به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۳
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۱۴۵۵۰

نماينده موافق: تا کی باید از فتنه نان بخوريد؟

گروه سياسي: نماینده مردم بناب در حمايت از كابينه دولت گفت: ما از اصولگرای واقعی کشور هستیم و کابینه روحانی را اصولگرای واقعی همراه با اصلاح طلبان واقعی می‌دانیم.
باقري افزود: انسان نباید تصمیمات خود را برمبنای توهم و تخیل قرار دهد. تصمیمات انسان باید از روی علم و آگاهی و شناخت باشد نه توهم و حدسیات و مطالب غیرواقعی. در انتخابات 24 خرداد، مردم همانطور که به افراطیون دوم خرداد یعنی جبهه مشارکت رای منفی دادند به افراطیون اصولگرا یعنی طالبانیزم هم رای منفی دادند و خط بطلان کشیدند. این خط تفکر فقط 10 درصد از رای را داشتند. اشکالاتی به کابینه گفتند که سنش بالاست. باید دید کشور در کدام مرحله و شرایط است. اگر اینها آمدند سکانداری کنند به خدا قسم ایثار کردند.

وي اضافه كرد: اما درباره فتنه بايد بگويم: اولا فتنه را بنده محکوم می‌کنم. اما کدام فتنه؟ چرا بعد از 4 سال فتنه و فتنه‌گران را مشخص نمیکنند؟ الان هر کسی را در تعارض با منافع خود می بینند به او انگ فتنه می‌زنند. بله کاسب فتنه بلکه دلال فتنه هستید. چرا که بدون علم حرکت می‌کنید. مشخص کنیم در این کشور بعد از 4 سال چند نفر فتنه گر هستند تا وارد بحث های سیاسی نشود و کاندیدا نشود. نمیخواهیم دادگاهی شود ولی وزارت اطلاعات و دستگاه ها اعلام کنند که شما وارد فعالیت های سیاسی نشوید. تا کی جریان‌های سیاسی باید از فتنه نان بخورند و به مطامع خود برسند؟

وي ادامه داد: بعد از فرمایشات رهبر انقلاب بعد از 29 خرداد، هرکسی آمده در خیابانها و اعتراض کرده و کشت و کشتار راه انداخته، فتنه‌گرند. ولی قبل از آن برخی در ستادها فعالیت داشتند نمی شود گفت فتنه‌گرند. شورای نگهبان صلاحیت آن کاندیداها را تایید کرده بود. اگر دستگاه های امنیتی اسناد محکمه پسند دارند درباره برخی افراد، چرا به ما ارائه نمی‌کنند؟ مگر ما نامحرمیم؟ مردم بدانند تا الان هیچ مدرکی مبنی بر مجرم بودن کل کابینه ارائه نکردند و فقط بر اساس توهم خود قضاوت کردند و میخواهند ما را در توهم خود همراه کنند. اصل بر برائت است و اینکه افرادی که معرفی شدند باتجربه و ریشه دار و اخلاقمدار و خردمند هستند. کابینه کابینه عقلاست. هرچند من درباره برخی نقطه نظراتی دارم. ای کاش همه افرادی که منتسب به جریان اصلاح طلبان هستند مانند افراد معرفی شده و مانند تابش ها و پزشکیان ها و نوبخت ها و زنگنه ها بودند. و برخی از ما اصولگرایان هم مانند اینها بودیم.

مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۲۲
ما به هاشمي ها و خاتمي ها و اطلاحات و اعتدال راي داديم نه به صاحبان اتاق هاي تفتيش عقايد. . . .
4 سال از كنار فتنه فتنه كردن ها، كيهان و فارس و رسالت ها به نون و نوايي رسيدند . بيش از اين روي اعصاب مردم راه نرويد ... (108015)
بندرگناوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۲۵
درود (108018)
گمنام
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۳۰
واقعا به این آقا میگن یه اصولگرای معتدل (108027)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۳۹
دمش گرم! من به مردم بناب واقعا تبریک می گویم به خاطر نماینده ای که به مجلس فرستادند. حقیقت را گفت
آفرین!!!!!!!! (108037)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۲:۵۴
حرف دل خیلیها را گفت.
خدا خیرش بده.
مردم بناب قدر این نماینده شون رو خوب بدونند. (108464)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۴۶
واقعا براي خودم متاسفم نماينده هاي مخالف از استانن خراسان بودند و4 وزير منتخب خراساني.واقعا نمك نشناسي خودشان را ثابت كردند.اقاي كريمي قدوسي شما ممكن است يادتان رفته باشد ولي مردم شهر من خوب به ياد دارند روزي كه شما به عنوان سخنران طرفدار احمدي نژاد به شهر ما امديد ومواد غذايي را براي مراسم سالگرد امام تدارك ديدند در كميته امداد در مراسم سخنرانيتان بين مردم تقسيم كرديد ما اون روزها يادمان هست وادمهاي موقعيت طلب مثل شما را خوب مي شناسيم پس به خاطر خدا كمي حيا كنيد. (108048)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۵۷
احسنت (108063)
میثم
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۱۵
امروزه برای افراطی ها سودی که در مرگ بر فتنه گر هست در مرگ بر اسرائیل هم نیست (108095)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۰۸
ای خدا، تو بدادمون برس از دس این قوم که کلمه فتنه رو کردن چماق و هی تو سرمون میکوبن (108150)
صباغی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۵۱
مجلس کاری نکند که دوباره فتنه راه بیفتد حداقل آقای لاریجانی این افراطیون را تذکر بدهد چرا دوباره آرامش کشوررا بعد از دوران سخت و طاقت فرسا بهم می زنید . خدا را شکر که فتنه گران واقعی در مجلس شناسایی شدند (108242)
بختیار
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۰۷
دکان فتنه اگر نبود خیلی ها وجودشا برای هردو جهان اضافه بود. (108265)
بي نام
Kuwait
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۰۰
از اين انگ فتنه ، خسته شده ايم. لطفا نمايندگان ملت لحن گفتارشان را اصلاح كنند. . . .. چرا هر كسي در تعارض با منافع آنهاست فتنه گر است؟ نكند همه ي ملت فتنه گرند؟ (108308)
a.s.m
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۰۱
همه کشورها دارن روز به روز پیشرفت میکنن.ماهنوز اندر خم یک فــــــــتـــــــنه ایــــم (108310)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۵۶
بعضی از نمایندگان تندرو را اگر رو بدهی می گویند اعضای شورای نگهبان چون کروبی و موسوی را تایید کردند فتنه گرند (108363)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۲۸
اگر خاتمی ویارانش را دوست داشتن جرم است پس ما مجرم وعاشقیم.زنده باد خاتمی ویاران مظلومش (108401)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۲:۲۱
لفظ فتنه متاسفانه برای کابینه پیشنهادی ظلمی در حق مردمه که عملی مغرضانه است و کارشکنی در امور ملت (108432)
siavash
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۲:۴۶
عدم وجود احزاب فعال مانع از این مشود که مردم که شدیدا خواهان تغییر و اشتی هستند صدا و نظر خود را در خصوص نظرات مخالف نمایندگان با برخی وزرای پیشنهادی را به گوش نمایندگانی برسانند که به بدون مد نظر قرار دادن برنامه فقط معیار را طیف بندی سیاسی و جناحی قرار داده و مغرضانه به اکثر ملت دهن کجی می کنند.باور کنید من شک دارم که ایا برخی نمایندگان محترم که ادعای همکاری با دولت را دارند واقعا برای مردم جایگاهی مبنی بر دخالت مردم در سرنوشتشان قاعل هستند یا نه.ای کاش میشد صدای بلند ملت را به خانه ملت رساند. (108453)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۰:۲۵
حالا فهمیدم چرا پرونده فتنه را نمی بندند. (108516)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۰:۴۳
آقای رسایی عموی اون فتنه گری است که پدر فرمانده نیروی انتظامی را برای آزادی وی در آورده است. آفرین عموی خوب اینه. تازه برادر رسایی پیمانکار طرح های کلان هم هست تازه روزنامه رنگی 9 صفحه ای هم داردتازه پول های چند صد ملیونی هم از بعضی ها هم گرفته و تازه ....... (108531)
دوستدار روحاني
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۱:۰۲
سلام.
متاسفانه مجلسي كه تشكيل شده است،بسيار تندرو هستند و با راي تغييري كه مردم ميخواهند بسيار فاصله دارند،به عقيده ي من اگر 2 تا از وزيرهاي آقاي روحاني راي اعتماد نگيرند نشانه ي اين هست كه آقاي روحاني اشتباه كرده كه بنا بر تعامل با مجلس تعداد زيادي وزير اصولگرا وارد كابينه اش كرده وزرايي كه با نظر نيروهاي اصلاح طلبي كه از آقاي روحاني حمايت كرده اند هم فكر نيستند.
بهتر بود ايشون تمام كابينه رو اصلاح طلب ميچيد تا اگر 2 وزير راي نياورند 16 وزير پيشرو داشته باشد.

آقاي روحاني ميدانم كار بسيار سختي در پيش داري اما با توكل به نيروي الهي از راي مردمي كه خودت ميداني تغيير ميخواهند حمايت كن و جلوي اين ظالمان كوتاه نيا و هرجا كه احساس نياز كردي با مردم بگو رازت را كه اين مردم اگر ذره اي شفافيت ببينند با تو خواهند بود و حامي ات (108541)