به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب : ۱۴۶۲۳

‌6‌عضو باند تجاوز قبل از اعدام در زندان كارون



۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۱:۰۹
باید با تانک از رویشان رد شد اعدام برایشان کم است؛ (110002)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۱:۴۲
با عرض شرم و تأسّف فراوان و با عرض پوزش از هموطنان گرامی ، در صبح روز اعدام در جلوی درب زندان مرکزی اهواز به اصطلاح خانواده های این اشغالها هم با پُر رویی هر چه تمامتر ایستاده بودند و نگاه میکردند .. واقعاً شرم آوره .. ! (110012)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۴:۲۷
چنین خانواده هایی که چنین گرگ هایی را به جان مردم می اندازند در جرمشان شریکند و باید از حقوق شهروندی محروم شوند! (110196)
1001
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۰۱:۰۷
ببخشید من اشتباه منفی دادم،
مجازاتها باید کاملا شخصی باشد و فقط در خطای محض دیه به عهده عاقله(خانواده مجرم) میباشد (111048)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۵:۲۶
کار زشت این افراد ربطی به خانواده های آنها ندارد و اگر خانواده ها برای دیدن این آدم های شرور و فاسد آمده بودند این بگذارید به حساب علاقه به فرزند یا همسر نه دوست داشتن تجاوز لطفا توجه داشته باشید مسایل رو باهم قاطی نکنید (110218)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۶:۰۳
چرا! خونواده شون مقصرن!
بخصوص پدر و مادرشون که عوض اینکه آدم تربیت کنن چنین خوک های کثیفی رو تحویل اجتماع دادن!
چطور اگه یک سگ یکی رو گاز بگیره صاحبش باید جوابگو باشه این پدر و مادرها که هیجده سال بچه تو دستشون بود و می واس تربیتشون کنن پاسخگو نیستن؟! (110231)
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۰۲:۲۰
البته قرمایشات شما هم متینه اما با مروری بر زندگی و مطالعه بیوگرافی قاتلین و متجاوزان هنجار شکن معروف تاریخ خواهید دید که اکثر آنان خود نیز در دوران کودکی قربانی حتک حرمتها و خشوناهای خانواده و احتماع بوده اند که در واقع میتوان گفت من و شما و جامعه نیز در برابر این اقدامات مسول و حتی شاید ناخواسته شریک جرم باشیم چرا که کودکی که توسط پدر و مادر معتاد یا طلاق گرفته خود و رها شد ه در دام دیو صفتان حامی و ماوایی در میان جامعه نداشته تا از عقده گیر شدنش در آینده جلوگیری شود (111129)
جوادسکاکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۱:۴۵
ازاعدام افرادی که سه هزارمیلیارد تومان رادزدیده بودند خیری نیست تجاوزتجاوزاست چه به ناموس مردم وچه به اموال مردم (110014)
shahab
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۲:۱۱
واقعا چی میتونه بگه آدم؟ امیدوارم یروز امنیت هر هر نوعی تو ایران برقرار بشه و دیگه از این خبرا نشنویم. (110018)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۵:۳۷
ای بندگان خدا، اختیار داشتید که اینگونه نباشید و به نوامیس مردم همچون نوامیس خود بنگرید و به آنان احترام بگذارید. (110034)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۵:۴۶
کلا اعدام عمل وحشتناکی است.لااقل آنها را با تزریق مثل کشورهای دارای دموکراسی قصاص کنند.چون آنها که دارند عزیزترین چیزشان(جانشان) را از دست میدهند حداقل راحت تر بمیرند. اعدام واقعا بیرحمی تام است. (110036)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۷:۵۲
شما مثل اینکه تو باغ نیستی!
حتی تو آمریکا هم برای یک جنایت هایی حکم اعدام هست!
درضمن شما که این قدر قلب نازکی داری اینو برو به اون شوهری که بگو که جلوی چشمش به همسرش تجاوز کردن! می دونی اون زن و شوهر چه حالی دارن؟
می دونی شاید برای تمام عمرشون نتونن یک زندگی طبیعی داشته باشن؟ (110301)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۷:۳۶
واقعا آدم نمیدونه چی بگه لال میشه اینجور وقتی که چطور ممکنه شش نفر ادم با هم همدست بشن تا این اتفاقات رخ بده !!! پناه بر خدا از شر و حقارت (110038)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۶:۲۹
علاوه بر اون در ايران اعدام با طناب دار اينگونه انجام ميشه كه فرد بعد از چند دقيقه و بر اثر خفگي جان مي دهد (يعني چند دقيقه اون بالا زجر ميكشه كه واقعا ....) اما در كشور هاي ديگر معمولا بر اثر شكستگي گردن و در جا جان مي دهند، (110261)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۷:۴۲
ملعون ها (110041)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۰:۱۱
یک بار اعدام کم است، باید به حبس ابد بدون عفو و فقط به حبس در سلول انفرادی محکوم می شدند. البته نباید نادیده گرفت که نیروهای امنیتی بجای برقراری امنیت به بازی های سیاسی پرداخته اند و این هم شده نتیجه اش. (110060)
1001
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۰:۱۸
خودشون تبر میکوبن به درخت...
خودشون رازقی پرپر میکنن...
ما اگه یه ساقه رو حرس کنیم...
گوش اهل عالمُ کر می کنن...


باید از این نوع اعدامها حمایت کرد و احکام قرآن را بیشتر اجرا کرد تا شاهد امنیت بیشتر در جامعه باشیم (110067)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۶:۳۰
قرآن هزار تا توصيه و سفارش ديگه هم داره، كه وقتي اونها انجام نميشه يا افراطي انجام ميشه كار به اينجا ميرسه... (110265)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۰:۲۳
این افراد همه بیمار بودن (110070)
احمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۱:۲۷
خداوند لعنتشان کند که پستی را به حد اعلای آن رساندند. (110097)
A R A M I S
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۲:۰۸
وقتی جرم محرز شده واقعا لازمه که یک سال و نیم پرونده در جریان باشه!!!؟؟پرونده هایی از این دست که در جامعه امروز ما کم هم نیستند باید به سرعت رسیدگی و حکم صادره سریع و قاطع اجرا بشه. البته این جرائم ریشه های روانشناختی فراوانی داره که بعضا نتیجه سیاستهای غلط بوده و الان داره گسترش پیدا میکنه... (110134)
سهراب
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۲:۵۳
خدا لعنتشون کنه... (110153)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۴:۲۴
برن به درک اسفل! (110192)
اسطوره
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۶:۳۹
اعلام بیزاری میکنم از تمامی کسانی ک ب ناموس مردم تجاوز میکنن و جواب خوبی قوه قضاییه ب آنها داد و امیدوارم قوه قضائیه با تمامی جرائم ب صراحت و روشنی اینگونه جواب بده و ب تمامی پرونده ها اینگونه رسیدگی کنه هم جرائم ناموسی و هم جرائک اختلاس و مابقی جرائم
ولی یادمون باشه ک هیچ کس جنایتکار از مادر متولد نمیشه خوبه در کنار رسیدگی ب این پرونده ها ب این موضوع هم ک چطور یک انسان میتونه ب این درجه از حیوانیت برسه ک اینگونه به ناموس مردم تجاوز بکنه (110272)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۷:۱۵
انها حیوان بودند ولی اعدام هم بداست (110291)
ایرانی
United States
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۲۳:۲۵
چرا اونی که 3000 میلیارد دزدی میکنه و همه هم میدونن کی بوده رو اعدام نمی کنن؟ فقط بلدن تو این چیزا خودشونو نشون بدن؟؟ (110799)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۰۱:۲۶
در برخورد قاطع و مجازات این موجودات انسان نما تردیدی نیست، اما نباید فراموش کرد هر جامعه مستحق همان مجرمینی است که خود پرورانیده است. (111076)