به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۱۳۷۳۷۱

پیکر شهید حججی وارد تهران شد

گروه سیاسی: پیکر  شهید محسن حججی که مرداد امسال در نبرد با تکفیری های داعش در منطقه مرزی بین عراق و سوریه به شهادت رسیده بود، دوشنبه شب به تهران انتقال یافت.

در مراسم استقبال رسمی از پیکر مطهر شهید محسن حججی که در پایگاه هوایی قدر نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، فرماندهان نیروهای هوافضا و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پرسنل نیروی هوایی ارتش و نیروی انتظامی و جمعی از مقامات لشکری و کشوری حضور داشتند. همچنین خانواده شهید محسن حججی و شماری از همرزمانش پیکر این شهید سرافراز را همراهی می کردند.

پیکر پاک و مطهر این شهید والا مقام سپاه اسلام در میان اشک و اندوه حاضران پس از انجام مراسم سان و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی و نوای کجایید ای شهیدان خدایی توسط گروه رزم سپاه به جایگاه از پیش بینی شده منتقل شد.
همرزمان این شهید بزرگوار در کنار پیکر این شهید حلقه زده و آخرین زمزمه های عاشقانه را با شهید مدافع حرم پاسدار محسن حججی با اشک درآمیختند. اشک و اندوه حاضران و همسنگران این شهید والامقام فضایی آکنده از معنویت ایجاد کرده بود و هر یک از حاضران سر بر شانه دیگر همرزمانشان اشک غم سرازیر کردند.

قرار است پیکر شهید حججی فردا پس از طواف در حرم امام رضا(ع) در مشهدمقدس، روز چهارشنبه در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر نجف‌آباد زادگاه این شهید انتقال داده شود. شهید محسن حججی 25 ساله از افراد خیر نجف آباد و مدافع حرم بود که مرداد امسال در نبرد با تکفیری های داعش در منطقه مرزی بین عراق و سوریه به اسارت نیروهای داعش درآمد و پس از دو روز اسارت، تکفیری های داعش با جداکردن سر از بدن، او را به شهادت رساندند.
برچسب ها: شهید