به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب : ۱۳۰۵۰۶
در پی پیروزی "لیست امید" در انتخابات شوراها

بیانیه شورای عالی اصلاح‌طلبان

گروه سیاسی: شورای عالی اصلاح طلبان با صدور بیانیه ای رای قاطع به لیست را امید نشان جایگاه والای گفتمان اصلاح طلبی در میان مردم دانست.
 آرم شورای عالی
متن این پیام به این شرح است:
مردم بزرگوار تهران بار دیگر حماسه ماندگاری خلق کردند. حضور باشکوه مردم تهران در پای صندوقهای رای و اعتماد به لیست امید شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان و رای قاطع به این لیست به مانند انتخابات اسفند ۹۴ نشان از جایگاه والای گفتمان اصلاح طلبی در میان مردم دارد. باید در برابر این اعتماد گرانسنگ که سرمایه ارزشمندی محسوب می شود سر تعظیم فرود بیاوریم و قدردان مردم شریف تهران باشیم. شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان با تبریک پیروزی لیست امید به منتخبین مردم و ملت بزرگوار ایران از همراهی همه بزرگان اصلاح‌طلب بویژه جناب آقای سید محمد خاتمی که با پیام راهگشای خود زمینه ساز این پیروزی شدند تشکر و قدردانی می کند. مطمئنا منتخبین مردم در شورای شهر باید از ظرفیت ایجاد شده در جریان ثبت نام در انتخابات دور پنجم شوراهای شهر و روستا که خواهان حضور در لیست شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان بودند استفاده لازم را ببرند.

نهاد شوراها که میراث ارزشمند دولت اصلاحات است باید بیش از گذشته  در بحث مدیریت شهری کارامدی خود را نشان دهد. متاسفانه در ادوار گذشته شوراهای شهر در برخی کلان شهرها از جمله تهران آنگونه که شایسته این نهاد مدنی بود نتوانستند چالش‌های متعدد شهر را سامان دهی کنند. مردم شهر تهران از مشکلات متعددی رنج می برند شایسته است شورای شهر پنجم با اولویت بندی، چالش‌های مهم شهر را احصا کرده و با همراهی نهادهای ذی ربط در رفع این مشکلات و در جهت توسعه فرهنگی و اجتماعی اقدامات لازم را انجام دهند. شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بار دیگر با قدردانی از حضور چشم گیر مردم بزرگوار کشورمان در انتخابات شوراها یاد و خاطره آیت‌الله سیدمحمود طالقانی که پایه گذار شوراها در قانون اساسی بودند را گرامی می‌دارد و از منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌خواهد به پاس اعتماد مردم بزرگوار به آنها از هیچ تلاشی برای خدمت‌گزاری به این ملت وظیفه شناس کوتاهی نکنند.

سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۰۱ ۰۰:۵۵
سلام
پیروزی جناب اقای دکتر روحانی در انتخابات
ریاست جمهوری و پیروزی لیست امید
( لیست اصلاح طلبان و اعتدال ) در انتخابات شورای شهر تهران ، اصفهان و مشهد را به محضر ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض میکنم . (353089)
۱۳۹۶/۰۳/۰۱ ۰۷:۰۸
وقتی اصلاح طلبا میان روی کار یاد سال 81 میفتم!!! (353097)