به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۱۰۶۵۸۳
به مناسبت مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص

دیدار مسئولان با رهبر انقلاب/عكس

گروه سياسي: جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام، سفرای کشورهای اسلامی و اقشار مختلف مردم به مناسبت مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به مناسبت عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم، جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام، سفرای کشورهای اسلامی و اقشار مختلف مردم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رئیس‌جمهور در سخنانی عید بعثت حضرت رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم را به حاضران تبریک گفت. خلاصه بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

ــ امروز سیاست قطعی آمریکا، اسلام‌ستیزی، ایران‌ستیزی و شیعه‌ستیزی است/ اخیراً آمریکایی‌ها اعلام کردند که سیاست ایران در منطقه، موجب تحریم و مقابله با ایران می‌شود؛ یعنی ملت ایران! شما که هوشیار و بصیرید، عقب بکشید تا ما کارمان را بکنیم؛ این جاهلیت است.
ــ امروز بشریت از همیشه برای فهم کردن معنا و حقیقت بعثت محتاج‌تر است. عید مبعث عید برانگیختگی برای زدودن رنج‌های بشر است/ جبهه‌ی مقابل بعثت، جبهه‌ی جاهلیت است/ جاهلیت، امروز ادامه دارد همچنان‌که بعثت ادامه دارد.