به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۱۴۳۵۵

نگاهي به ديدارهاي هفته سوم لیگ برتر

گروه ورزشي: هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور درحالی از فرداشب آغاز می‌شود که سرخابی‌های پایتخت برای عقب نماندن از صدر جدول رده بندی به دنبال پیروزی مقابل حریفان خود هستند.
نگاهي به ديدارهاي هفته سوم لیگ برتر
در این هفته از مسابقات تیم صدرنشین سپاهان اصفهان که کارش را در لیگ سیزدهم با برتری مقابل تیم های قدرتمند فولادخوزستان و استقلال تهران آغاز کرد تا خود را به عنوان مدعی جدی قهرمانی نشان دهد در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز میهمان گسترش فولاد است. سپاهان با اتکا به بازیکنان باتجربه و بهره وری از بازیسازی خط هافبک توانمندش به دنبال سومین پیروزی متوالی است اما تیم تازه وارد گسترش فولاد با وجود اینکه در ۲ بازی نخست خود فقط یک امتیاز کسب کرد به خوبی نشان داده است با بازیکنان جوان و دونده خود حریف راحتی برای رقبا محسوب نمی شود.

صبای قم که با هدایت "محمد مایلی کهن " و گلزنی های "رضا عنایتی " مهاجم تمام نشدنی فوتبال ایران همراه با سپاهان ۶ امتیازی است و در رتبه دوم قرار دارد دردیداری حساس به مصاف تیم جوان فولادخوزستان می رود که با استفاده ازبازیکنان باتکنیک و بهره گرفتن ازتوان مربیگری حسین فرکی می خواهد همچون سال گذشته از بهترین های لیک باشد.

سه شنبه شب استقلال تهران پس از قبول شکست تلخ مقابل سپاهان درورزشگاه آزادی باید در ورزشگاه حافظیه شیراز با فجرسپاسی صف آرایی کند. فجر در هر دو بازی نخست خود شکست خورده و تماشاگران در همان بازی نخست نشان دادند که علاقه ای به شکننده بودن تیم محبوب خود ندارند و نتیجه نگرفتن مقابل آبی های پایتخت می تواند راه غلامحسین پیروانی را درفجرسپاسی پرپیچ و خم کند: چراکه حرفهای تکراری این مربی مبنی برنداشتن بودجه برای حضوری قدرتمند درلیک برتر- برای علاقه مندان تنها نماینده فارس تکراری شده است.استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی برای عقب نماندن از سپاهان فقط پیروزی می خواهد تا امیرقلعه نویی و یارانش از فشار شکست مقابل سپاهان خود را رها کنند و فجر نیز نمی خواهد دست خالی باشد و همین مساله برحساسیت این بازی خواهد افزود.

دیدار ذوب آهن و تراکتورسازی نیز از دیگر بازیهای حساس سه شنبه شب است چراکه این دو تیم باسابقه به هیچ عنوان آغاز خوبی نداشته اند ازطرفی وضعیت ناراحت کننده "مهدی کریمیان" هافبک تراکتورسازی برگزاری این دیدار را مبهم کرده است. در آخرین دیدار این هفته پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پذیرای مس کرمان است شاگردان علی دایی با چهار امتیاز از دوبازی نخست و ارایه بازیهای نسبتا خوب هواداران میلیونی خود را برای فصلی بهتر از سال های گذشته امیدوار کرده اند و مس کرمان نیز پس از دو تساوی پیاپی با هدایت "محمود یاوری" که متخصص شکست پرسپولیس است به دنبال امتیاز گرفتن در آزادی است.

برنامه هفته سوم :
سه شنبه / ۱۵ مردادماه :

داماش گیلان - نفت تهران /ساعت ۲۲
راه آهن تهران - ملوان انزلی /ساعت ۲۲
ذوب آهن اصفهان - تراکتورسازی تبریز /ساعت ۲۲
گسترش فولاد تبریز - سپاهان اصفهان /ساعت ۲۲
صبای قم - فولادخوزستان /ساعت ۲۲
استقلال صنعتی خوزستان - سایپای البرز /ساعت ۲۲
فجرشهیدسپاسی - استقلال تهران /ساعت ۲۲:۱۵
چهارشنبه ۱۶/ مردادماه :
پرسپولیس تهران - مس کرمان /ساعت ۲۲:۱۵

۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۲۷
به امید قهرمانی سپاهان و درخشش تیمهای (به قول تهرانی ها) شهرستانی. (104686)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۲۹
درود بر پرسپولیس زنده باد علی دایی (104773)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۳۰
پرسپولیس تهران 3 - 0 مس کرمان (104774)