به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب : ۳۷۸۳۸۴
نظرات و دیدگاه‌ها

شما را حتی حزب‌اللهی‌ها و محجبه‌ها هم نمی‌خواهند!

شما را حتی حزب‌اللهی‌ها و محجبه‌ها هم نمی‌خواهند!
✍️حسین قدیانی * 
همه‌ی حرف حساب این روزهای مسئولین .... این است که اگر برای ادعای‌تان سندی ارائه نکنید، جای‌تان در زندان است اما کاش همان قانونی که یقه‌ی ترانه علی‌دوستی را می‌گیرد، گریبان .... را هم بگیرد و از عضو هیأت‌رییسه‌ی مجلس خبرگان رهبری بپرسد که مستند به کدام نظرسنجی یا کدام همه‌پرسی به این نتیجه رسیده که هشتاد درصد مردم ایران خواهان حجاب هستند.
تو ببین .... چقدر از مرحله پرت است که مدعی است در اغتشاشات اخیر برای اولین بار به ولایت توهین شد. انگار نه انگار که رهبر انقلاب در روز بیست و یک تیر هفتاد و هشت از جماعت حزب‌اللهی خواست که مبادا در برابر اهانت به ولایت، ترمز ببرند.
واقعیت این است که اعتراض مردم را امثال همین .... به اغتشاش می‌کشانند؛ آن‌جا که در خلال هر سخن‌رانی، برای نظام فحش‌های جدید می‌خرند. آن زمان رضاخان بود که هشتاد درصد مردم خواهان حجاب بودند. مع‌الاسف دفاع گشت ارشادی جمهوری اسلامی از حجاب، روز به روز به شمار خانم‌های بدحجاب اضافه کرده. تو وقتی شیشه‌ی ماشین ضد گلوله‌ات را بیش از حد دودی می‌کنی، نتیجه می‌شود همین آمار تخیلی.
زندگی در قرنطینه‌ی فاضله می‌کنی و هیچ خبری از واقعیت جامعه نداری. آقای ....! کوتاه‌ترین تردد در خیابان‌های شهر کافی است که بر همه ثابت کند وضع حجاب اصلاً تعریفی ندارد. من البته حق می‌دهم به خانم‌های بدحجاب.
مبلغ حجاب اگر شمایید، وای بر حجاب. مبلغ دین اگر شمایید، وای بر دین. مبلغ خدا اگر شمایید، وای بر خدا. صد روز تمام حال این مردم بد بود و شما و امثال شما فقط اهانت به ولایت را دیدید؛ نکند کر بودید که اهانت به ملت را نشنیدید؟ نکند کور بودید که ندیدید بر اسعدزاده‌ها و آدینه‌زاده‌ها چه گذشت؟
بزرگ‌ترین مصداق اهانت به ولایت خود شمایی که با یک‌طرفه‌ترین قضاوت‌ها زمینه‌ساز توهین مردم به رهبر می‌شوی. اگر شما و امثال شما عوض جعل آمار، کمی دل به دل مردم می‌دادید، نظام هم کم‌تر فحش می‌خورد. صدالبته خود جمهوری اسلامی هم مقصر است. مادام که نظام تن به تعویض شما و امثال شما ندهد، آش همین آش است و کاسه همین کاسه. شما را حتی حزب‌اللهی‌ها هم نمی‌خواهند. شما را حتی محجبه‌ها هم نمی‌خواهند.
صریح می‌نویسم که این معامله باطل است: به ما انقلاب اسلامی را با مطهری و بهشتی نشان دادید. ما جمهوری اسلامی را با احمد خاتمی و احمد علم‌الهدی نمی‌خواهیم. ما جمهوری اسلامی را با حزب پایداری نمی‌خواهیم. به ما چمران نشان دادید و رسیدید به آقاطهرانی؟ ملاک اگر پینه‌ی پیشانی است، پس طالبان هم جمهوری اسلامی است...
* نویسنده و فعال فرهنگی اصولگرا
برچسب ها: حسین قدیانی

۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۰۸:۳۵
یک صفر اضافه گذاشته (412846)
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۰۹:۰۱
احسنت
ولی منتظر برخورد شدید آنها باش، یا زندان یا محرومیت (412847)
a
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۰۹:۱۹
به ما انقلاب اسلامی را با مطهری و بهشتی نشان دادید. ما جمهوری اسلامی را با احمد خاتمی و احمد علم‌الهدی نمی‌خواهیم. ما جمهوری اسلامی را با حزب پایداری نمی‌خواهیم. به ما چمران نشان دادید و رسیدید به آقاطهرانی؟ ملاک اگر پینه‌ی پیشانی است، پس طالبان هم جمهوری اسلامی است... (412851)
مهدی فراهانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۰:۱۶
ایشان در خطبه های نماز جمعه کاری جز نفرت پراکنی و تحریک احساسات مردم که دارد روز به روز با این اوضاع آشفته مملکت شعله ور تر می شود ندارد. (412859)
منصف
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۰:۱۹
احسنت شیرمرد دلاور (412860)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۰:۵۴
حسین قدیانی
کاش موقعیتی بود تا
بوسه ای بر پیشانیت میزدم (412870)
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۱:۱۴
ضرر اینها از اسراییل بیشتر است اینها +شریعتمداری (412875)
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۲:۲۹
آقای قدیانی، شما را از سال88 می شناسم. آفرین به جسارت و آزاد منشیت. آفرین به پدر شهیدت و آفرین به مادری که شما را آزادمرد تربیت نمود.
دمت گرم برادر که در این جفایی که جمهوری اسلامی رفت، طرفداران دین و مذهب پیشرو شیعه، دوستداران حسین (ع)پسر علی (ع)، بیشترین صدمه را دیدند.
بلند داد بزن که دین عرصه رانت خواری امثال کسانیکه اسم بردی نیست تا فرزندانشان جراح دماغ شوند. (412889)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۲:۵۰
اگه خواهر و مادر این بی حاب یا بی عفت را دوست دارن
اینا به اکثریت مردم ربط نده
زنان سرزمین ما زنانی با حجاب و عفیف اند
چه شما و خارجی ها خوششان بیاد چه نیاد
حالا چه اصراری دارید یارو را فعال اصولگرا بنامید
این که روی اصلاح طب ها را سفید کرده (412895)
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۴:۲۹
کدوم اسلام؟ برو بابا ۴ دهه با دین و اعتقاد و آیین و مذهب اسلام بازی کردید والله بخدا که دین و آیین مردم قبل از انقلاب بیشتر بود (412909)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۴:۵۲
دروغ نمیگه آقای نویسنده همه مردم بی شرف و بی حیا نیستن بعدشم چی گیر شما میا د این وسط دنبال ویزای کانادا هستی بگو (412919)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۵:۰۴
دمت گرم. خیلی خوب گفتی. مرسی (412922)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۵:۲۴
درورد به پیرو راستین حسین (ع)
امیدوارم به سرنوشت ان امام عزیز دچار نشوی

البته که موحد چه در پای ریزی زرش
چه شمشیر هندی نهی بر سرش

امید و هراسش نباشد ز کس
بر این است بنیاد توحید و بس (412923)
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۵:۲۸
جیره مواجب کم رسیده؟ (412926)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۶:۴۰
از این شفافتر و منطقی تر نمیشود سخن گفت..اما غرور و توهم قدرت و ثروت همیشگی ،نمی‌گذارد اصحاب قدرت و مقام واقعیتها را درک کنند.. (412935)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۱۸:۵۲
افراد با سواد ومطلع در کشور زیادند ولی کو گوش شنوا ولی یک روزی شما متوجه خواهید شد (412949)
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۰۱:۲۰
انصافا مرحبا به آقای قدیانی با کلام رسا ، دقیق و زیبایشان . امثال سیدین احمدین خاتمی و علم الهدی مصداق تنفر قلبی مردم از دین هستند . (413010)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها