به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۱۴۶۸۹

اظهارات‌تازه‌جوانفكر درباره مصباح‌يزدي و...

گروه سياسي: علی‌اکبر جوانفکر، درباره تاثیر حمایت چهره‌هایی چون مصباح‌یزدی از احمدی‌نژاد گفت: اگر وزن سیاسی آیت‌الله مصباح در پیروزی احمدی‌نژاد تاثیرگذار می‌بود که الان باید آقای جلیلی رییس‌جمهور می‌شد.
مشاور احمدي‌نژاد درباره حمایت اصولگرایان از احمدی‌نژاد گفت: کجا حمایت کردند؟ آقای احمدی‌نژاد خودشان آمدند. نامزد اصولگرایان آقای لاریجانی بود. آنها می‌دانستند رای افکارعمومی آقای احمدی‌نژاد است و آمدند پشت ایشان قرار گرفتند. جوانفکر درباره هم بندان خود گفت: کسانی بودند به اتهامات مالی زندان بودند، دو نفر قاضی هم بود. بغل‌دست ما که از حیاط راه داشت آقای تاج‌زاده بود و چندبار حال و احوالپرسی کردیم ولی به طور کلی از اینکه صحبت کنیم منع بودیم.

وی درباره مراجعه مامورین دادستانی برای بازداشت و درگیری در روزنامه ایران گفت: نه حکمی نبود. آن زمان که آمدند مرا به زندان ببرند من رفتم و اصلا مشکلی نبود. اما به موسسه که آمدند گفتند: آقا بفرمایید برویم. گفتم کجا؟ برای چی؟ اگر حکم دارید من در خدمتتان هستم. گفتند: نه. ما خودمان حکمیم. گفتم اینکه نمی‌شود... من هم آماده بودم بروم اما بچه‌های روزنامه نگذاشتند و مقاومت کردند.
جوانفکر درپاسخ به این سئوال که کی به زندان برمی گردید گفت: هروقت که بگویند، من شش ماه از محکومیتم گذشته و یک سال هم مانده است ولی به خاطر بیماری مرخصی استعلاجی داده‌اند و الان در مرخصی‌ام هر لحظه بگویند آمادگی دارم.

(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۲:۳۲
ملت،امثال جلیلی ها واحمدی‌نژادیها را خوب شناخته اند و فهمیده اند،اینان جز بردن کشور به سمت قهقرا کار دیگری نمی کنند.

جناب مصباح توجه دارند که شرایط بد فعلی که نتیجه دوران گوهربار!!!احمدی‌نژاد است،از آغاز امری آسمانی یا ناشی از خارج نبوده است،بلکه کسانی این شرایط را پیش آوردند که در سال 84در مقابل دولت خاتمی کسی مثل دولت احمدی نژاد را به عنوان دولت کریمه در عصر غیبت معرفی کردند تا فرهنگ دینی مردم را به ظن خودشان اصلاح کنند،حالا میبینند که نه تنها احمدی نژاد از دین تصور روشنی نداشت و از اسلام جز صورتش باقی نماند و نمانده بلکه در حل معضلات اقتصادی که حداقل خواسته هر ملتی از دولتش است ناتوان بود.
رویکردهای متفاوت، متضاد و متلون این آقایان از سال 84تاکنون کشور را به حرکت قهقرائی سوق داد و به پرتگاه نابودی و ویرانی کشاند. (112100)
اصلاح طلب
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۳:۱۵
از نظر آقای جوانفکر احمدی نژاد قطب سیاسی سوم ایرانه (112123)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۴:۳۰
احمدي نژاد بدون. . . . و صداوسيما و پول نفت هيچه هيچ
خيالتون راحت ... (112197)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۴:۴۲
جدی نگیر (112204)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۵:۰۱
شايد... ولي نظر شخص جوانفكر اصلاً مگه وزن سياسي داره؟!! (112218)
اصلاح طلب
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۹:۰۵
همين رو بگو (112479)
داود
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۵:۳۲
نمیدونه که هر چی بیشتر هم بزنه بدتر میشه (112248)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۳:۲۰
وزن سياسي مصباح را خوشبختانه همين احمدي‌نژاد تا اين حد كم كرده!
و اي كاش جوانفكر تا ابد در زندان مي‌ماند!
مطمئنم تاج‌زاده عارش مي‌آيد با او كلمه‌اي صحبت كند! (112126)
عصاره الانتوئین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۳:۳۱
علی اکبرجوانفکر،اسفندیار رحیم مشایی،حمیدرضابقایی،محمدشریف ملک زاده. یاران نزدیک و دوستان شفیق احمدی نژاد. ای کسانی که هنوز طرفدار احمدی نژاد هستید بروید و سرچ کنید ببینید این افراد چه آدم هایی هستند.اگرهنوز هم طرفدار احمدی نژاد بودید بدانید خیلی به ماه نگاه کرده اید....! (112136)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۳:۴۴
اتفاقا مردم از ترس مصباح به جلیلی رای ندادند (112148)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۵:۰۳
مردم بخاطر وضعیت داغون اقتصاد بود که به جلیلی رای ندادن و ترس از احمدی نژاد بود نه مصباح (112220)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۵:۴۵
انکار واقعیت تا چه حد؟!ایت الله مصباح تمام سخنان شان رو در هفته من یه مرور می کنم اکثرا جملاتشون دینی است اگرچه با جلیلی مخالفم ولی باید درمورد مخالفان خودمون با انصاف قضاوت و رفتار کنیم وگرنه افراطی میشویم.بزرگنمایی برخی جملات ایشان از میان این حمه جملا دینی و مذهبی ایشان شاتاز رسانه ای است. (112258)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۳:۴۶
عاقلان دانند (112154)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۴:۱۴
اگر وزن سیاسی آیت‌الله مصباح در پیروزی احمدی‌نژاد تاثیرگذار می‌بود که الان باید آقای جلیلی رییس‌جمهور می‌شد.
اقای جوانفکر اینو خوب اومدی الان مردم رویگردی به افکار تنش زا ندارند چون حال و روز مصر را می بینند (112177)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۴:۲۱
آقای جوانفکر تاثیر داره فقط سال 88 عبرت گرفتند و به کاندیدای مورد نظر او رای ندادند. (112187)
خطه گرمسیرجنوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۴:۲۲
جوانفکر این حرفش درست که مصباح وظرفدارانش یک قاقلیت ند اما بخش زیادی از هیاهو و غوغاسالاری سیاسی را دارند،جوانفکر آمد ایرنا قول داد این سازمان یکساله متحول کنداما هیچ کاری که نکرد در عمل فراموش کرد امور ایرنا را به سیاسی کاری دستش بندشدآخربه بند رفت.خداراشکر که امیدی شهرکی چندماهی آمد اما تلاش زیادی کرد وامید است مدیری ساعی چون امیدی دردولت تدبیروامید برای ایرنا انتخاب شود تا برای مشکلات خبرنگاران و ایرنایی های مظلوم کاری کند. این ها که باید چوب همه مدیریتهار را بخورند ودر پیچ وخم مشکلات خودباقی بمانند.
/ (112188)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۴:۲۳
یادش بخیر خرداد 88،مصباح یزدی: اطاعت از احمدی نژاد اطاعت از خداست. (112189)
ایران
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۴:۴۴
اولا سایت بهار نیوز اگرچه از لحاظ سیاسی با علامه مصباح یزدی در تضاده ولی نباید همه چیز را سیاسی دید ایشان شخصیت بسیار والایی از لحاظ علوم دینی و فقهی هستند و احترام ایشان واجب است و همه علمای بزرگ کشور که ممکن است گرایشات مختلف سیاسی داشته باشد به قدرت علمی ایشان اذعان دارند پس بهتر است ایشان را با احترام نام برد و حرمت و احترام ایشان را نگه داشت اگرچه مخالف اندیشه های سیاسی برخی صحبت کنند.دوما در حوزه های علمیه و نهادها و هیئت های مذهبی و موسسات فرهنگی که تحت تاثیر افکار ایشان هستند به کاندیدای مختلفی مانند اقای ولایتی و قالیباف و رضایی رای دادن حتی شخصیت های بزرگ که به علامه مصباح یزدی ارادت دارند و موافق نظرات ایشان هستند از اقای قالیباف حمایت کردند به نظر من 4میلیون رای اقای جلیلی ملاک نیست بلکه 18 میلیونی که به اصول گرایان رای دادن+2میلیونی که به نظام اسلامی اعتقاد و ایمان داشتند و رای سفید دادند را باید در نظر گرفت.سوما ملت ما هیچگاه حزب گرا نبود یکبار اقای هاشمی در سال 84 شکست خورد و یکبار هم اقای روحانی پیروز انتخابات شد پس بهتر است دچار توهم اکثریت نباشیم چون روزی مانند برخی اصول گرایان باشکست روبه رو می شویم. (112206)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۶:۲۸
این آقای جوانفکر هم ذوب در مشایی است. (112313)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۷:۴۰
کاش همه بیماران زندانی مثل ایشان مورد عنایت مسئولین قضایی و زندان قرار می گرفتند!! (112402)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۸:۱۸
قدیانی با آن وخامت حال یک روز مرخصی نداشته ولی لیشان چگونه بعد از 6ماه مرخصی گرفته؟ (112451)
dbdbdbdbdbdbdbb
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۸:۳۳
چه احمدی نژاد چه مصباح چه اصول گرایان مردم همه رو امتحان کردند و در نهایت اصلاحات و رابطه با دنیا رو انتخاب کردند. زنده باد خاتمی (112455)
آرزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۱۹:۵۹
کاش. . . . . با روزنامه نگاران دربند و زندانیان دگراندیش هم همین رفتار را می کردند (112510)
امیرحسین
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۲۲:۴۶
اقلیت شما اصلاح طلبان هستید به چه دلیل؟به این دلیل که تنها کاندیدای اصلاح طلب عارف بود.اگر یک درصد احتمال می دادند و می دادید که عارف رای بالایی دارد هرگز او را مجبور به انصراف نمی کردند.اگر عارف رای بالایی داشت و او را مجبور به انصراف کردند بزرگترین حماقت را کردند که او انصراف دهد پسسسسسسسسسسسس عارف رای بالا نداشت الکی خودتان را گول نزنید. (112634)