کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اصولگرایان شورش را در آورده‌اند!

30 دی 1400 ساعت 14:47


گروه سیاسی: احمد زیدآبادی در یادداشتی نوست: برخی از این رسانه‌های اصولگرا به جای دفاع منطقی از یک رابطۀ متوازن و معقول با جمهوری خلق چین، در حمایت از تمامیت سیاست چینی‌ها، چنان شور و حرارتی به خرج می دهند که دیگر واقعاً شورش در آمده است.
با این حدت و حرارتی که این رسانه‌ها در جانبداری از رفقای چینی به خرج می‌دهند بیم آن می‌رود که به زودی اعلام کنند: کی گفته که این دوستان چینی کمونیست هستند؟ آنها به واقع شیعه‎اند اما برای عدم تحریک هواداران مائو تسه تونگ، تقیه پیشه کرده‌اند و الکی خود را بی‌خدا و کمونیست معرفی می‌کنند.
یا اینکه بگویند:
دین واقعی در این دنیا همین کمونیسم چینی است زیرا مگر غیر از این است که جوهر دین مخالفت با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست؟ و مگر غیر از این است که کمونیست‌های چینی سردمدار واقعیِ مخالفت با استکبار آمریکا در جهانند؟
یا اینکه پیشنهاد کنند:
این ایغورهای سلَفی با اصراشان بر حفظ هویت دینی خود، سبب‌سازِ زحمت و پریشان خاطری حزب کمونیست چین شده‌اند به طوری که ارتش خلق مجبور به سرکوب آنها شده و این مسئله زمینۀ بهره‌برداری تبلیغاتی دنیای استکبار را فراهم کرده است تا آنجا که آمریکای جهانخوار و ایادیش، با متهم کردن رفقای چینی به نقض حقوق ایغورها، جوامع مسلمان را علیه پکن تحریک می‌کنند. پس برای خلع سلاح استکبار در این مورد، بهتر نیست ایغورها را کلاً مرتد و غیر مسلمان اعلام کنیم و یا خودمان در سرکوب آنها سهیم شویم تا از رفقای چینی در این مورد رفع اتهام شود و آنها با خیال راحت مشغول مبارزه با استکبار شوند؟


کد مطلب: 316758

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/note/316758/اصولگرایان-شورش-آورده-اند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir