به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۱۴۵۴۰

اظهارات بازمانده حادثه مرگبار كانال‌آب درفول

گروه حوادث: تنها بازمانده حادثه سقوط وانت در کانال آب دزفول گفت: به دلیل نبود حفاظ آهنی خودرو به درون کانال آب سقوط کرد و جان ۱۲ نفر را ربود.
به گزارش فارس، زیور پازدار اظهار کرد: از مراسم عروسی برمی‌گشتیم که این حادثه شوم رخ داد. وی اضافه کرد: حادثه شنبه شب هنگام برگشت از جشن عروسی در اندیمشک و نزدیک محل زندگی در روستای قلعه طوق سنجر از توابع دزفول به وقوع پیوست. تنها بازمانده حادثه سقوط وانت در کانال آب دزفول عنوان کرد: به دلیل عبور ناگهانی یک حیوان از جاده، مسیر خودرو منحرف شد و ما به درون کانال آب سقوط کردیم. متاسفانه به دلیل نبود حفاظ آهنی در کنار کانال، خودرو به درون کانال آب سقوط کرد و جان ۱۲ نفر را گرفت. پازدار گفت: به دنبال بروز این حادثه به سختی خود را به دیواره کانال شبکه آبیاری رساندم و نجات پیدا کردم. صحنه بسیار غم‌انگیزی بود زیرا در حالی که شاهد غرق و شیون دیگر افراد بودم به دلیل ناتوانی و ضعف در فن شنا نمی‌توانستم برای نجات آنها کاری کنم. وی گفت: ۱۱نفر در قسمت بار وانت بار و دو سرنشین در کابین جلوی وانت قرار داشتند که همگی از جمله پدرم که راننده پیکان وانت امام بخش پازدار بود فوت کردند.

۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۲:۵۹
جالب اینکه شبکه ی خبر علت این حادثه را بی احتیاطی راننده و سرعت بیش از حد اعلام کرد (دیشب، اخبار ساعت 12)، در حالی که شبکه های دیگه گفته های این خانوم رو نشون دادن!!!!!!!!! (107741)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۵۱
واقعا شرمنده ايم روزي كه درشهر تو عزاي عمومي بود تلويزيون ما از همه جاي دنيا خبر داشت الا حال وروز تو.اندكي صبر سحر نزديك است. (108054)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۴۷
باز بندازن گردن راننده!!! (108357)