به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۱۳۸۵۴

رابطه‌بازی و واسطه‌گری در استخدام‌ها!

گروه جامعه: عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر غیر قانونی بودن طرح مهرآفرین به دلیل رابطه بازی و واسطه گری در استخدام ها و تبدیل وضعیت و جذب نیرو بدون منابع مالی تصریح کرد: طرح مهرآفرین به دلیل رابطه بازی و واسطه گری در استخدام ها و تبدیل وضعیت و جذب نیرو بدون منابع مالی خلاف قانون است.
موسی الرضا ثروتی در خصوص مصوبه مهرآفرین دولت دهم گفت: دولت دهم مصوبه ای با عنوان مهرآفرین را تصویب کرد که این مصوبه را به وزارتخانه ها، استانداری ها و معاونت منابع انسانی ابلاغ کرده بود و این مصوبه مغایرت‌هایی با قانون داشت. نماینده بجنورد،جارجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین ۳۵ ایراد به این مصوبه گرفته بود که با امضای ریاست مجلس به دولت ابلاغ شد اما دولت اصلاح نکرد ودر نهایت نیز خود دکتر لاریجانی به وزارتخانه ها اعلام کردند که این مصوبه غیر قانونی است و هر دستگاهی که در این رابطه اقدامی انجام دهد باید پاسخگوی مراجع قضایی باشد.

ثروتی در خصوص اقدامات دولت در این خصوص تاکید کرد: در این زمان در نهاد ریاست جمهوری نیز حدود ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر بدون امتحان و بدون آزمون نیرو به کار گرفته بودند که خلاف قانون برنامه بود. در قانون برنامه و اصل ۴۵ قانون مدیریت خدمات کشوری تاکید شده است که هر گونه استخدام در دستگاه های دولتی بایستی با آگهی عمومی ، امتحان و گزینش باشد.

ثروتی در خصوص استخدام های هم چون مصوبه مهرآفرین در وزارت آموزش و پرورش گفت: ۲۰هزار نفر نیز آقای حاجی بابایی معلمین قرآنی و مستخدمین را جذب وزارت آموزش و پروش کرده است که این اقدام نیز غیر قانونی بوده است. این نماینده مجلس در این خصوص گفت: پیشنهاد تحقیق و تفحص از وزارت آموزش و پرورش در این راستا به کمیسیون آموزش و پرورش ارائه شد چرا که این استخدام ها غیر قانونی بوده است و این پیشنهاد به صحن علنی مجلس رفته است.

وی ادامه داد: پیش از این نیز من از وزیر آموزش و پرورش در این خصوص سوال کرده بودم که وزیر در صحن پاسخ داد که این نیروها را بر طبق قرارداد کار معین گرفته است و این نیروها بر اساس سیستم پاره وقت فعالیت می کنند. ثروتی هم چنین افزود: بعد ما متوجه شدیم که این نیروها به شکل پیمانی بدون اعلام عمومی و بدون امتحان به کار گرفته اند که این کار غیر قانونی است. وی تاکید کرد: طرح مهرآفرین طرحی خارج از قانون برنامه و خارج از طرح قانون مدیریت خدمات کشوری اجرا می شود.

۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۱۴:۱۴
افشاگری کیهان درمورد یک مهره نفتی/ حلقه انحرافی جدید
http://www.jahannews.com/vdcgtz9w7ak9zt4.rpra.html (93233)
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۱۵:۲۴
يکي بايد بياد کيهانو افشا کنه (93262)
بي تعارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۱۶:۰۹
كاملا جاي بحث داره ؛ بهتره تركان از خودش دفاع كنه ولي اين چه ربطي با موضوع اين خبر داره ؟؟ (93309)
فرزدق شیرازی
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۱۸:۴۶
دوره کیهان تموم شده. یه موضوع دیگه مطرح کن. (93398)
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۱۴:۱۷
اینا با این رابطه بازی ها روی سلسله ی قاجار رو سفید کردن! (93234)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۱۵:۲۹
مرديم از اين همه بي عدالتي!!همه سهميه!!همه پارتي بازي!!همه رابطه ايي!!خدايا يقيه چيكار كنن!!
من دوتا ازمون دادم امسال درهر دو هم قبول شدم ولي توي مصاحبه ردم كردن چون به م ، و ، س ، و ، ي راي داده بودم وجدانم نميزاره دروغ بگم خدا از تون نگذره منم نميگذرم (93270)
بي تعارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۱۵:۴۵
اين تنها بخشي از خدمات سلسله محمودي است كه متاسفانه شهيد تهمت شده ؛ فقط لطفا دقت كنيدو ببينيد ابعاد تهمت تا كجا پيشرفت كرده كه كسي متوجه نميشه ايشان با زحمت زياد مجبور شده اند در بانك مركزي پول بدون پشتوانه چاپ كنند و در عوض براي افراد بيكار منتسب به خود شغل ايجاد نمايند .آخه چرا تهمت ميزنيد ايشان فقط قصدشان خدمت است و لا غير ؟؟!!! (93288)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۰۰:۱۶
سردار تهمت بيشتر برازندشه تا شهيد تمت ؛) (93498)
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۱۶:۱۰
این نحوه استخدام فقط مربوط به اینجا نمیشه بلکه مربوط به سازمان میراث فرهنگی کشور هم است. اگر می توانیند خبرنگاری بیاید روی این قضیه کار کند در سازمان. من کارمند 13 ساله سازمانم که در الویت استخدام نیستم با اینکه پردم هم 8 سال جنگ بوده. ترا به خدا بیاین یک خبر تهیه کنین . تازه کجاشو دیدین می خوان امتحان صوری رو هم بگیرند از اونها (93311)
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۱۷:۰۹
بلایی که احمدی نژاد قبل از تحویل دولت سر کشور داره در میاره متفقین با آلمان شرقی قبل از تحویل به شوروی نکردند. (93349)