به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۲۱۵۳۷۳
رونمایی از برنامه احمدی‌نژادی‌ها برای مجلس و دولت آینده

سردار خورشیدی: بسیاری از مسئولان، مردم را آدم حساب نمی‌کنند!

برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه داریم
سردار خورشیدی: بسیاری از مسئولان، مردم را آدم حساب نمی‌کنند!
گروه سیاسی: پس از غیبت اصلاح‌طلبان و کاهش مشارکت مردم در انتخابات، اصولگرایان در مرحله نخست انتخابات حدود ۲۳۰ کرسی مجلس یازدهم را کسب کردند و اکنون در این ۱۲ روز  باقیمانده تا آغاز مجلس یازدهم، گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب رئیس مجلس و تصاحب کرسی سبز ریاست پارلمان، به مهم‌ترین موضوع تبدیل شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا، هرچه به روزهای آغازین مجلس یازدهم نزدیک‌تر می شویم رقابت اصولگرایان بیشتر و جدال ها چه در فضای توییتری و چه در جلسات پر رنگ تر می شود، اصولگرایانی‌ که هنوز بر کرسی‌ بهارستان تکیه نزده تکاپوی زیادی برای مجلس یازدهم از خود نشان دادند و گزینه های متعددی را برای ریاست مجلس مطرح کردند اما این روزها از بین کاندیداهای موجود برای ریاست مجلس نام یاران احمدی‌نژاد برای سکانداری مجلس مطرح می‌شود، علی نیکزاد که در دوره احمدی‌نژاد، وزیر مسکن بود و در میان اصولگرایان چهره‌ای با نفوذ به شمار می‌رود، از گزینه های قوی این جریان و شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد هم دیگر گزینه مطرح و جدی این میدان است.
حال در این میان بازار لابی و گمانه‌زنی داغ شده است. “در صورت صلاحدید دکتر علی نیکزاد را برای ریاست یاری فرمایید” جمله ای که توسط احمد خورشیدی آزاد پدر داماد “محمود احمدی‌نژاد” رییس دولت‌های نهم و دهم برای ۲۷۰ نماینده منتخب در مجلس یازدهم ارسال شد و به گفته خورشیدی، نمایندگان با پاسخ “چشم سردار” موافقت خود را برای ریاست نیکزاد مطرح کردند. خورشیدی در مصاحبه‌ای که با برنا داشت ضمن اشاره به مسوولیت‌اش‌ در عزل‌ و نصب ها در دولت احمدی نژاد و با گلایه‌ای از سرداران نظام، و برنامه‌اش برای انتخابات ۱۴۰۰ و رونمایی از گزینه خاص، از شانس بالای نیکزاد برای ریاست مجلس صحبت کرد که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید:
پیامکی منتشر کردید با موضوع حمایت از آقای نیکزاد برای ریاست مجلس، گویا ایشان به این موضوع معترض هستند؟ چرا چنین تصمیمی گرفتید؟
آقای نیکزاد نسبت به این پیامک اعتراضی نداشتند این شیطنت رسانهای است‌، در ثانی ما مسلمانان در برابر جامعه مسوولیت داریم “کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته” ، زمانی یک کشور توسعه پیدا می کند که ۴ عنصر انسانی یعنی رهبران، مدیران، نخبگان و مردم در صحنه حضور داشته باشند؛ بنده ۴۵ سال است بطور مستمر در صحنه سیاسی و خدماتی کشور حضور فعال دارم، هر کجا نیاز بوده بر وفق تکالیف دینی  ورود کرده ام؛ در  مبارزه با رژیم شاه جزو پیشگامان بودهام، در جنگ هشت ساله عراق علیه کشور بنده به همراه برادران و دوستانم در برابر دشمن مقاومت کردیم؛ منافقین علیه کشور جنگ مسلحانه راه انداخته‌اند وسط میدان مبارزه بودم و ۹۱ ماه جنگیدم، ۶ بار مجروح شدم؛ ۲ برادرم شهید شده اند و ۳ برادر دیگرم جانباز هستند هر کدام با حداقل ۵۰ ماه جبهه، جریان غربگرا به فرهنگ و ثروت و کشورم تهاجم کردند، قلم به دست گرفته و دفاع کرده ام. در هر انتخاباتی بصورت سازماندهی شده و جمعی وارد شده‌ام،  برای تشکیل دولت و مجلس و شورای شهر کارآمد هر آنچه توانسته ام انجام داده ام و کارم‌ را هم خوب بلدم. الان هم ۸ ماه است برای تشکیل دولت قوی و مشکل گشا داریم کار می کنیم؛ سخنرانی و تحلیل راهبردی تدوین و برای پیروزی بچه‌های انقلابی و ولایی تلاش شبانه‌روزی میکنیم. برای آنها کارگاه آمورش مانیفست کاندیداتوری می گذارم تا مجلس و دولت به درد بخور ایجاد شود‌ الان هم وظیفه انقلابی و شرعی خود می دانم تا مجلس دارای یک رییس انقلابی، کاربلد، ‌پاکدست، ساده زیست و مردم دوست شکل گیرد.  نمی‌شود زمانی که به مردم و نخبگان نیاز داریم، بگوییم رأی دهید، بجنگید و از حیثیت خود برای پیشرفت کشور و انقلاب اسلامی هزینه کنید وقتی هم که به نفعمان نباشد بگوییم به مردم ربطی ندارد.
دلیل حمایت شما از آقای نیکزاد چیست؟
اگر بنده در این امور دخالت نکنم چه کسی می‌خواهد دخالت کند؟ من سه برادر شهید و سه جانباز دارم چه کسی از من صلاحیتش بیشتر است و می‌خواهد دخالت کند؟ او را به من معرفی کنید. برخی نمی‌دانند چه کسانی برای انتخابات پرشور زحمت می کشند تا مجلس قوی شکل گیرد. بچه‌های انقلابی طبق فرموده حضرت آقا آتش به اختیارند و باید وظیفه‌شان را انجام دهند. دقیقا براساس احادیث و روایات و تدابیر حضرت آقا اقدامات‌مان را انجام می‌ دهیم. پیشنهادی به بچه های انقلاب دادیم و گفتیم اگر صلاح می دانید این کار را کنید.
آقای نیکزاد هم در جریان بودند؟
این چه ربطی به دکتر نیکزاد دارد، بنده یک کنشگر و فعال سیاسی اجتماعی هستم. روزی ۱۰ها از این نوع پیامکها برای افراد و شخصیتهای مختلف ارسال میکنم یا برایم میفرستند مثل خیلیها.
اما این موضوع مربوط به او است و شما گفتید با او مشورت کردید؟
نه این کارها نیاز به مشورت ندارد، من با کسی مشورت نمیکنم. حرف خودم است و حرف هیچ کسی نیست. اگر حرفم عملیاتی نشود به عنوان کسی که کار راهبردی و مطالعاتی می‌کند خواهید دید که یک خاندان جدیدی در جمهوری اسلامی  ظهور و رشد  پیدا می‌کند که یک تابلوی ایثارگری بالای سر دارد و هیچ کس حریفش نیست.
منظورتان این است که انتخاب نکردن آقای نیکزاد برای ریاست مجلس، عواقب دارد؟
بله. برخی در حال پرورش خاندانی هستند که حاکمیت کنند و این برای کشور زیان دارد.
منظورتان جریان مقابل آقای نیکزاد است؟
بله
موضوع مهم در تبلیغات برای کاندیدا ها هزینه آن است، بودجه و هزینه این تبلیغات را از کجا آوردید؟
کدام تبلیغات؟ دو خط پیامک؟ چگونه است شما هیچ حرفی از شامها و افطاریهای پرهزینه شاهانه که بعضی میدهند و هزینه های سنگین نمیزنید؟ اما یک پیامک نگرانتان کرده؟ به نظر بنده متن و فهوای این پیامک برای برخی دلهره آفریده است. کاری که برای حمایت از آقای نیکزاد کردم هیچگونه خرجی نداشت. من استاد جنگ روانی هستم و جنگ روانی را تدریس و برایش کتاب نوشتم. متاسفانه دیگران جنگ روانی و تبلیغ را بلد نیستند ولی من بلدم، با یک کانال خورشید مرجع خبرِ بسیاری از رسانه‌ها میشوم. واقعی و حقیقی می‌نویسم، از کسی هم خرده بُرده ندارم، ترس را بلد نیستم آن زمان که خدا ترس را آفرید من غایب بودم و به همین علت بیشتر از خیلی ‌ها جنگیدم و جبهه رفتم. در نوشته هایم منافع مردم را مد نظر دارم. تبلیغات من بیشتر بازخورد دارد و گرنه شخص من کسی نیستم. من در دفتر یکی از دوستان در میدان کتاب هستم، حتی از خود دفتری ندارم ولی برای انقلاب اسلامی از کله سحر تا نصف شب کار می‌کنم. اینکه از فکر خودم استفاده کنم و یک تحلیل قشنگ در کانال بگذارم مگر خرج دارد؟ من می‌نویسم دیگران منتشر می‌کنند و حوزه عملش گسترش پیدا می کند. من اصلا پولی ندارم که خرج کنم اگر داشتم حتما خیلی خرج می‌کردم، اما ندارم. ولی با همین نداری مالی این کارها را انجام می‌دهم. به ما می‌گویند لشکر یک نفره من یک نفر هستم.
نگفتید چرا از بین وزرای آقای احمدی نژاد برای آقای نیکزاد تبلیغ کردید؟
نیکزاد آدم متواضعی است، مردم را آدم حساب می‌کند این خیلی مهم است. بسیاری از مسئولان جمهوری اسلامی مردم را آدم حساب نمی‌کنند.  آقای نیکزاد جوانتر از همه اینهاست و باید جوانگرایی کنیم. با ۶۵ سال سن به دنبال روی کار آمدن جوانان هستم.  ۱۹ سال داشتم که از دانشگاه به جبهه رفتم و در ۲۱ سالگی فرمانده محور شدم یعنی ۲۰۰۰ نفر زیر نظر من بود. نیکزاد برای مجلس برنامه دارد و تعدادی از آنها را هم اعلام کرده است. به علت مسکن مهر او با سراسر کشور و شهرستان‌ها ارتباط دارد، تهدیدها و فرصت‌ها و نقاط ضعف و قوت شهرستانها را میشناسد. نیکزاد با بخش عظیمی از سرمایه‌گذاران سراسر کشور آشنا است. او دور و بری ندارد یعنی اگر در سیستان و بلوچستان اراده کنند با او ملاقات داشته باشند فردایش اتفاق می افتد، سوالم این است  آیا دیگران هم این طور هستند؟ آقای نیکزاد واقعی است یعنی تواضع واقعی دارد و تواضعاش فقط برای انتخابات نیست. خیلی‌ها زمان انتخابات با ادب و با تربیت و خوش اخلاق هستند اما بعد انتخابات با صد من عسل خورده نمی‌شوند و اصلا نمی‌توانید پیدای‌شان کنید.  نیکزاد ساده زیست و پاکدست است این خیلی مهم است.  ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه مسکن مهر دستش بود و یک ریال جابجا نشد ولی هستند افرادی که ۵۰ هزار میلیارد تومان در دست‌شان بود اما به کشور گند زدند.
فکر نمیکنید با این تبلیغ‌تان بیشتر در جهت تخریب چهره نیکزاد پیش رفتید؟ گویا او هم نسبت به این موضوع گلایه داشت؟ 
نیکزاد همچین حرفی را نزده و چنین صحبتی نکرده، اینها شایعاتی است که رقبای ایشان مطرح می‌کنند. اگر یک آدم بدنام و فاسد از کسی حمایت کند بله حتما تأثیر منفی خواهد داشت اما فردی که زندگی‌اش پر از خدمت به مردم است وخانواده‌ بنیاد شهیدی دارد و برای مردم و جمهوری اسلامی هرکار مثبتی را انجام داده، به نظر شما کسی مثل من میتواند درجهت تخریب چهره ایشان عمل کند؟! کسی که در زندگی‌اش یک ریال مشکل مالی وجود ندارد حمایتش از شخص آقای نیکزاد مثبت است یا منفی؟من قصد تخریب ندارم.
کمی از حضورتان در دولت احمدی نژاد بگویید؟
همه می‌دانند یکی از عناصر اصلی تشکیل دولت احمدی نژاد بودم،  مسئولیت‌های عزل و نصب زیادی را در آن دولت بر عهده داشتم و نقش زیادی را ایفا کردم. ۸ سال دولت آقای احمدی نژاد در اختیار من بود، بگردید اگر یک ریال از من و فرزندانم (حتی در حد شایعه) تخلف پیدا کردید. بازنشسته سپاه و تنها سرداری هستم که مستأجر است. اما آیا همه سرداران این گونه مثل ما زندگی می‌کنند؟ ساده زیست و مستأجر هستند؟ صبح تا شب خدمت می‌کنند؟ مقابل دشمنانِ مردم ایستادند؟ خیر اینگونه نیستند. بنده هم‌ مثل رهبرعزیزمان از عملکردهای خوب دولت های ۹ و ۱۰ حمایت کرده و ضعف هایش را نیز نقد می کنم اما دولت دکتر احمدی نژاد بهترین دولت از زمان مشروطه تا الان است این را من‌ نمیگویم بلکه رهبر و مقتدای مان می فرمایند؛ رهبری دولت و شخص احمدی نژادرا تا روز ۱۲ مرداد سال ۹۲ که روز آخرش بود تایید جدی فرمودند.
این پیامک را برای چند نفر ارسال کردید؟
۲۷۰ نماینده
هر ۲۷۰ نفر پاسخ دادند؟
خیر.  پاسخ اکثر نماینده‌ها را منتشر می‌کنم. همه غیر از یک نفر موافق بودند برخی هم به پاسخ مشخصی نرسیدند. زمانیکه یک پیام را ارسال میکنی در بهترین شرایط ۲۰ تا ۲۵ درصد جواب می‌دهد.
پاسخ نمایندگان چه بود؟ 
۲۰ تا ۲۵ درصد کاملا از نیکزاد حمایت  و تشکر کردند و برخی در جواب نوشتند “چشم سردار” . من اینها را منتشر می‌کنم با اسامی نماینده ها، برخی شماره تلفنهای‌شان هست و اسم‌های‌شان نیست. اینها را منتشر می‌کنم.
نقش آقای احمدی نژاد در این وسط چه بود، بلاخره آقای نیکزاد از وزیران و نزدیک به او بودند؟
احمدینژاد  مدتها قبل از انتخابات  جواب این سوال را داده است او گفت که در انتخابات هیچ دخالتی نمی‌کند و دخالتی هم نکرد. چه من  و چه دوستانی که کار کردند هیچ گونه ارتباطی در این مورد با آقای احمدی نژاد نداریم. ضمن اینکه احمدینژاد یک فرصت بسیار خوبی برای این کشور بود ولی ما هیچ گونه ارتباطی با ایشان نداشتیم. خیلی‌ها بودند که می‌خواستند با ایشان عکس بگیرند و برای مجلس تبلیغات کنند اما او نپذیرفت.
از وزرای خودشان؟
خیر از دیگر کاندیداها.
خیلی‌ از کاندیدا ها تماس می‌گرفتند و در خواست عکس با احمدی نژاد را داشتند من هم در پاسخ می‌گفتم ایشان خودش قبول نمی‌کند من هم نمی‌توانم برای این مسئله وساطت کنم. آقای نیکزاد در اردبیل بدون اینکه اسمی از احمدی نژاد بیاورد‌ و حتی بدون اشاره غیر مستقیم‌ به احمدی نژاد بیشترین‌ رای را کسب کرد.
یعنی نیکزاد حمایت احمدی نژاد را ندارد؟
ایشان آدم مستقلی است. نیکزاد آدم جمهوری اسلامی است مثل من. در انتخابات  سال ۷۶ مقابل آقای خاتمی بودم، در سال ۸۴ با آقای احمدی نژاد  و سال ۸۸ با آقای محسن رضایی و بعد هم به قالیباف رأی دادم  آنوقت باید به ما بگویند شما قالیبافی هستید چون سال ۹۲ با آقای قالیباف بودی؟ یا شما رئیسی چی هستی چون در سال ۹۶ رئیس ستاد انتخابات مردمی ایشان بودی، خیر ما آدم این کشور، انقلاب، مردم و جمهوری اسلامی هستیم. با فرد خاصی نیستیم هرکسی در خط خدمت بود در خدمتش هستیم وبا مابقی کاری نداریم.
برای انتخابات ۱۴۰۰ و حمایت از کاندیداها چه برنامه ای دارید؟
۱۰۰ درصد برنامه داریم اما  به موقع در مورد آن صحبت می‌کنم. برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بایست همه تلاش کنیم بهترین فرد  سر کار بیاید و الان زود است در مورد گزینه خاص صحبت شود.
می‌خواهید از احمدی‌نژاد حمایت کنید؟
نمیتوانم الان بگویم. چون واقعا نمی‌دانم و هیچ چیز نمی‌توانم بگویم. الان گزینه‌هایی مطرح است که هنوز تصمیم نگرفتند.
نیکزاد و یک سری از وزرای احمدی نژاد ائتلافی با میرسلیم داشتند شما فکر می‌کنید چقدر آقای نیکزاد با توجه به این ائتلاف شانس پیروزی دارد؟
نیکزاد اقبالش خوب است فکر کنم امروز شروع به نظرسنجی کردند و تا شنبه ادامه دارد ولی به نظرم یکی از شانس‌های خوب نیکزاد است.

     
برچسب ها: احمد خورشیدی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۲۲:۴۳
ادعاهای سردار:
استاد جنگ روانی و 8 سال مسئول عزل و نصب دولت احمدی نژاد ، مستاجر ، بدون دفتر کار ، یکی از عناصر اصلی تشکیل دولت احمدی نژاد ، 8 سال دولت احمدی نژاد در اختیار من بود ، دولت احمدی نژاد بهترین دولت از مشروطه تا الان است ، در هر انتخاباتی بصورت سازماندهی شده وارد شدم ، لشکر یکنفره ، از کله سحر تا نصف شب کار میکنم ، من اصلا پولی ندارم ، ساده زیستی و نداشتن یک ریال تخلف مالی
نیکزاد و مسکن مهر ، نیکزاد و آشنائی با بخش عظیم سرمایه گذاران مسکن مهر ، پیامک برای 270 نماینده و غیرو و ذلک. (367115)
بوشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۲۳:۲۱
تف بر مسئولی که مردم را آدم حساب نمی کند!!!! قدرت حاکمان از مردم است. حکومت ما جمهوری است !!!!! (367117)
۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۲۳:۳۲
اما سردار استراتژیست و استاد جنگ روانی : اولا لشکر یک نفره با سازماندهی برای تمام انتخابات در تناقض است ، ساده زیستی و پاکدستی با بدست آوردن قدرت به هر روشی در تناقض است ، پول نداری و مستاجری و در دفتر کار دوستان یا همان سازمان مشغول تولید فکر و سازماندهی هستی به چه انگیزه ای ، به چه انگیزه ای فرمانده جنگ منصوب حضرت امام و سایر بزرگان نظام را در تبلیغات انتخابات 84 ترور شخصیت و با مهندسیهای انجام شده در 84 و 88 آنهمه هزینه بر دست نظام گذاشتید ، با کدام مجوز شرعی ، در مکتب شما هدف توجیه گر وسیله (367118)
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۲۳:۱۰
دیگه شما از ترور شخصیت صحبت نکنید با چه رویی از این قسم صحبت ها می کنید (367139)
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۰۰:۰۱
آیا هدف وسیله را توجیه میکند ؟ آیا میدانستی اگر امام علی (ع) مثل شما سیاس بود و سیاست ورزی میکرد نه تنها خلیفه چهارم نبود بلکه خلیفه سوم میشد چون با شرط شورای خلافت منصوب خلیفه دوم موافقت میکرد اما حاضر نشد اصول و آموخته های نبوی را قربانی اغراض و امیال کسب قدرت سیاسی کند ، و اگر چنین میکرد طولانی ترین دوره خلافت با علی بود و بدون شک به غیر علویان هم حکومت نمی رسید . اما شما و سازمان خود ساخته شما آقای استراتژیست سنگ نبایی گذاشته که تا ثریا میرود دیوار کج و نتیجه وضعیت فعلی و انتقام از ملت .. (367119)
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۱۲:۱۸
ایشان را در زمره اقاای احمدی ژاد می بینم و.خدا............. (367128)