به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۱۰۳۸۴۴
پخش‌کننده فیلم:

تبلیغات «خشم‌ و‌ هیاهو» کم است

گروه فرهنگی: پخش‌کننده‌ی فیلم سینمایی «خشم‌ و‌ هیاهو» گفت: با توجه به بازه‌ی زمانی کوتاه اکران و شلوغی باکس تلویزیون، تعداد تیزرهایی که این رسانه پخش می‌کند، برای معرفی یک فیلم سینمایی بسیار کم است.
تبلیغات «خشم‌ و‌ هیاهو» کم است
سعید خانی مدیر پخش شرکت نسیم صبا  اظهار کرد:‌ تلویزیون 30 تیزر برای معرفی فیلم «خشم و هیاهو» اختصاص داده است،‌ اما این تعداد تیزر با توجه به حجم زیاد ویژه‌برنامه‌های نوروزی، برای معرفی یک محصول فرهنگی که در بازه زمانی کوتاهی عرضه می‌شود، کافی نیست.

او گفت: در موضوع اکران فیلم‌های سینمایی و عرضه‌ی محصولات فرهنگی، اطلاع‌رسلانی یکی از مهم‌ترین بحث‌هاست که در آن ضعف داریم، چون باید در مقایسه با محصولات برندهای تجاری بیشتر معرفی شوند. خانی ادامه داد: در بخش تبلیغات محیطی نیز خیلی نمی‌توانیم از بیلبوردهای شهری استفاده کنیم، چون هزینه‌هایی که باید بدهیم آن‌قدر بالاست که برای یک محصول فرهنگی مناسب نیست. در حال حاضر برای سه بیلبورد شهری که 15 روز فیلم را معرفی کنند، 50 میلیون تومان داده‌ایم که آن هم در نتیجه‌ی رایزنی با یک شرکت تبلیغاتی بوده است. در حالی‌ که این رقم‌ها برای آثار فرهنگی توجیه ندارد.

وی با اشاره به این‌که در زمان اکران یک فیلم باید تصویر و تبلیغ فیلم در نقاط مختلف شهر و حتی فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار دیده شود تا مردم متوجه شوند که چه فیلم‌هایی روی پرده‌ی سینماها هستند، افزود: با وجود کم بودن میزان تبلیغات، براساس بازخوردهایی که در سینماها و شبکه‌های مجازی گرفته‌ایم، 90 درصد تماشاگرانی که از سالن خارج می‌شوند، از فیلم راضی هستند و فروش فیلم تا کنون خوب بوده است. «خشم و هیاهو» فقط در دومین روز فروردین‌ماه 70 میلیون تومان فروخت و اگر تبلیغات بیشتری داشت این رقم می‌توانست دو برابر باشد. «خشم و هیاهو» چهارمین فیلم بلند سینمایی هومن سیدی است که طناز طباطبایی و نوید محمدزاده بازیگران اصلی آن هستند. همچنین سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی و رعنا آزادی‌ور از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در «خشم و هیاهو» بهزاد عمرانی خواننده گروه «بُمرانی» در نقش یک خواننده به ایفای نقش پرداخته و در قالب کنسرت، یک ترک را هم اجرا کرده‌ است. این فیلم که داستان آن درباره‌ی مشکلات زندگی خصوصی چهره‌های مشهور است،‌ به سرگروهی «اریکه ایرانیان» در سینماهای تهران و چند شهر دیگر اکران می‌شود.
مرجع : ایسنا