به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۱
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۱۱۶۴۳۹
جانشین فرمانده کل سپاه:

مجبوریم استخوان‌های دشمنان را بشکنیم

گروه سیاسی: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان دنبال تغییر سبک زندگی، تغییر روحیه جهادی اسلامی و انقلابی ما هستند و این رویکرد ما را مجبور به پیروزی می‌کند و ما مجبوریم که استخوان‌های دشمنان را بشکنیم.
سردار حسین سلامی اظهار داشت: دشمنان در نفوذ خود تلاش می‌کنند عقلانیت معنوی و انقلابی را به عقلانیت محاسباتی و مادی تبدیل کنند تا جریان سازش در کشورمان برقرار شود. وی افزود: در بعد فرهنگی آنها در پی محو فرهنگ اسلام تحت عنوان جهانی شدن هستند و می‌خواهند ارزش‌های خود را جایگزین ارزش‌های اسلامی کنند. جنگ حق و باطل چه به‌صورت مستقیم و چه به‌صورت نیابتی ادامه دارد و دشمنان در پی راهبرد نفوذ هستند. جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به جریان‌سازی دشمنان انقلاب گفت: دشمنان تلاش می‌کنند هویت اسلامی جوانان را با هویت غربی مبتنی بر هرج و مرج و پریشانی تغییر دهند و این یک جنگ واقعی است، جنگی دارای برنامه، راهبرد و فرماندهی است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به پیروزی‌های جهان اسلام در دنیای امروز، گفت: حقیقت بزرگی در عالم ظهور کرده و آن حاکمیت اسلام است و اکنون اسلام به عنوان قدرت بزرگی ظهور کرده است که یکی از اضلاع اصلی هندسه قدرت در جهان به شمار می‌رود. وی تاکید کرد: دشمن در حال عقب نشینی در جهان اسلام است چرا که منطق آنان شکست خورده و اسلام بر پایه کرامت انسانی صفحات تاریک روح و جان بشر را روشن کرده است. سلامی افزود: اسلام پرچمدار بیداری انسانی در سراسر جهان است که تمرکز و توان دشمن را به هم ریخته است. وی گفت: انقلاب اسلامی اکنون به واقعیت انکار ناپذیر تبدیل شده و استکبار دریافته است که پیام انقلاب فراگیر شده و جغرافیا نمی‌شناسد.