به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۱۴۰۵۳
برخی مدیران اشتباهات خود را به گردن نمی‌گیرند

کارهای زیربنایی کنار گذاشته شده است

گروه سياسي: وزير كشور دولت اصلاحات در سفر به همدان با تبریک ماه رمضان و میلاد امام حسن مجتبی(ع) و با انتقاد از پرداختن به ظواهر گفت: کارهای اساسی و زیربنایی در کشور کنار گذاشته شده است.
کارهای زیربنایی کنار گذاشته شده است
حجت الاسلام عبدالواحد موسوی لاری(عضو مجمع روحانیون مبارز) در ضیافت افطار اصلاح طلبان در جمع مردم همدان تصریح کرد: تملق و چاپلوسی یک آفت بزرگ برای جامعه است، مدیران باید واقعیت‌ها را به خوبی بازگو کنند تا جامعه درستی داشته باشیم. وی گفت: برخی مدیران اشتباهات خود را به گردن نمی‌گیرند و هر تصمیم و راهی که انتخاب نموده‌اند را بهترین می‌دانند. این تفکر، یک آفت و زیان بزرگ برای کشور است.

عضو مجمع روحانیون مبارز در ادامه گفت: اگر جامعه به سمتی پیش رود که بین درون و بیرون جامعه فاصله‌ای ایجاد شود، به طوری که نتوان سخن خود را به شنونده انتقال داد، قطعا فضای بی‌اعتمادی ایجاد می‌شود. حجت الاسلام موسوی لاری با بیان اینکه فضای جامعه باید به سمت اعتمادسازی پیش رود، اظهار داشت: واقع بینی و دوری از تملق و چاپلوسی، راهکار اعتمادسازی است.وی با تاکید براینکه تملق همچون موریانه، پایه‌های مدیریت را می‌خورد، ابراز داشت: این ویژگی موجب می‌شود مدیران نتوانند تصمیم درست بگیرند.

اين وزير دولت خاتمي بر یکدلی و یکپارچگی مردم و دولت تاکید و عنوان کرد: مدیران باید با صراحت و شهامت، نقاط ضعف را برای جامعه بازگو کنند.عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه افراد منتقد که به نفع جامعه انتقاد می‌کنند در پیشرفت کشور اثرگذار هستند، گفت: نباید عقاید را زیرپا گذاشت و تصمیمات غلط را هدف قرار دارد.

حجت الاسلام موسوی لاری با بیان اینکه ملت ایران ملتی ریشه‌دار است، ابراز داشت: برای این ملت باید شکست‌ها را به حداقل رساند؛ چراکه ما شایسته بهترین‌ها هستیم. وی استفاده از ظرفیت‌های انسانی، مادی و معنوی را از عوامل پیشرفت عنوان و ابراز داشت: اگر از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود، پیشرفت‌ها بیشتر خواهد بود. وی با انتقاد از ورود افراد بی‌تجربه در عرصه مدیریت گفت: متاسفانه کارهای اساسی و زیربنایی کنار گذاشته شده و به ظواهر پرداخته شده است.وی با اشاره به درآمد ارزی ناشی از نفت طی ۸ سال گذشته که قریب به ۷۰۰ میلیارد دلار بوده است، گفت: درآمد نفتی ۸ سال گذشته بیش از درآمد یک قرن بوده است. وی سرمایه‌های نفتی را یک سرمایه بین نسلی عنوان کرد.

۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۸:۰۴
یک صدم کارهیا زیر بنایی
دولت احمدی نژاد رو دولت شما نکرد.
دولت وی هدفمندی که شما به خاطر منافع حزبی انجام ندادید انجام دادو در ثانی به تحریمها خورد. (96617)
فردوسی
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۸:۳۵
حاصل تمام تاریخ ایران ارزش برابری ريال به دلار 1000 تومان بود و لی در زمان این دولت به 3500 تومان رسید و این نشون میده که این دولت 3.5 برابر بیشتر از دولتهای کل تاریخ ایران کار کرده! !
تازه بنده خدا به تحریمها که نخورد بلکه کلی زحمت کشید تا بتونه انتحاری خودشو به تحریما بزنه ! ! (96638)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۹:۰۰
به خدا منفی اشتباهی بود صد تا مثبت جاش میدم (96664)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۲۰:۲۵
به تحریمها خورد یا ملت را به تخریمها خوراند؟!از کدوم کار زیربنایی حرف میزنی؟اگه یک صدم کارهای زیربنایی رو که این دولت ادعا میکرد رو به صورت تمام و کمال نه پیشرفتهای 20% 30% انجام میدادن الان تازه میشدیم ایران سال 84 (96718)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۸:۱۶
آقای موسوی لاری!یک دلی و یک پارچگی بسیار مهم است ولی هنگامی که خیلی ها می کوشند وزیرانی را به دولت تحمیل کنند یا واضح تر بگویم بعضی ها از هم اکنون شمشیر را از رو بسته اند چگونه می توان انتظار داشت وضعیت بهتر شود؟
مدیران نا لایقی که طی این هشت سال سر کار آمده اند به صرف این که طرفدار جناحی خاص بوده اند همه وهمه مصیبتی است برای کشوری که ادعای چند هزار سال تمدن وفرهنگ دارد . (96629)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۲۱:۳۹
دولتی که قادر نبوده بودجه سالیانه اش را به موقع تصویب کنه. . . . برادر عزیز! شما دنبال کار اساسی می گردید (96753)