به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۶۹۳۷۶

غول‌های اروپا مشتری ستاره بارسلونا شدند

غول‌های اروپا مشتری ستاره بارسلونا شدند
گروه ورزشی:چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله چلسی، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد به دنبال جذب ژول کنده هستند.به گزارش "ورزش سه"، کنده در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۲ از سویا جدا شد و به بارسلونا پیوست و از همان زمان به یکی از بازیکنان مهم و کلیدی این تیم در خط دفاعی آنها تبدیل شد که نقش موثری را در موفقیت‌های آنها ایفا کرده است.

با این حال، شرایط مالی این باشگاه به صورتی است که شایعات بسیاری درباره احتمال فروش چند ستاره بزرگ در پنجره تابستانی پیش رو به گوش می‌رسد و شاید کنده هم با توجه به پیشنهادهایی که از باشگاه‌های بزرگ اروپایی دارد در جمع بازیکنانی باشد که در این تابستان بارسلونا را ترک خواهند کرد.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله چلسی، پاری سن ژرمن، منچستریونایتد، اینتر و نیوکسل علاقه بسیار زیادی به این ستاره فرانسوی دارند و در حال بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد رسمی به او هستند.

بارسا در حال حاضر از حضور چندین مدافع میانی بهره می‌برد که شامل کنده، رونالد آرائوخو، آندریاس کریستنسن، اینیگو مارتینز، پائو کوبارسی و اریک گارسیا است و به همین دلیل احتمال جدایی حداقل یکی از آنها در این تابستان بسیار زیاد است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها