به علاوه معتقد است كه دولت روحاني موفقيتي نداشته است. او گفته:‌«من هیچ علاقه ای برای ورود به عرصه رقابت های انتخاباتی ندارم، اما اگر بخواهم وارد انتخابات شوم، مدنظر بنده انتخابات ریاست جمهوری آینده خواهد بود، چرا که با توجه به محبوبیت من و نیز عدم موفقیت دولت فعلی، پیروزی من می تواند حتمی باشد.»

احمدی نژاد درادامه این دیدار به موضوع انتشار انتقادها و افشاگری‌ها پیرامون فسادها و شیوه مدیریتی وی در دوران ۸ ساله اش در رسانه های‌عمومی اشاره کرده و مدعی شده که پشت صحنه این حملات، شخص هاشمی رفسنجانی است و اوست که دارد به رسانه ها و چهره های سیاسی هر دو جریان اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان خط می دهد که به من حمله شود. در پی این اظهارات سيدحسن خمینی به احمدی نژاد می گوید که آن‌چه وی تصور می کند خلاف واقع است و آقای هاشمی پشت این موضوعات نیست و در ادامه به وی پیشنهاد کرده که وی شخصا به دیدار هاشمی رفسنجانی برود و با وی دیداری داشته باشد.

اين گزارش همچنين مدعي شد كه «طي روزهاي اخیر نیز، نزدیکان احمدی نژاد در دیدار با نزدیکان سیدمحمد خاتمی، پیشنهاد دیداراین دو تن با یک‌دیگر را دادند که هنوز درخواست این دیدارازسوی سید محمد خاتمی بی پاسخ مانده است.» این گزارش هنوز از سوی دفتر احمدی نژاد یا سيدحسن خمینی تایید یا تکذیب نشده است.


کد مطلب: 56623

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/56623/ادعايي-درباره-اظهارات-تازه-احمدي-نژاد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir