به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۱۰۶۵۹۶
الفاظ زشت و رکیک نماینده جدید مجلس!

رونمایی از نسخه جدید نادر قاضی پور!

گروه سياسي: ویدئویی از نامزدهای انتخاباتی اصولگرا در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن، این نماینده برگزیده مجلس دهم به مردم و به ویژه اقشار ثروتمند و طبقات بالای جامعه اهانت می‌کند.
به گزارش ایلنا، پس از فروکش کردن نسبی موج انتقادی علیه «نادر قاضی‌پور» که در یکی از سخنرانی‌های انتخاباتی‌اش، با ادبیاتی به‌دور از ادب، به زنان و البته جایگاه نمایندگی مجلس توهین کرده‌ بود، حال ویدئوی دیگری از یکی دیگر از نامزدهای انتخاباتی اصولگرا در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن، این نماینده برگزیده مجلس دهم به مردم و به ویژه اقشار ثروتمند و طبقات بالای جامعه اهانت می‌کند.

این منتخب مردم در این ویدئو زمین و زمان را به هم می‌دوزد و به هرچه جلوی چشمش می‌بیند توهین می‌کند تا رای‌دهندگان را برای رای دادن به خود قانع کند. باوجود این‌که ویدئوی یادشده هنوز آن‌چنان رسانه‌ای نشده، اما باتوجه به این‌که این نامزد پیروز انتخابات مجلس در آن با ادبیاتی افراطی به برخی طبقات جامعه توهین می‌کند. این نماینده در یک فایل ویدئویی حرف‌های عجیبی به زبان می‌آورد. او در بخشی از این ویدئو سخیف می‌گوید: «شلوار برخی رو از پاشون درمیارم» و....!