به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۱۴۳۷۴۴

ویلیامز از پایان‌بندی «بازی تاج و تخت» خبر داد

گروه فرهنگی: پخش هشتمین فصل Game Of Thrones از سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز می‌شود و طرفداران مجموعه همه در انتظار اخباری از پایان‌بندی آن هستند.
ویلیامز از پایان‌بندی «بازی تاج و تخت» خبر داد
این‌طور که به نظر می‌رسد، میسی ویلیامز، بازیگر نقش آریا در Game Of Thrones، از پایان‌بندی این سریال خبر دارد. او که این هفته مهمان برنامه‌ی Jimmy Kimmel Live! بود، ادعا کرد فیلمنامه‌ی قسمت پایانی را خوانده است. در همین حین، جیمی کیمل صحبت‌های او را قطع کرد و گفت HBO قصد دارد برای جلوگیری از لو رفتن، چندین پایان‌بندی مختلف را فیلم‌برداری کند تا حتی بازیگران نیز ندانند این سریال چگونه به اتمام می‌رسد. با وجود این، ویلیامز بار دیگر صحبت‌های خود را تایید و اضافه کرد از دیدگاه او، شبکه‌ی HBO بودجه‌ی کافی را برای فیلم‌برداری چندین پایان‌بندی مختلف ندارد.با اطمینان می‌گویم از پایان‌بندی Game of Thrones خبر دارم. راستش را بخواهید مقداری عجیب و غریب است، زیرا در حالی که همه منتظر لحظه‌ی پایانی هستند، شما از قبل از آن اطلاع دارید و این حس شگفت انگیزی است.ویلیامز در ادامه توضیح داد پایان‌بندی Game Of Thrones ممکن است روی کاغذ ناامیدکننده باشد، اما وقتی آن را روی صفحه‌ی تلویزیون ببینید، به‌طور حتم متوجه‌ی تاثیر گذاری‌ آن خواهید شد. وی همچنین اضافه کرد فیلمنامه را برای مادرش نیز ارسال کرده است و در نتیجه او نیز از پایان‌بندی خبر دارد. البته طبق گفته‌های ویلیامز، با انجام این کار، قانونی را زیر پا گذاشته است. سازندگان به او گفته بودند فیلمنامه را در اختیار هیچ فردی قرار ندهد.

اقدامات امنیتی مسئولان شبکه‌ی HBO برای سریال Game Of Thrones بسیار قابل توجه است. فیلمنامه‌های این سریال به صورت رمزی نوشته شده‌اند و پهبادهایی نیز در صحنه‌های فیلم‌برداری خارج از محیط‌های بسته، مراقب همه چیز هستند. البته نباید فراموش کرد که چندین پایان‌بندی نیز برای این سریال در نظر گرفته شده است. کیسی بلویز، رئیس شبکه‌ی HBO، در یکی از مصاحبه‌های خود تاکید کرد با وجود احتمال تغییر در برنامه‌ها، پایان‌بندی‌های مختلف سریال بدون شک فیلم‌برداری خواهند شد:از پایان‌بندی اصلی Game Of Thrones خبر دارم، اما سازندگان سریال قصد فیلم‌برداری چندین پایان‌بندی مختلف را دارند تا هیچ کس نداند در قسمت پایانی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.ویلیامز در ادامه‌ی صحبت‌‌های خود گفت بخش‌های زیادی از فیلم‌برداری سکانس‌هایی که او در آن‌ها حضور دارد باقی مانده است. پس از گفتن این حرف، کیمل با هوشمندی پرسید آیا شخصیت آریا در پایان زنده خواهد ماند یا خیر. ویلیامز نیز با طفره رفتن از پاسخ به سوال، گفت این اتفاق لزوما چنین معنایی ندارد، بلکه فیلم‌برداری بعضی از قسمت‌ها بسیار وقت گیر است.در پایان، لازم به ذکر است که فصل پایانی سریال Game Of Thrones در شش قسمت ساخته خواهد شد. با توجه اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، انتظار می‌رود هر یک از قسمت‌های این فصل همانند یک فیلم سینمایی طولانی باشند. همچنین باید اضافه کرد که پس از پایان این سریال، فرنچایز Game Of Thrones با ساخت‌ چندین پیش در آمد ادامه‌ خواهد داشت.