به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۶۹۱۷۱

دلار در کف کریدور ششم سرگردان شد

دلار در کف کریدور ششم سرگردان شد
گروه اقتصادی: قیمت دلار امروز با کاهشی محدود، در کف کریدور ششم معامله شد. اخبار مربوط به سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران، از هفته گذشته افت پلکانی اسکناس دلار را به دنبال داشته و معامله‌گران را نسبت به کاهش قیمت‌ها خوش‌بین کرده است.به گزارش تجارت نیوز،قیمت دلار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، برای دومین روز متوالی کاهش پلکانی دارد و در پله‌های پایینی در کف کریدور ششم در حال معامله است.
 
معامله‌گران دست به عصا شدند
کاهش ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در کف کریدور ششم، معامله‌گران را برای ورود به بازار دست به عصا کرده است. کاهشی‌های بازار امیدوارند بعد از سفر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران، گشایش‌های سیاسی، قیمت دلار را به کریدور ۵۰ هزار تومانی برگرداند.تحلیلگران سیاسی، سفر گروسی به ایران را تمایل تهران و طرف مقابل به احیای برجام تعبیر می‌کنند. آن‌ها می‌گویند با رفع دغدغه‌ها پیرامون مسائل هسته‌ای، گشایش‌های اقتصادی نیز اتفاق خواهد افتاد.

قیمت تتر ۶۰ هزار تومانی شد
قیمت درهم امروز با کاهش محدود ۱۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۶۷۰ تومانی در حال معامله است. تتر با افت ۱۰۰ تومانی به کف کریدور ۶۰ هزار تومانی برگشت و با رقم ۶۰ هزار و ۹۵۰ تومانی در حال معامله است.قیمت پوند انگلیس تغییر قیمتی چندانی پیدا نکرد و روی رقم ۷۶ هزار و ۱۰۰ تومانی ایستاده و یورو نیز با رقم ۶۵ هزار ۳۳۰ تومانی در حال معامله است.گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز برخلاف بازار آزاد افزایش ۱۵۰ تومانی داشت. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۵۸۸ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۶۳۲ تومان عرضه شد.
برچسب ها: قیمت دلار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها