به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب : ۴۶۹۲۵۵
هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال؛ پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت

صدر جدول همچنان آبی ماند

صدر جدول همچنان آبی ماند
گروه ورزشی: تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.
ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده (کارت زرد)، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران (۸۸- سیدمحسن کریمی)، منصور باقری (۴۵- مهرداد عبدی)، محمد عباس‌زاده (۴۵- محمدرضا آزادی)، امیرحسین سام دلیری (۴۵ - صابر حردانی)، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی (۷۵- اسماعیل بابایی)، محمدرضا عباسی
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی (کارت زرد دوم و اخراج)، اوستون ارونوف (۹۰ - محمد خدابنده لو)، مهدی ترابی (۶۴- سینا اسدبیگی)، وحید امیری (۹۰- سعید صادقی) و عیسی آل کثیر (۸۵- فرشاد فرجی)
بازیکنان پرسپولیس خیلی زود و در اولین حمله خود موفق شدند دروازه نساجی را باز کنند. شاگردان «اوسمار ویه‌را» با پاسکاری های زیاد توپ را به وحید امیری رساندند و این بازیکن در بیرون محوطه جریمه توپ را به اوستون ارونوف پاس داد و این بازیکن در دقیقه ۵ با شوتی سرکش و روی اشتباه لوان پولی موفق شد گل اول بازی را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

گل زود هنگام پرسپولیس توسط ارونوف
در دقیقه ۱۰ بازی و روی خط سروش رفیعی بر روی باقری، موعود بنیادی فر داور بازی هافبک پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.
فرصت سوزی ارونوف
در دقیقه ۱۳ و روی حرکت خوب عیسی آل کثیر در زمین نساجی، این بازیکن توپ را به محوطه جریمه نساجی کشاند و با یک پاس زیبا اوستون ارونوف را در موقعیتی تک به تک با لوان پولی قرارداد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت تا وینگر ازبکستانی یک موقعیت ۱۰۰ درصدی گل را از دست دهد.
سام دلیری خالق اولین موقعیت خطرناک نساجی
بازیکنان نساجی پس از دریافت گل اول، هجومی تر بازی کردند و در دقیقه ۱۶ از سمت چپ موقعیتی را روی دروازه پرسپولیس تدارک دیدند که با ضربه سر امیرحسین سام دلیری همراه شد و توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.
بازیکنان پرسپولیس حملات زیادی را روی دروازه نساجی تدارک دیدند که در دقیقه ۲۱ بار دیگر ارونوف صاحب توپ شد و از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که لوان پولی در دو مرحله توپ این بازی را مهار کرد.
در دقیقه ۲۶ در نزدیکی محوطه جریمه نساجی در سمت چپ، ضربه آزاد برای پرسپولیس شکل گرفت و مهدی ترابی پشت توپ ایستاد و اقدام به شوت زنی کرد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.
یک برزیلی ناجی دروازه نساجی شد
در دقیقه ۳۶ و روی حرکت زیبای مهدی ترابی از سمت راست، مسعود ریگی در موقعیتی تک به تک به لوان پولی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را دروازه بان برزیلی نساجی به خوبی مهار کرد تا مانع از باز شدن دروازه تیمش برای بار دوم شود. در دقیقه ۴۴ و در مصافی تک به تک با دروازه بان، عیسی آل کثیر نتوانست از موقعیت خوبی که برایش به وجود آمده بود استفاده کند و لوان پولی بار دیگر مانع از گلزنی پرسپولیس شد.
شوک به پرسپولیس با اخراج رفیعی
با شروع نیمه دوم، بازیکنان نساجی برای جبران گل خورده حملات زیادی را از همان ابتدای بازی روی دروازه پرسپولیس به وجود آوردند و در دقیقه ۵۰ روی خطای سروش رفیعی روی محمدرضا عباسی این بازیکن کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا پرسپولیس بیش از ۴۰ دقیقه، ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد.

گل تساوی نساجی توسط هوشمند
با ۱۰ نفره شدن پرسپولیس، فشار بازیکنان نساجی روی دروازه پرسپولیس دو برابر شد و روی پاسکاری های بازیکنان نساجی در پشت محوطه جریمه پرسپولیس، امیرمحمد هوشمند صاحب توپ شد و اقدام به شوت زنی کرد و توانست در دقیقه ۵۹ گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند.
پس از گل تساوی، بازیکنان نساجی باز هم سمت دروازه پرسپولیس حمله ور شدند و در دقیقه ۶۵، محمدرضا آزادی می‌توانست با ضربه سر خطر ساز شود که توپ از بالای سر او رد شد و به بیرون رفت.
دبل ارونوف و بازگشت شادی به اردوگاه سرخ
بازیکنان پرسپولیس پس از دریافت گل تساوی، حمله‌ای را روی دروازه نساجی شکل دادند و روی پاس در عمق سینا اسدبیگی، اوستون ارونوف بار دیگر با لوان پولی تک به تک شد و توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.
در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید تا سرخ‌ها موقتاً به صدر جدول بروند و منتظر از دست دادن امتیاز از سوی استقلال باشند. نساجی هم ۲۲ امتیازی باقی ماند.

تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه «فولادآرنا» اه با قضاوت «بیژن حیدری» به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.
ترکیب فولاد
کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا (کارت زرد دوم)، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی (۷۱- لوکاس کاندیدو)، احسان پهلوان (۴۶- محمدرضا غبیشاوی)، محمد علی‌نژاد (کارت زرد) (۸۲- عادل آرغند)، ساسان انصاری، محمد عسکری (۸۶- محمد خادمی منفرد) و لوسیانو پری را.
ترکیب تراکتور
حسین پورحمیدی (کارت زرد)، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری (۸۱- سعید کریم آذر)، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین (۶۹- صفا هادی)، مهدی هاشم‌نژاد (۸۱- سجاد آشوری)، رحمان جعفری (۶۹- مهدی عبدی) و امیرحسین حسین‌زاده (۷۷- سیامک نعمتی)
تراکتور به آسیا امیدوار شد/ سقوط فولاد به منطقه خطر
جنگ فولاد برای فرار از سقوط
تیم فوتبال فولاد که در یک قدمی رسیدن به منطقه سقوط قرار دارد به کسب امتیاز در این دیدار نیاز مبرمی داشت. عبدالله ویسی سرمربی فولاد در حالی به این جدال آمد که پیش از این دیدار و از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محکوم به پرداخت دو میلیارد تومان شد تا سنگین‌ترین حکم انضباطی در تاریخ لیگ برتر ایران را به نام خود به ثبت برساند. فولاد در ۵ بازی گذشته خود ۳ تساوی و دو شکست را به دست آورده است و این تیم همراه با ویسی تاکنون موفق به کسب پیروزی در فصل بیست و سوم نشده است.
تیم تراکتور هم از زمانی که «پاکو خمز» از این تیم جدا شده است تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده و حمید مطهری امیدوار بود در این بازی خارج از خانه موفق به کسب پیروزی شود تا همچنان تراکتور در جمع ۴ تیم بالای جدولی باشد و شانس کسب سهمیه آسیا و قهرمانی در این تیم زنده بماند.
دیدار رفت این دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد.
تراکتور به آسیا امیدوار شد/ سقوط فولاد به منطقه خطر
نیمه اول
تراکتوری‌ها که برای ربودن جایگاه سوم از سپاهان تلاش می‌کنند در این دیدار کار را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۴ شجاع خلیل زاده موفق شد نخستین گل تراکتور را به ثمر برساند تا نیمه اول با پیروزی تراکتور به پایان برسد.
نیمه دوم
نیمه دوم این دیدار بیشتر در میانه‌های میدان دنبال شد و فرصت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نشد.
در دقیقه ۶۴ ابراهیم حصار در پشت محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ شد و شوت روی پای او با اختلاف بسیار کمی از روی دروازه تراکتور به بیرون رفت.
در دقیقه ۷۸ هم جفرسون باهیا با کارت زرد دوم جریمه شد تا کار برای فولادی‌ها سخت‌تر شود.
در ادامه بازی فولادی‌ها دست به یک بازی انتحاری زدند و با تمام قوا به دروازه تراکتور حمله ور شدند اما نه تنها نتیجه‌ای نداشت که در دقیقه ۹۷ غافلگیر شدند و ریکاردو آلوز موفق شد با یک ضدحمله گل دوم تراکتور را به ثمر برساند.
در ادامه هم تغییری در نتیجه رخ نداد و این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید.
به این ترتیب تراکتور ۴۴ امتیازی شد و همچنان رده چهارم را در اختیار دارد و فاصله خود را با سپاهان که در رده سوم قرار دارد به ۳ امتیاز کاهش داد. فولاد هم ۲۲ امتیازی باقی ماند و به رده پانزدهم سقوط کرد.

تیم‌های هوادار و ملوان به تساوی یک به یک رسیدند و صنعت نفت هم با نتیجه یک بر صفر مس را شکست داد.
صنعت نفت یک - مس رفسنجان صفر
در دیدارهای این دو تیم در ادوار رقابت‌های لیگ برتر، تیم مس دست بالاتر را داشته و در ۷ بازی رو در رو، ۳ پیروزی سهم مس و یک پیروزی سهم صنعت نفت بوده و ۳ دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود صنعت نفت به پایان رسید و شاگردان فراز کمالوند که در انتهای جدول حضور دارند برای زنده نگه داشتن اندک شانس خود برای بقا در لیگ برتر باید این بازی را به سود خود به پایان می‌رساندند.
صنعت نفت در ۵ بازی اخیر خود ۴ شکست و یک پیروزی را به دست آورده و تیم مس نیز موفق به کسب ۴ تساوی و یک پیروزی شده است. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد.
ترکیب صنعت نفت:
پیام پارسا(کارت زرد)، میثم تهی دست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیج پور، طالب ریکانی (کارت زرد) (۵۷- رحیم آلبوغبیش)، امیر محمد پناهی، صادق بارانی، حسین سنگیر گیر (۶۱- فرشاد محمدی مهر)، حسین شنانی، یوسف کی شمس (۷۲- فاخر تهامی) و علی یوسف.
ترکیب مس:
حامد لک، محمد نژاد مهدی، مجید نصیری، میثم تیموری، حسن جعفری (۵۹- حسین کریم زاده)، جلال الدین علی محمدی، محمدرضا مهدی زاده (کارت زرد دوم)، عرفان شهریاری، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده (کارت زرد).
صنعت نفت در این دیدار موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند و در دقیقه ۱۹ «علی یوسف» تیمش را پیش انداخت تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.
در نیمه دوم هم تغییری در نتیجه بازی رخ نداد تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود صنعت نفت به پایان برسد.
در جدول رده بندی، صنعت نفت با ۱۹ امتیاز قعرنشین است و مس هم با ۳۱ امتیاز در رده دهم قرار دارد.
نفت با شکست مس به بقا امیدوار شد/ملوان از شکست برابر هوادار گریخت
توقف ملوان برابر هوادار
تیم ملوان برای رسیدن به جمع ۴ تیم بالای جدول و هوادار برای قرارگیری در نیمه اول جدول، به پیروزی در این بازی چشم دوخته‌اند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت و شاگردان مهدی تارتار امیدوارند تا این بار و در خانه موفق به شکست هوادار مسعود شجاعی شوند. مصاف این دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر تاکنون با نتیجه تساوی خاتمه نیافته و همیشه با پیروزی یکی از دو تیم همراه بوده است.
در ۹ دیدار رو در روی دو تیم در لیگ دسته اول و لیگ برتر، ۴ پیروزی سهم هوادار و دو پیروزی سهم ملوان بوده و ۳ دیدار هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران برگزار شد.
ترکیب ملوان:
حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی (۴۶- سعید باقرپسند)، آرمان اکوان، میلاد باقری(82- جلال مداحی)، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمدرضا بردبار، محمدرضا سلیمانی (۴۶- حسین صادقی)، محمد عمری، رضا جعفری.
ترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، مجتبی لطفی (کارت زرد)، مرتضی منصوری (کارت زرد)، سبحان پسندیده، سیدمحمد میری (کارت زرد) (۶۳- مهدی گودرزی)، محمد عباسی (کارت زرد)، محسن سفید چقایی (کارت زرد)، بابک مرادی(71- فرهاد زاوشی) ، داریوش شجاعیان (۶۳- ادریس رحمانی)، امین قاسمی‌نژاد (کارت زرد)، (71- صائب محبی)، عبدالکریم اسلامی (76- امیرحسین بهادر).
در نیمه اول این دیدار، هوادار عملکرد خوبی داشت و در همان ابتدای کار و در دقیقه ۴ «بابک مرادی» موفق شد تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد تا نیمه اول با برتری شاگردان مسعود شجاعی به پایان برسد.
در نیمه دوم کار با همین نتیجه دنبال می‌شد تا اینکه ملوانی‌ها در دقیقه ۸۶ صاحب یک ضربه پنالتی شدند و محمد عمری موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.
در جدول رده بندی، ملوان با ۴۰ امتیاز پنجم است و هوادار هم با ۲۹ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.
تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه از ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت حسن اکرمی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک به یک به پایان رسید.
ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، هادی محمدی، فرشاد احمدزاده (۷۸- آریا یوسفی)، محمد کریمی، رامین رضائیان، سیاوش یزدانی، رضا شکاری (۶۶- رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن (۸۷- علی اصغر اعرابی)، شهریار مغانلو و کاوه رضایی (۶۶- محمدجواد حسین نژاد).
ترکیب استقلال خوزستان:
حسن پورحمیدی (کارت زرد)، علی هلیچی، محمود مطلق زاده، الجف رستم محمد (۷+۹۰ - محمدحسین باصری)، حسین ساکی (۸۶- بهروز بارانی)، پیمان رنجبری (۵۹- علیرضا کاظمی)، تورسونوف، ساویو روبرتو (۵۹- حسن شوشتری)، محمد آبشک (۷+۹۰- علیرضا خوشکفا) و عثمان اندونگ (کارت زرد).
استقلال خوزستان به دنبال فرار از منطقه سقوط
تیم فوتبال سپاهان که هفته گذشته موفق شد پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کند، امروز و در ورزشگاه نقش جهان میزبان استقلال خوزستان بود. در ۱۰ سال اخیر استقلال تنها یک بار موفق به شکست دادن سپاهان شده است. دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۳ بر یک به سود سپاهان خاتمه یافت و شاگردان «ژوزه مورایس» که در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای کسب سهمیه آسیایی و یا حتی قهرمانی در لیگ برتر نیازمند ۳ امتیاز این بازی بودند.
زردپوشان سپاهانی در حالی به این بازی آمدند که برایان دابو را در اختیار نداشتند.
دینکا مربی دروازه بان های تیم ملی فوتبال کشورمان در این بازی در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک بازی را تماشا کرد.
نیمه اول
این دیدار در حالی آغاز شد که سپاهانی‌ها از همان ابتدا کنترل بازی را در اختیار گرفتند و تلاش کردند با بهره گیری از امتیاز میزبانی و در حضور تماشاگرانشان بر بازی مسلط شوند.
اما آبی پوشان استقلال هم دست و پا بسته نشان ندادند و روی ضد حملاتی که انجام می‌دادند موفق به خلق فرصت‌های خطرناکی شدند که مهم‌ترین آن در دقیقه ۳۰ رقم خورد که شوت بازیکنان استقلال در داخل محوطه جریمه با برخورد به w,vj پیام نیازمند راهی کرنر شد.
بهترین موقعیت سپاهان در دقیقه ۴۲ به وجود آمد و شکاری در داخل محوطه جریمه در موقعیت بسیار خوبی صاحب توپ شد اما او با بی دقتی شوت خود را به بالای دروازه فرستاد.
اما این پایان کار نبود و شهریار مغانلو در دقیقه ۲+۴۵ موفق شد با پاس کاوه رضایی گل اول سپاهان را به ثمر برساند تا شاگردان مورایس برنده به رختکن بروند.
نیمه دوم
با آغاز نیمه دوم، استقلال خوزستان که برای فرار از منطقه سقوط به کسب امتیاز نیاز مبرم داشتند حملات خود را تشدید کردند و در دقیقه ۶۷ جواد آقایی پور توانست گل تساوی را به ثمر برساند.
در ادامه هم تغییری در نتیجه بازی رخ نداد تا سپاهان با ۴۷ امتیاز در رده سوم بماند و استقلال هم با ۲۲ امتیاز موقتاً به رده سیزدهم برسد.
آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری 2 بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف و بلانکو برای استقلال گل زدند.
ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی(کارت زرد - ۴۳ میلادفخرالدینی)، مهرداد محمدی(77 آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند.
ترکیب ذوب آهن:
محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی‌نیا، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی.
پیش بینی ها غلط از آب درآمد
استقلال که با آگاهی از نتیجه دیدار پرسپولیس برابر نساجی گام در دیدار با ذوب آهن گذاشته بود، در همان دقایق ابتدایی غافلگیر شد و در یک ضد حمله دروازه خود را باز شده دید. در حالی که آبی پوشان مطابق پیش بینی ها حمله روی دروازه ذوب آهن را در دستور کار قرار داده بودند در دقیقه ۶ مجید علیاری در یک ضد حمله از مدافعان استقلال عبور کرد و با یک ضربه چیپ زیبا دروازه حسینی را باز کرد.
میدان داری استقلال و بازی تدافعی ذوب آهن
پس از این گل آبی پوشان نبض بازی را در اختیار گرفتند و با گردش توپ در نقاط مختلف زمین سعی در نزدیک شدن به دروازه ذوب آهن را داشتند. با این حال ذوب‌آهن با دفاعی منطقی و کم اشتباه از گل زده خود مراقبت کردند. نکونام برای این که بتواند جریان بازی را تغییر دهد تاکتیک های مختلفی را پیاده کرد اما تیمش نتوانست دروازه مهمان را باز کند تا نیمه اول با برتری یک بر صفر ذوب آهن به پایان برسد.
گل جنجالی مردود اعلام شد
نیمه دوم را استقلال هجومی آغاز کرد و برای جبران گل خورده فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد و خیلی زود هم به گل رسید اما کوپال ناظمی این گل را به دلیل آفساید و برخورد توپ به دست مهاجم ذوب آهن مردود اعلام کرد که تصمیم او با اعتراض شدید بازیکنان استقلال همراه شد و هواداران هم علیه داور شعار دادند.
فشار استقلال و رسیدن به گل تساوی
شاگردان جواد نکونام برای این که گل تساوی را به ثمر برسانند دقایق طولانی روی دروازه ذوب آهن خیمه زدند و توپ های پرتعدادی را از هر دو جناح روی دروازه ارسال کردند که مدافعان و دروازه بان ذوب آهن کم اشتباه ظاهر شدند و توپ را برگشت دادند. اما بالاخره در دقیقه 64 ماشاریپوف قفل دروازه ذوب آهن را باز کرد. ارسال جلالی از سمت چپ با ضربه سر مرادمند درون محوطه جریمه به بازیکن ازبک رسید و این بازیکن با ضربه ای تماشایی توپ را به زیر تیر دروازه زدتا گل آبی پوشان به ثمر برسد.
تدبیر ذوب آهن برای نخوردن گل دوم
شاگردان محمد ربیعی که دقایق طولانی زیر فشار حملات استقلال بودند و در نهایت گل تساوی را دریافت کردند، بعد از این گل از لاک دفاعی خارج شدند و برای این که گل دوم را دریافت نکنند حملاتی را روی دروازه میزبان طراحی کردند اما نتوانستند موقعیت جدی را روی دروازه حسینی ایجاد کنند.
حسینی به فریاد استقلال رسید
در حالی که بازی وارد 10 دقیقه پایانی شده بود، ذوبی ها در یکی از حملات خود در دقیقه 81 دروازه استقلال را به شدت تهدید کردند که سیدحسین حسینی با واکنشی عالی توپ را دفع کرد تا یکی از موقعیت های خوب حریف را بگیرد. یک دقیقه بعد بازهم ذوب آهن صاحب موقعیت شد که شوت آذرباد از کنار دروازه به بیرون رفت.
جدول لیگ برتر فوتبال ایران
رتبه تيم بازی امتياز
1 استقلال 26 57
2 پرسپولیس 26 56
3 سپاهان 26 47
4 تراکتور 26 44
5 ملوان 26 40
6 گل گهرسیرجان 26 36
7 شمس آذر قزوین 26 35
8 آلومینیوم اراک 26 34
9 ذوب آهن 25 33
10 مس رفسنجان 26 31
11 هوادار 26 29
12 پیکان 26 25
13 استقلال خوزستان 26 22
14 نساجی مازندران 26 22
15 فولاد 26 22
16 صنعت نفت آبادان 26 19



 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها
پربحث‎ترين مطالب و خبرها