به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۱۴۷۴۷۱

«جومانجی 2» پرفروش‌ترین فیلم گیشه امریکا

گروه فرهنگ و هنر: دنباله فیلم فانتزی «جومانجی» با کسب 403 میلیون دلار درآمد در گیشه امریکا، رکورد پرفروش‌ترین محصول استودیو سونی پیکچرز در تمام دوران‌ها را زد.
«جومانجی 2» پرفروش‌ترین فیلم گیشه امریکا
پیش از این، فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی» با بازی توبی مگوییر در نقش‌ «پیتر پارکر» که سال 2002 روی پرده رفت، رکورددار این عرصه بود. «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» با بازی دواین جانسن، کوین، جک بلک و کارن جیلان مقابل دوربین رفته است.این فیلم که دنباله‌ای بر فانتزی 1995 «جومانجی» با بازی رابین ویلیامز فقید است و توسط جیک کاسدن کارگردانی شده، با بیش از 950 میلیون دلار فروش جهانی دومین محصول پرفروش استودیو سونی در گیشه دنیا نیز به شمار می‌رود. البته رتبه اول همچنان در قبضه فیلم جیمز باند «اسکای‌فال» است. علاوه بر این، «جومانجی 2» پرفروش‌ترین فیلم کارنامه جانسن، بلک و هارت هم محسوب می‌شود.

در حالی‌که مدیران سونی تصور نمی‌کردند دنباله «جومانجی» به یکی از فیلم‌های پرفروش این استودیو تبدیل شود، از افتتاحیه 20 دسامبر به مدت چهار هفته پیاپی، این فیلم صدرنشین گیشه امریکا بود. همین درآمدزایی غیرمنتظره باعث شده سونی ساخت دنباله بعدی این مجموعه سینمایی را قطعی اعلام کند. فعلا، اسکات رزنبرگ و جف پینکنر به عنوان تیم نویسنده مشغول مذاکره با سونی هستند و ظاهرا قرار است ستاره‌های اصلی فیلم باز هم در نقش‌های قبلی‌شان حضور داشته باشند. بعید نیست خود کاسدن هم به زودی برای کارگردانی «جومانجی 3» قرارداد امضا کند.
مرجع : آی ‌سینما