کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نظرات و دیدگاه‌ها

شما را حتی حزب‌اللهی‌ها و محجبه‌ها هم نمی‌خواهند!

10 دی 1401 ساعت 7:57


✍️حسین قدیانی * 
همه‌ی حرف حساب این روزهای مسئولین .... این است که اگر برای ادعای‌تان سندی ارائه نکنید، جای‌تان در زندان است اما کاش همان قانونی که یقه‌ی ترانه علی‌دوستی را می‌گیرد، گریبان .... را هم بگیرد و از عضو هیأت‌رییسه‌ی مجلس خبرگان رهبری بپرسد که مستند به کدام نظرسنجی یا کدام همه‌پرسی به این نتیجه رسیده که هشتاد درصد مردم ایران خواهان حجاب هستند.
تو ببین .... چقدر از مرحله پرت است که مدعی است در اغتشاشات اخیر برای اولین بار به ولایت توهین شد. انگار نه انگار که رهبر انقلاب در روز بیست و یک تیر هفتاد و هشت از جماعت حزب‌اللهی خواست که مبادا در برابر اهانت به ولایت، ترمز ببرند.
واقعیت این است که اعتراض مردم را امثال همین .... به اغتشاش می‌کشانند؛ آن‌جا که در خلال هر سخن‌رانی، برای نظام فحش‌های جدید می‌خرند. آن زمان رضاخان بود که هشتاد درصد مردم خواهان حجاب بودند. مع‌الاسف دفاع گشت ارشادی جمهوری اسلامی از حجاب، روز به روز به شمار خانم‌های بدحجاب اضافه کرده. تو وقتی شیشه‌ی ماشین ضد گلوله‌ات را بیش از حد دودی می‌کنی، نتیجه می‌شود همین آمار تخیلی.
زندگی در قرنطینه‌ی فاضله می‌کنی و هیچ خبری از واقعیت جامعه نداری. آقای ....! کوتاه‌ترین تردد در خیابان‌های شهر کافی است که بر همه ثابت کند وضع حجاب اصلاً تعریفی ندارد. من البته حق می‌دهم به خانم‌های بدحجاب.
مبلغ حجاب اگر شمایید، وای بر حجاب. مبلغ دین اگر شمایید، وای بر دین. مبلغ خدا اگر شمایید، وای بر خدا. صد روز تمام حال این مردم بد بود و شما و امثال شما فقط اهانت به ولایت را دیدید؛ نکند کر بودید که اهانت به ملت را نشنیدید؟ نکند کور بودید که ندیدید بر اسعدزاده‌ها و آدینه‌زاده‌ها چه گذشت؟
بزرگ‌ترین مصداق اهانت به ولایت خود شمایی که با یک‌طرفه‌ترین قضاوت‌ها زمینه‌ساز توهین مردم به رهبر می‌شوی. اگر شما و امثال شما عوض جعل آمار، کمی دل به دل مردم می‌دادید، نظام هم کم‌تر فحش می‌خورد. صدالبته خود جمهوری اسلامی هم مقصر است. مادام که نظام تن به تعویض شما و امثال شما ندهد، آش همین آش است و کاسه همین کاسه. شما را حتی حزب‌اللهی‌ها هم نمی‌خواهند. شما را حتی محجبه‌ها هم نمی‌خواهند.
صریح می‌نویسم که این معامله باطل است: به ما انقلاب اسلامی را با مطهری و بهشتی نشان دادید. ما جمهوری اسلامی را با احمد خاتمی و احمد علم‌الهدی نمی‌خواهیم. ما جمهوری اسلامی را با حزب پایداری نمی‌خواهیم. به ما چمران نشان دادید و رسیدید به آقاطهرانی؟ ملاک اگر پینه‌ی پیشانی است، پس طالبان هم جمهوری اسلامی است...
* نویسنده و فعال فرهنگی اصولگرا


کد مطلب: 378384

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/note/378384/حتی-حزب-اللهی-ها-محجبه-ها-هم-نمی-خواهند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir