کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسی می‌داند چطور گره از کار ما باز کند؛

انریکه: علاقه‌ای به رکورد و آمارها ندارم

27 بهمن 1393 ساعت 16:30

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با ابراز خرسندی از برد قاطع خانگی شاگردانش برابر لوانته، تمجید ویژه‌ای از عملکرد ستاره آرژانتینی تیمش که در این بازی هت‌تریک کرد، انجام داد.


لوئیس انریکه پس از پیروزی 5 بر صفر خانگی تیمش مقابل لوانته که یازدهمین پیروزی متوالی کاتالان‌ها بود به تمجید از عملکرد شاگردان خود پرداخت. با گلزنی نیمار، لوئیز سوارز و البته هت‌تریک لیونل مسی، بارسلونا هجدهمین پیروزی‌اش را در فصل 15-2014 لالیگا کسب کرد و فاصله‌ خود را با رئال مادرید به یک امتیاز رساند.
با این پیروزی، لوئیس انریکه توانست به رکوردی که پپ گواردیولا، سرمربی پیشین بارسا در فصل 9-2008 لالیگا با کسب 11 برد متوالی به ثبت رسانده بود، برسد. در حال حاضر رکورد بیشترین پیروزی متوالی در بارسلونا رکوردی است که فرانک ریکارد در فصل 6-2005 با کسب 18 برد به ثبت رساند.

انریکه پس از بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف ما تشکیل تیمی با یک ترکیب پرمهره و با کیفیت بود و اکنون از نتایجی که کسب کرده‌ایم بسیار راضی هستیم. در نیمه اول بازی‌مان تعادل نداشت اما بعد از آن و در نیمه دوم ما بسیار خوب ظاهر شدیم. همه می‌خواهند در بازی تیم نقشی ایفا کنند و فکر می‌کنم بردی که کسب کرده‌ایم، اعتمادبه‌نفس‌مان را بسیار تقویت خواهد کرد.

سرمربی کاتالان‌ها سپس به تمجید از لیونل مسی پرداخت که سه گل از پنج گل بارسا را زد و ستاره میدان بود. او خاطرنشان کرد: تا زمانی که مسی اینقدر از بازی‌اش لذت می‌برد من به او استراحت نمی‌دهم. زمانی که ما برابر تیمی‌های تدافعی به میدان می‌رویم، باید فضاسازی کنیم و خیلی سریع موقعیت‌ بسازیم. توانایی لئو برای انجام این کار،کلید موفقیت ماست و او می‌داند که چگونه گره از کارمان باز کند.

انریکه درباره 11 پیروزی متوالی تیمش و رسیدن به رکورد بردهای متوالی بارسای پپ گواردیولا در فصل 9-2008 نیز گفت: من نمی‌دانستم که ما این رکورد را بر جای گذاشته‌ایم. راستش من خیلی به این مسائل علاقه ندارم. در پایان فصل ما می‌توانیم به کارهایی که انجام داده‌ایم نگاهی داشته باشیم و آنها را ارزیابی کنیم. اگر کارهایی که انجام می‌دهیم منجر به قهرمانی‌مان شد،‌ چه بهتر.

نیمار: ما در مسیر صحیح قرار داریم
نیمار پس از پیروزی پنج بر صفر تیمش مقابل لوانته در هفته بیست و سوم لالیگا اظهار داشت: در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم. باید همین راه را ادامه دهیم، تلاش کنیم و کاری را که می‌توانیم انجام دهیم. باید به تمام تیم تبریک گفت.
ستاره برزیلی بارسلونا در دقیقه 66 جایش را به سوارز داد و تأیید کرد: دوست نداشتم بیرون بیایم. دوست ندارم تعویض شوم، دوست ندارم زمین را ترک کنم. همه می‌خواهند دقایق بیشتری در زمین بازی کنند.

وی همچنین اضافه کرد: مسی تماشایی است. او درون و بیرون از زمین دوست من است.


کد مطلب: 69845

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/69845/انریکه-علاقه-ای-رکورد-آمارها-ندارم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir