به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۶۹۲۹۶

انتقاد تند یک پرسپولیسی از ستاره استقلال

انتقاد تند یک پرسپولیسی از ستاره استقلال
گروه ورزشی:شایان مصلح پس از دیدار استقلال و ذوب‌آهن که ۲ بر یک به سود آبی‌پوشان به پایان رسید، اظهار کرد: خسته نباشید می‌گویم خدمت هر ۲ تیم و بازیکنانشان.

به گزارش ایسنا،یک توصیه برادرانه دارم به آقای حامدی فر بازیکن جوان استقلال، این فوتبال خیلی می‌چرخد. شما یک روز استقلال هستید یک روز در پرسپولیس یک روز در تیم بالای جدول هستید، این اتفاقات است که می‌ماند. اگر در نیم فصل اول اتفاقی افتاد، شما هم جواب دادید باید تمام شود. شما ۲۰، ۲۲ سالت است و در فوتبال باید احترام بزرگ‌تر را حفظ کنید. حتی اگر بزرگ‌تر اشتباه کند. البته شما که جوابش را دادید.
 
مدافع ذوب آهن با بیان ضرب المثل غوره نشده، مویز شدن گفت: برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. ممکن است فردا شما دو نفر هم تیمی بشوید و باید در روی هم بتوانید نگه دارید. مهرداد رضایی بنده خدا از سفید ران مصدوم بود که متاسفانه به او حمله کرد و او را به زمین انداخت. خیلی محترمانه برادرانه این توصیه را می‌کنم. بیرون از فوتبال هر اتفاقی می‌خواهد بیفتد ولی در زمین این رفتارها باعث ادامه‌دار شدنشان می‌شود. به اصطلاح دوران بزن در رو تمام شده است. (با خنده) مهرداد رضایی مصدوم بود و از همان ناحیه لگد خورد.
 
 

او درباره داوری این بازی گفت: کوپال ناظمی داور خوب فوتبال ماست. دقیقه ۷۸ بازی است، خطا در نزدیکی محوطه جریمه رخ می‌دهد، خط حمله ما جوان است و اعتراض نمی‌کند. من باید بدوم و تا برسم کارت نمی‌دهد. بازیکنان ما با ادب هستند. استقلال دو شوت زده که گل شد و ما موقعیت های بیشتری داشتیم. کوپال دوست‌مان است اما در دقیقه ۷۸ اشتباه کرد امیدوارم این اشتباهات در ادامه لیگ یقه ما را نگیرد. تیم ما جوان است و صحبت نمی‌کنند.
برچسب ها: شایان مصلح
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها