به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۴۶۹۳۳۱

معرفی بهترین تفریحات شبانه در وان ترکیه

گروه گردشگری: اگر به فکر برنامه‌ریزی برای یک سفر خارجی مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی هستید، کشور ترکیه می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. از میان شهرهای ترکیه نیز بهترین فرصت برای سفری ارزان، شهر وان است.
معرفی بهترین تفریحات شبانه در وان ترکیه
وان به سبب نزدیکی به مرزهای ایران، به بودجه کمتری نیاز خواهد داشت. همان‌طور که می‌دانید یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به ترکیه، تفریحات شبانه آن است. به همین بهانه در این مقاله به معرفی بهترین مراکز خرید وان ترکیه خواهیم پرداخت و شما را با تفریحات شبانه آن‌ها آشنا می‌کنیم.

بهترین تفریحات شب‌های وان
کشور ترکیه از آن دست کشورهایی است که چراغ آن هیچ گاه خاموش نمی‌شود. هر یک از شهرهای ترکیه از شب تا صبح جریان زندگی را از دل خود عبور می‌دهند و مسافران در هر ساعتی از روز می‌توانند با بهترین تفریحات سرگرم شوند. اگر با معرفی بهترین مراکز خرید وان ترکیه و تفریحات شبانه آن‌ها همراه ما باشید، می‌توانید بهترین استفاده را از ساعات حضور خود در این شهر ببرید. در ادامه به چند مورد از بهترین تفریحات پرداخته‌ایم.

فستیوال‌های شبانه وان
شهر وان یکی از شهرهای شلوغ ترکیه است که فستیوال‌های مختلفی در آن برگزار می‌شوند. خصوصاً اگر در روزهای خاصی از سال مانند جشن سال نو یا کریسمس به این شهر سفر کنید، می‌توانید از فستیوال‌های هیجان‌انگیز و جذابی بهره‌مند شوید. برخی از این فستیوال‌ها به صورت بین‌المللی برگزار می‌شوند و برخی دیگر، بومی ترکیه هستند. به سبب نزدیکی فرهنگ و آداب و رسوم ترکیه به عقاید ما ایرانیان، می‌توانید نهایت لذت را از این فستیوال‌ها ببرید. جالب است بدانید جشنواره‌های خرید پوشاک نیز در این شهر برگزار می‌شوند که در آن‌ها می‌توانید پوشاک مد نظر خود را از بهترین برندها با ارزان‌ترین قیمت‌ خریداری كنید.

رفتن به تئاتر و سینما
در وان ترکیه اهمیت زیادی به هنر و به‌خصوص تئاتر و سینما داده می‌شود. اگر اهل هنرهای نمایشی بوده و به زبان ترکی نیز مسلط هستید، می‌توانید از این نمایش‌های دیدنی بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که این نمایش‌ها به زبان ترکی برگزار می‌شوند و لازم است به این زبان‌ها مسلط باشید. علاقه‌مندان به سینمای جهان می‌توانند به‌روزترین فیلم‌های دنیا را در سینماهای ترکیه تماشا کنند. از آن جا که بلیط تئاتر و سینما در وان بسیار ارزان است، پیشنهاد می‌کنیم این فرصت را از دست ندهید.

گشت و گذار در پارک‌ها و باغ‌های وان
شهر وان جاذبه‌های دیدنی متعددی دارد که برخی از آن‌ها محدودیت زمان دارند و برخی دیگر در تمام طول روز و حتی پس از غروب آفتاب نیز در دسترس هستند. به عنوان مثال این شهر پارک‌ها و باغ‌های بسیار زیبایی دارد که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. طبیعت بی‌نظیر وان سبب شده است که پارک‌های شهر، چشم‌انداز بسیار زیبایی داشته باشند.
اگر به شهربازی و تفریحات هیجان‌انگیز علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم سری به شهربازی «لونا پارک گولی» بزنید. تفریحات این شهربازی آدرنالین خون شما را به بالاترین سطح می‌رساند. یک تاب هوایی با چشم‌اندازی از دریاچه وان در این پارک وجود دارد که منظره‌ای از بهشت را به چشمانتان هدیه خواهد کرد.

رستوران‌گردی یا کافه‌گردی
بدون شک رستوران‌گردی در وان یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای گذراندن شب‌ها انجام دهید. در هر گوشه از شهر وان رستوران‌ها و کافه‌هایی وجود دارند که غذاهای ترکی و بین‌المللی را با بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت سرو می‌کنند. چشیدن طعم محبوب‌ترین غذاهای ترکیه در این رستوران‌ها در ذهنتان ماندگار خواهد شد و همیشه منتظر تکرار این طعم‌های فوق‌العاده خواهید بود. علاوه بر آن می‌توانید از غذاهای خیابانی با کمترین قیمت بهره‌مند شوید. اگر طعم قهوه ترک را می‌پسندید، کافه‌های وان بهترین فرصت برای چشیدن طعم اصیل این قهوه هستند. حتما از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.



پاساژگردی در بهترین مراکز خرید وان
بدون شک بهترین پیشنهاد ما برای شبگردی در وان، گشت و گذار در مراکز خرید این شهر است. شهر وان پر از پاساژهایی است که محصولات برندهای مطرح جهانی را با قیمتی مقرون به‌صرفه به فروش می‌رسانند. به خصوص اگر در زمان تخفیفات به این شهر سفر کنید، می‌توانید با کمترین قیمت بهترین اجناس را خریداری نمایید. به عنوان مثال بلک فرایدی یکی از مواقعی است که تخفیفات بالای ۵۰ درصد روی اجناس برندهای خارجی اعمال می‌شود. در ادامه به معرفی بهترین مراکز خرید وان ترکیه می‌پردازیم.

با بهترین مراکز خرید وان برای شب گردی آشنا شوید
حال که با انواع تفریحات شبانه وان آشنا شدید، خوب است چند مورد از بهترین پاساژهای این شهر را نیز بشناسید تا برای خرید‌ به آن‌ها مراجعه کنید. پاساژهای وان تا پاسی از شب مشغول به فعالیت هستند و می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید. در این پاساژها انواع محصولات از گران‌قیمت‌ترین و لوکس‌ترین تا خوش قیمت‌ترین‌ها در دسترس هستند.
کافیست مدتی را به گشت‌و‌گذار اختصاص دهید تا از تنوع محصولات مطلع شوید. پس از خرید کردن می‌توانید از تفریحات مراکز تجاری مانند شهربازی‌های سرپوشیده، آکواریوم‌ها، فودکورت‌ها و … نیز نهایت استفاده را ببرید. پیش از سفر به این شهر، حتماً نزدیک‌ترین مراکز خرید به محل اقامت خود را بشناسید و حدود قیمت محصولات را نیز بررسی کنید. در ادامه چند مورد از بهترین مراکز خرید وان را نام می‌بریم:
•    آتایوس سیلور وان
•    تورکوآز وان
•    وان AVM
•    آیدین پریهان
•    وان پارک
•    بازار سنتی وان
•    بازار روسی‌ها در وان



رزرو اقامتگاه‌های وان از فلای تودی
شهر وان عمدتاً پر از مسافرانی است که از ایران و کشورهای اطراف به این شهر سفر می‌کنند. از این رو اگر می‌خواهید به وان سفر کنید، بسیار مهم است که اقدامات لازم را مدتی پیش از سفر انجام دهید. وبسایت فلای تودی بهترین مرجعی است که می‌توانید برای انجام تمام کارهای پیش از سفر به آن مراجعه کنید‌.
این مجموعه ۹۰۰ خط هوایی را پوشش می‌دهد و ۱.۵ میلیون هتل در سراسر دنیا را برای همراهان خود فهرست کرده است. از این رو می‌توانید با خیال راحت تمام کارهای سفر از جمله تهیه بلیط قطار، بلیط هواپیما و رزرو هتل را از طریق همین سایت پیش ببرید. پیشنهاد می‌کنیم این فرصت استثنایی را از دست ندهید و همین حالا برای سفری هیجان‌انگیز به همراه فلای تودی، برنامه‌ریزی کنید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها