به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۱۳۰۲۹۲
روحانی در اردبیل: شما که در فهم زبان ملت خود ناتوانید چگونه می‌خواهید با دنیا مذاکره کنید

همه پای صندوق بیایید تا صداوسیما از دست این باند خلاص شود

گروه سياسي: رییس‌جمهور تاکید کرد: به خاطر خبرنگاران و کارکنان مظلوم صداوسیما به پای صندوق‌های آرا بیایید. صداوسیما را از دست این باند خلاص کنید.
همه پای صندوق بیایید تا صداوسیما از دست این باند خلاص شود
به گزارش ایلنا به اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین صبح امروز در جمع هواداران ده‌ها هزار نفری خود در سالن تختی اردبیل گفت: مردم غیور اردبیل سلام! مردم جای جای این سرزمین رفیع و غیور سلام! سلام بر همه دختران شایسته ایران! سلام بر همه پسران غیور ایران. او با بیان اینکه امروز، روز تصمیم ملت ایران در برابر همه آنهایی است که می‌خواستند ایران را در حصر و تحریم نگه دارند، اظهار داشت: امروز، روز تصمیم ملتی است در برابر آنهایی می‌خواهند ما را به سال ۹۱ بازگردانند و ملت ایران به عقب برنمی‌گردد. ملت ایران تسلیم شعارهای فریبکارانه شما نمی‌شود. شما فکر کردید با تبلیغات دروغین در شهرها و روستاها موفق می‌شوید؟ کی ملت ایران با آب و نبات تسلیم شده‌اند؟

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما نخواهیم گذاشت کسانی ۸ میلیارد دلار پول ایران را خوردند، دو مرتبه مسلط شوند. کسانی که نامه آن آقا را که در زندان است امضا کردند، در چه ستادی فعالیت می‌کنند. بیایید پاسخ ملت ایران را بدهید. چرا اموال ایران را تاراج کردید؟ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار ایران دست آمریکایی‌ها بود. شعار علیه آمریکا می‌دهند ولی پول را به امریکایی‌ها می‌دهند. ۱۰ ماه از زمانی که می‌توانستند این پول را به ایران بازگردانند، گذشت ولی این کار را نکردند. چرا این کار را نکردید؟ شما که پول ایران را سهل و آسان دست دشمن گذاشتید، انقلابی هستید؟ شما طرفدار اصولگرایی هستید؟

روحانی با بیان اینکه شمایی که در دوران قدرت‌تان نتوانستید یک دلار پول ملت ایران را بازگردانید، انقلابی هستید، تصریح کرد: ما یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار پول ایران را حلقوم آمریکا در آوردیم و به ایران بازگردانیدیم. من یک سوال از شما ملت ایران می‌کنم. قبل سال ۹۲ را یادتان هستید. چرا کسی در برابر مساله هسته‌ای حرف نمی‌زند. شما ملت ایران با حمایت‌های رهبری حقوق ایران را بازستانید.

او با طرح این سوال که چرا در زمان تبلیغات انتخابات از قطعنامه‌های شورای امنیت نام نمی‌بردید، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم با حمایت‌های مردم و هدایت‌های رهبری تمام قطعنامه‌ها را لغو کرد. چرا از ۱۲ قطعنامه‌ای که می‌خواست ایران را به جنگ بکشاند، حرف نمی‌زنید؟ چون دولت یازدهم آنها را لغو کرد. چرا از تورم حرف نمی‌زنید. کجاست تورم ۵۱ درصدی مواد خوراکی؟ چرا سکوت کردید و از صادرات گندم حرف نمی‌زنید؟
رییس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه چرا از کشاورزان ایران و اردیبلی تشکر نمی‌کنید، ابراز داشت: چرا از خودکفایی گندم حرف نمی‌زنید؟ چرا درباره ۳ میلیون تن گندمی که آماده صادرات بود، حرف نمی‌زنید. دیروز در خوزستان برای اولین یک کشتی بزرگ پهلو گرفت تا گندم ما را صادر کند.

روحانی با بیان اینکه همه روز جمعه پای صندوق بیایید تا صداوسیما درست شود، عنوان کرد: به خاطر خبرنگاران و کارکنان مظلوم صداوسیما به پای صندوق‌های آرا بیایید. صداوسیما را از دست این باند خلاص کنید. این همه حرف‌های ناروا زدید. آیا بهداشت و درمان کشور بهتر نشده است؟ این همه تخت بیمارستانی، این همه اعزام پزشک و خانه‌های بهداشت، چرا چشمان تیزبین شما آنها را نمی‌بیند؟
او با بیان اینکه مردم ایران، روز جمعه قدرت خودتان را دربرابر انحصارگران نشان دهید، گفت: امروز با تلفن‌ها و موبایل‌هایتان فریاد بزنید، امروز آنچه در مدارس درباره اخلاق می‌گویند دروغ است. جمعه تمام می‌شود، شنبه‌ای هم می‌آید. دروغ نگوییم. چطور آب و صابون بیاوریم و رویتان را بشوریم؟ روحانی اگر کاری هم نکرد، آنقدر آزادی داد که ۱۲ نفر بیایند اینجا شعار بدهند. این آزادی را از دولت روحانی دارید.

روحانی تاکید کرد: من بعنوان کاندیدا، من بعنوان رئیس جمهور ایران، من بعنوان رئیس شورای عالی دفاع ایران، به تمام مردم ایران می گویم به کسانی که بنر من را پاره کردند واکنش نشان ندهید. می‌دانم سخت است، اما اگر جلوی ستاد روحانی به روحانی فحش دادند جواب ندهید. اینها باخته‌اند. رئیس دولت تدبیر و امید تاکید کرد: اینها هدف دیگری دارند. آنها باخته‌اند، آنها در اخلاق، سیاست و صداقت باخته‌اند. شما فقط بلدید اتوبوس کرایه کنید.

روحانی خطاب به مردم اردبیل خاطرنشان کرد: ما راهمان را برای پیشرفت به استان اردبیل ادامه میدهیم. ما همانطور که در این دولت راهمان را به چند استان رساندیم سوت قطار را هم به اردیبل می‌رسانیم. من لایحه منطقه آزاد تجاری را به مجلس می‌آورم و اردبیل صاحب منطقه آزاد تجاری می‌شود. او اضافه کرد: با طرح‌های که ادامه دارد ۵ میلیارد تومان برای آب و برق استان اردبیل اعتبار داده شده است، ۶۲ هکتار زمین کشاورزی که کانال‌کشی می‌شود این فقط وعده نیست چون ۱۲.۵هزار هکتار کانال‌کشی انجام شده است. رییس دولت یازدهم با بیان اینکه غیرت مردم اردبیل و ایران به شما اجازه نمی‌دهد که به معلمان کشور تهمت بزنید، ابراز داشت: ما دانش آموزان و معلمان‌مان را دوست داریم. چرا در روستاها دروغ گفتید، شرمتان باد!  چهار رای دیگر این همه دروغگویی نمی‌خواهد.

روحانی با اشاره به شعارهای برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: من نمی‌دانم چرا بقیه کاندیداها فقط درباره پمپاژ پول و آرد پخش کردن حرف می‌زنند، چرا درباره آزادی و محیط دانشگاه‌ها حرف نمی‌زنند؟ می‌خواهید محیط امنیتی را به دانشگاه‌ها برگردانید؟ تمام شد برادر. کاسبان تحریم از برداشته شدن تحریم ناراحت هستید؟ میخواهید تحریم را برگردانید؟ تحریم برنمی‌گردد، می‌خواهید با دنیا مذاکره کنید؟ بلدید؟ شما زبانشان را می‌دانید که می‌خواهید مذاکره کنید؟ شما در فهم زبان ملت خودتان هم ناتوانید. او با بیان اینکه ما اجازه نمی‌دهیم تحریم به کشور برگردد، گفت: ما در دولت دوازدهم هم به شما مخالفان آزادی کامل می‌دهیم. چهار سال تخریب کردید اما من از شما می‌خواهم انتقاد را جایگزین تخریب کنید. مسئولی به من گفت که در دولت قبل می‌گفتند از دولت شش مورد تعریف کنید و یک مورد انتقاد اما در این دولت شش مورد تخریب می‌کنند و یک مورد هم انتقاد. 

رئیس دولت تدبیر و امید خطاب به جوانان اظهار داشت: ای جوانان ایران! همه رای‌دومی‌ها! برای رای‌اولی‌ها تعریف کنید که سال ۹۲ چه حماسه‌ای را آفریدید. رای‌اولی‌ها باید صف اول صندوق‌های رای در روز جمعه باشید. زنان و جوانان! ۱+۱۱. با تماس‌ها و موبایل‌هایتان همه دوستانتان را پای صندوق‌های رای بیاورید.
روحانی تاکید کرد: ترامپ می‌خواهد به این منطقه بیاید، بخشی دشمنان ایران هم می‌آیند. جواب محکم به آنها را در پای صندوق‌های آرا بدهید. قدرت کشور، رهبری و نظام در سایه آن است که همه در روز جمعه به پای صندوق‌های رای بیایند.

روحانی با اشاره به کناره‌گیری اسحاق جهانگیری از ادامه رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: من از جهانگیری تشکر می‌کنم، دیدید که با چه زبان صریح و روشنی دروغ‌ها را افشا کرد. مرد خدومی که بیشترین خدمت را طی سال‌های گذشته برای اقتصاد مقاومتی انجام داد. هم آمدنش زیبا بود و هم نحوه کناره‌گیری‌اش. او با بیان اینکه من از همه خاندان‌های بزرگ در ایران تشکر می‌کنم، خاطرنشان کرد: من از خاندان امام، شهید بهشتی، شهید مطهری، آیت‌الله طالقانی، از خاندان عزیز و دوست قدیمی‌ام موسوی اردبیلی و همچنین از سیدمحمد خاتمی عزیز تشکر می‌کنم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان ابراز داشت: سلام بر آزادی، سلام بر امید، سلام بر اصلاحات، سلام بر اعتدال، سلام بر اصولگرایی معتدل، سلام بر پیشرفت ایران، سلام بر ایران، سلام بر اردبیل، سلام بر سبلان، سلام بر زنان، سلام بر مردان، سلام بر روستائیان، سلام بر صداقت، سلام بر ایستادگی‌ها، سلام بر حق‌الناس و سلام بر ۲۹ اردیبهشت. دوباره ایران! دوباره اسلام! دوباره امید.

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ۱۵:۰۱
روی بعضی ها رو مثل دلهاشون سیاه میکنیم تا بی اخلاقی اون 8 سال سیاه دوباره تکرار نشه (352851)