به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۱۴۲۰۰
تغییر موضع مسئولان باشگاه عجمان و خبری خوش برای فوتبال ایران

یک میلیون دلار بدهید تا قرارداد فسخ شود

یک میلیون دلار بدهید تا قرارداد فسخ شود
نماینده باشگاه پرسپولیس پس از هماهنگی با محمد رویانیان دوباره با باشگاه عجمان برای فسخ قرارداد محمدرضا خلعتبری وارد مذاکره شد. بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان علی رغم اینکه مسئولان عجمان مخالفت شدیدی با جدایی خلعتبری طبق سیاست‌های اعضای هیئت مدیره خود داشتند، اما چراغ سبزی را به نماینده باشگاه پرسپولیس نشان دادند. با توجه به قرارداد خلعتبری عجمانی‌ها از طریق واسطه‌ها به نماینده باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که حاضر هستند با دریافت یک میلیون دلار توافقات لازم را برای جدایی این بازیکن از عجمان اعلام کنند.

این درشرایطی است که قرمز پوشان تنها تا تاریخ ۱۰ آگوست(۱۹ مرداد) مهلت دارند تا به این پیشنهاد فکر کنند. گفتنی است با توجه به قرارداد طرفین این موضوع از لحاظ قانونی نیز مشکل خاصی برای خلعتبری نخواهد داشت. محمد زمانی، مدیر برنامه های جدید خلعتبری و نماینده باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با باشگاه عجمان با تائید این خبر گفت: پس از پیگیری‌های فراوان و بررسی بند بند قرارداد خلعتبری با باشگاه عجمان، یافته ها چنین نشان داد که اگر فسخ قراردادی صورت بگیرد، مبلغی بالغ بر یک میلیون دلار از سوی فسخ کننده قرارداد باید پرداخت شود.


رویانیان : در جریان پیشنهاد عجمانی‌ها هستم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در جریان پیشنهاد عجمانی‌ها برای فسخ قرارداد خلعتبری هستیم. محمد رویانیان اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های انجام شده و صحبت‌های لازم در جریان این هستیم که باشگاه عجمان یک میلیون دلار برای فسخ قرارداد خلعتبری می‌خواهد. وی افزود: ما موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنیم و باید ببینیم خدا در آینده چه می‌خواهد. بالاخره آنها نیز برای جذب بازیکن خود برنامه دارند و باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.
مرجع : فارس

۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۰:۱۰
خدارو شکر...یه میلیارد بیت المال.(جیب هممون) میخوایم بریزیم دور..بای کلی ام خوشحال باشیم.ما ک راضی نیستیم (101009)
معین
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۰:۴۶
خدا کنه بتونن بیارنش خیلی ازش خوشم میاد (101026)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۰:۵۲
رویانیان از این پولا داره
میتونه بده !!! (101028)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۰۱:۱۷
اين پولا از جيب رويانيان در نمياد.از جيب مردم از دريافت مالياته
خود خلعتبري كه به خاطر پول رفته امارات بايد حق فسخ قرارداد رو بده (101179)
یک پرسپولیسی
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۰:۵۳
بازیکنای پولکی فقط برازنده این تیم شدن!!! (101029)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۱:۱۷
خلعتبری بری ولی در حد من بازی کنه!
من نمی دانم توپ فوتبال گرده با لوزی!! (101049)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۲:۳۸
آقا یه شماره حساب اعلام کنید در عرض 1 ساعت ده میلیون دلار مردم واریز می کنند (101091)
صالح
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۳:۵۱
این خبر الان خوشه؟ هه... بدون هیچ چیزی یک میلیون دلار باید از جیب ملت خارج شود تا یک بازیکن در یک لیگ دیگه بازی نکنه... اسیر اون وطن پرستی هستم که با پول بخواهیم بخریمش... (101136)
بندرگناوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۰۱:۱۳
اين يك ميليون دلار بدن به هزارتا بدبخت بيخانمان تا از اوارگي در بيان نه اين ولخرجياي الكي كنند واقعا كه متأسف شدم (101174)