کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

100بار دیگر هم انتخابات شود باز به روحانی رای میدهیم !

حالا که مجلس هم دست شماست؛ بسم‌الله!

انتشار مطالب وارده به سایت، لزوما دیدگاه تحریریه بهارنیوز نیست

18 خرداد 1399 ساعت 16:09


گروه سیاسی: امیر رادمنش از خوانندگان بهارنیوز، با ارسال نقدی به سایت نوشته است: ممنون از سایت خوب بهار، من دیدم که کامنت‌های توهین آمیز این جماعت سازماندهی شده را انتشار می‌دهید از شما می‌خواهیم که این پیام بنده را در سایت انتشار دهید که عدالت اجرا شود.
این روزها لشگر کامنت‌گزار که قبلا هم از تریبون‌های رسمی موجودیت و سازماندهی آنها اعلام شده به صورت هماهنگ در اینستاگرام و سایت‌های داخلی به مردم بخاطر انتخابشان در سال 96 می‌تازند. گویا هنوز هم بدجوری از این انتخابات به مشکل خوردند و نمی‌توانند باخت فضاحت‌بار خود را با هزینه‌های نجومی بابت تبلیغات و بکارگیری تمام تریبون‌های رسمی و نهادها و ..... فراموش کنند. باز هم در مقابل ملت نه بزرگ شنیدند و رسما به سنگ‌اندازی و ایجاد دولت موازی اعتراف کردند (سخنان سعید جلیلی) اما ما به عنوان مردمی که به جناب روحانی رای دادیم هیچگاه از رای خود پشیمان نیستیم.
این افراد به ظاهر طلبکار فراموش کردند که نتیجه 3 دوره مجلس و دو دولت هیچ چیزی نبود جز 960 میلیارد دلار بر باد رفته. مگر مملکت گل و بلبل تحویل داده‌اید اینگونه افسار پاره می‌کنید و حق‌طلب شدید؟
یادتان رفته مملکت را با رشد 6/8 و تورم 45 درصد و رشد خالص اشتغال 0 تحویل داده‌اید. یادتان رفته با 3 دوره مجلس افراطی و دو دوره دولت با اعمال تحریم های سال 90 رسما اعلام کردید به آخر خط رسیدید؟
شما جماعت فحاش چه گلی در این دوره‌ها به سر کشور زدید؟ با 960 میلیارد دلار منابع دلار را از 800 تومان به 3900 تومان رساندید. با 960 میلیارد دلار منابع در هشت سال 75 هزار نفر شغل خالص به وجود آوردید. شمایی که در تلویزیون و تمام تریبون‌ها و حتی قسمت کامنت‌ها جز فحاشی و توهین حرف دیگری ندارید آیا خود را به خاطر این همه خراب‌کاری بی مسئولیتی و... در 3 دوره مجلس و دو دوره دولت سرزنش می‌کنید؟ نتیجه رای شما چی بوده؟ همان مسکن مهری هم که سنگش را به سینه می‌زنید 70 درصد آن در این دولت کامل شد. منتهی با امکانات برق و آب و جاده و... شما تنها 400 هزار خانه تحویل مردم دادید در آخر قیمت مسکن را 6برابر کردید و قیمت زمین را 9 برابر آن هم بدون امکانات! مملکتی که تورمش 10 درصد بود و رشد اقتصادیش 5/4 مثبت بود را به کجا کشاندید با تفکر شما با تلف کردن 960 میلیارد دلار منابع به دوران سیاهی وارد کردید و حالا می‌گویید چرا گند و کثافاتی که زدید را دولت و ملت نمی‌توانند پاک کنند؟ اگر دلار در دوره روحانی افزایش یافت در همه دولت‌ها این افزایش بوده و درآمد ارزی دولت بخاطر تحریم‌ها به شدت کاهش یافته بود. شما که تنها 1/5 سال تحریم بودید چه گلی به سر کشور زدید؟ 960 میلیارد دلار کجا رفت؟ چرا دلار 800 تومانی، شد 3900 تومان! این دولت با 6 سال تحریم و کمترین درآمد و منابع دارد مملکت را می‌چرخاند و هم هزینه شعارهای بی نتیجه شما را در منطقه پرداخت می‌کند.
شما باید ممنون حسن روحانی باشید که در سخت‌ترین دوران و زیر فشارهای جهانی با کمترین منابع در 8 سال تعداد کل شاغلان را از 20 میلیون شما به 24 میلیون نفر رساند. شما باید ممنون روحانی باشید که تمام هزینه های سیاست های منطقه ای شما را پرداخت کرد. با همان برجامی که شما به آن می‌تازید. حال دیگر در مجلس 104 نماینده لیست موسوم به امید از 290 نفر نماینده نیستند و 85 درصد امورات کشور دست شما است. این گوی و این میدان هرچند کارنامه سیاه شما در 3 دوره مجلس یکدست و 2 دوره دولت درمقابل دیدگان همگان است. حال بنشینید و داد و فریاد بزنید و فحاشی کنید! ما به رایی که دادیم افتخار می‌کنیم.
 


کد مطلب: 217857

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/note/217857/حالا-مجلس-هم-دست-شماست-بسم-الله

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir