به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۴۶۹۰۳۷

رضا عنایتی: فحاشی به بانوان تماشاگر، برنامه‌ریزی‌شده بود

گروه ورزشی: سرمربی تیم پیکان تهران معتقد است که فحاشی رکیک یک مرد مسن طرفدار سپاهان، به بانوان طرفدار پرسپولیس برنامه‌ریزی‌شده مردان با حضور بانوان در ورزشگاه رفتارشان بهتر شده و تغییر مشخصی داشتند.
رضا عنایتی: فحاشی به بانوان تماشاگر، برنامه‌ریزی‌شده بود
رضا عنایتی در اشاره به مسائل به وجود آمده نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تاکید کرد: از موقعی که اتفاق خوب و مبارک ورود بانوان افتاده، فرهنگ تماشاگران که قبلاً هم داشتیم بهتر شده. فرهنگ استادیوم‌ها عوض شده. همه خانواده دارند و می‌دانیم درباره چه چیزی صحبت می‌کنیم. این اتفاق با برنامه بود و باید مسئولیت اتفاقی که افتاده را قبول کنیم. وی افزود: من خودم واقعا تعجب کردم و اول باید به خانواده خودمان فکر کنیم و قبل از توهین پشت سرمان را نگاه کنیم که ببینیم خواهر، مادر یا افرادی را داریم که دوستشان داریم. مطمئن هستم این اتفاق قطعا تکرار نخواهد شد چون بر اثر جلوگیری بود و مردان ایرانی فوق‌العاده باغیرت هستند.
او همچنین با اشاره به صحبت‌های عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد در راستای ورود ارگان‌های امنیتی به شرایط تیم‌ها، خاطرنشان کرد: من به این موضوعات فکر نمی‌کنم. نظارت باید بیشتر شود و این طبیعی است. در همه جای دنیا وقتی بازی‌ها حساس می‌شوند، نیروی‌های نظارتی بیشتر دقت می‌کنند و خواسته آقای ویسی هم این است که مقداری بیشتر نظارت شود تا خدای نکرده حقی از کسی خورده نشود. تمام تیم‌ها دارند تلاش می‌کنند تا رتبه خوبی داشته باشند و این خواسته، خواسته‌ی غیر منطقی نبوده. امیدوار هستم ما مربی‌ها هم طوری کار کنیم که در آخر فصل از نتایجمان کیف کنیم. حتی اگر تیم یک رده هم پایین رفته از لحاظ وجدانی راحت باشیم.
 

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۲۱:۵۸
دقيقا, يک لات رو استخدام کردند که اون حرفا را بزنه
که براى جلوگيرى بانوان به استاديوم بتون بهونه اى داشته باشن (439918)
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ ۰۱:۱۳
رضا عنایتی: فحاشی به بانوان تماشاگر، برنامه‌ریزی‌شده بود.
از کرامات شیخ ما این است
شیره را خورد و گفت شیرین است.
از جماعتی که روز عاشورا کارناوال راه می اندازند تا بیندازند تقصیر رقیب سیاسی هر رذالتی بر می آید. (439921)
۱۴۰۳/۰۲/۱۷ ۱۲:۰۲
اینکه برخوردی با اون نشد شاید راست بگه (439923)
۱۴۰۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۳۳
واضح و مبرهن است که میگن همینه. (439928)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها