به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۱۴۵۸۵۲

اشرف زاده: در موسیقی ذره‌ای بیش نیستم

گروه فرهنگی: خواننده موسیقی پاپ گفت: اولین فرصتی که پیش بیاید ترجیح می دهم نوروزم را در باغ عطار و خیام با چای زعفرانی سپری کنم چون فضای شهر نیشابور در فروردین و اردیبهشت جزو زیباترین دیدنی هاست.
به گزارش میزان، حجت اشرف زاده خواننده موسیقی پاپ درباره سفر در نوروز گفت: من اگر فرصت پیدا کنم حتما در نوروز به نیشابور سفر خواهم کرد، شهری که بهارش دیدنی است.وی در همین راستا افزود: 25 فروردین روز بزرگداشت عطار نیشابوری و 28 اردیبهشت نیز روز بزرگداشت خیام است. این دو روز واقعا روزهای بهشتی نیشابور هستند و قدم زدن در باغ عطار و خیام و نفس کشیدن در بهار زیبا را به هر ایرانی توصیه می کنم.این خواننده به فضای جذاب نیشابور در نوروز اشاره و بیان کرد: در نیشابور نوروز برای خود دیدنی است به خصوص با بارندگی بسیار دلچسبی که دارد. درختان و باغ ها و کوچه باغ های معروف نیشابور دیدنی هستند و جاذبه های غذایی و تنوع آن برای من لذت بخش است.اشرف زاده در ادامه تاکید کرد: در نوروز معمولا همه جای ایران دیدنی است اما من چون دیر به دیر می توانم به شهرم، نیشابور سفر کنم اولین فرصتی که پیش بیاید ترجیح می دهم نوروزم را در باغ عطار و خیام با چای زعفرانی سپری کنم چون فضای شهر نیشابور در فروردین و اردیبهشت جزو زیباترین دیدنی هاست.
وی درباره علاقمندی اش به سین های سفره هفت سین در نوروز اظهار کرد: در سالهای اخیر سین های معنوی نیز به سفره هفت سین ایرانیان اضافه شده اند، سلامتی و سین های دیگری که می توان برای مردم آرزو کرد. امسال لحظه سال تحویل بهترین و بزرگترین آرزوی من نیز سلامتی برای مردم و همه بیماران بود.خواننده "ماه و ماهی" با آرزو برای مردم ایران در سال 97 خاطرنشان کرد: پیامم در همه برنامه ها و اجراها مهربانی است، این که در رانندگی و ترافیک، در قدم زدن و پیاده رو و در تمام کارهایی که انجام می دهیم با یکدیگر مهربانتر باشیم اما در حادثه ای که رخ می دهد مانند سقوط هواپیما که بسیار دلخراش است به جای اینکه با یکدیگر مهربان تر باشیم و یکدیگر را دلداری بدهیم نامهربانی می کنیم. من در موسیقی ایران ذره ای بیش نیستم اما بزرگترین پیام هنر و موسیقی از دیرباز تا امروز مهربانی، انسانیت و در کنار هم بودن، بوده است.