به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۰
 
۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۱۰۷۹۳۷

به عارف رای دهید ردصلاحیت می‌شوید!

گروه سیاسی: يكي از منتخبان تهران در مجلس دهم گفت: امیدوارم دکتر عارف رای لازم و کافی را از منتخبان مردم برای اداره مجلس بگیرند و بتوانند آن تغییراتی را که مورد نظر مردم است، ایجاد کنند.
سهیلا جلودارزاده همچنين گفت: تغییر به این معناست که بسیاری از مواردی که در مجلس قبل بوده و بداخلاقی‌های سیاسی که شکل می‌گرفته، در مجلس جدید از بین برود. البته نمی‌توانیم بگوییم از بین برود و قطعا هم منهدم نمی‌شود، اما حداقل کم شود. جریان اصولگرایی، نمایندگان لیست امید را تهدید کرده و گفته است که اگر شما به فراکسیون امید بروید ردصلاحیت خواهید شد! از همین روی ممکن است برخی به خاطر ملاحظات خود وارد فراکسیون امید نشوند و به دکتر عارف رای ندهند البته فکر نمی‌کنم بر سر مصالح مردم قمار کنند و خودشان را به جهنم بیندازند چون ترسی نباید وجود داشته باشد.

مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۲۰:۰۳
بله با توجه به بدعت های اخیر بخصوص از نوع رد صلاحیت های منتخبان اصفهان ....
باید برویم توی کوچه و خیابان و با هم بخوانیم .....
گل اومد بهار اومد ..... میرم به صحرا ....



راستی نکنه ما را هم که ممکنه اشتباهاً به لیست امید رای دادیم رد صلاحیت کنن ؟ !!! (337021)
احمد
Germany
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۰۲:۲۰
بدعت ؟واقعایابی خبری یاماروگرفتی یامنفعتی داری .یعنی کسی که تصاویرکشف حجابش همه جاپخش شده وطبق قانون معنیش اینه که التزام عملی به اسلام نداره چطورمی خوادبه عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی تعیین بشه.آیامدال قهرمان دوپینگی المپیک روازش پس نمی گیرن ؟به نظرم ایشون بایدبه دلیل اینکه باوجودعدم صلاحیت درانتخابات شرکت کردن محاکمه هم بشن . زیادتحت تاثیرجوسازی اصلاح طلباقرارنگیربرادرعزیزاین جماعت اموراتش ازهمون ابتداباآشوب وتشویش اذهان عمومی وبازی بااحساسات مردم میگذره.حرف زیاده....... (337066)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۲۰:۰۶
رای نمیارید تهمت نزنید.قشنگ بگید رای نمیاریم (337022)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۲۰:۰۹
این چه نوع مملکتی و قانونی است که نماینده هایش از ترس اینکه دور بعد توسط شورای نگهبان و نظارت استصوابی اقای جنتی.... جرات نکند حرف بزنند ....از حقوق مردم دفاع کنند و یا عضو فراکسیون امید شوند یا به اقای عارف را بدهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا زمانی که مسله رد صلاحیتهای جناحی و سلیقه ای شورای نگهبان حل نشود و قانونش اصلاح نشود و نظارت استصوابی که در مجلس اصولگرا پنجم اضافه شد که خود اقای روحانی عضو هیت ریسه ان بود !!! و اقای ناطق نوری ریس مجلس ...نه مجلس مفهوم دارد و نه نمایندگی....و نه عدالت.... (337025)
سید احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۲۱:۴۸
یعنی باز بازنده داره زیر میز میزنه
آبروی خودتون و با این بی اخلاقی ها بردین
آره انتخابات 7 اسفند نقطه عطف شد اما انحنای منحنی چند بعدی جور دیگری چرخیده ظاهرا (337037)
شرینی فروش اصل تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۲۲:۴۵
البته اقای لاریجانی هم با دولت اقای روحانی خوب کنار امده بله ما به اقای عارف رای دادیم انتظارداریم ایشان رییس مجلس بشود ولی اقای لاریجانی همینکه از اوصولگراها فاصله گرفته خوشحال هستیم به علی اقامیگویم عصبانی نشوعصبانیت برای معده حساس شما ضررداره فعلا وقتش رسیده شماها دیگه ساکت باشید (337047)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۰۲:۳۶
از این جریان کم بی اخلاقی ندیدیم که حالا این موضوع بخواد باعث تعجبمون بشه. اما به اون نماینده هایی که از ترس رد صلاحیت، تمام دوره نمایندگی خود را زبان به کام میگیرند و سر به زیر و مطیع کاری رو که بهشون گفته میشه انجام میدن باید پرسید مگر شما نماینده مردمید یا نماینده شورای نگهبان؟ از خدا بترسید نه از بنده خدا. کمی از علی مطهری یاد بگیرید. باور کنید تمام دوران زندگیتون هم نماینده باشید به رضایت مردم از یک دوره نمایندگی صادقانه و شجاعانه نمی ارزه. (337068)