به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۱۴۸۲۰

دو پیشنهاد پروین برای نجات پرسپولیس

گروه ورزشی: عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است برای "نجات" پرسپولیس یا باید بودجه دولتی این باشگاه به 20 میلیارد تومان برسد و یا اینکه این باشگاه خصوصی سازی شود. علی پروین در این مورد گفت: به نظرم باید یک گزارش کاملی از شرایط باشگاه و اقدامات انجام شده برای سرپرست وزارت ورزش ارسال کنیم تا این کار انجام شود.
دو پیشنهاد پروین برای نجات پرسپولیس
علی پروین در نشست هیات مدیره جدید پرسپولیس اظهار داشت: تا چه زمانی محمد رویانیان باید برای تامین منابع مالی و هزینه‌ها صبح تا شب تلاش کند. باید بدانیم هر قدر هم درآمدزایی کنیم باز هم مشکل داریم و هزینه ها از درآمد بالا می‌زند. مگر یک مدیر چقدر می‌تواند درآمد ایجاد کند؟ البته رویانیان از وقتی آمده نگذاشته تیم به بن بست مالی بخورد ولی این شرایط تا چه زمانی می خواهد ادامه پیدا کند؟ وی در ادامه صحبت‌های خود، افزود: حل قطعی مشکل پرسپولی دو راه دارد؛ یا باید بودجه دولتی بالا تا حد 20 میلیارد تومان آن هم با توجه به هزینه های کنونی برای پرسپولیس و استقلال در نظر بگیرند و این رقم هم نباید فقط روی کاغذ باشد، بلکه باید در اختیار دو باشگاه قرار بگیرد. اگر هم این امکانپذیر نیست که فقط یک راه می ماند و آن هم خصوصی کردن پرسپولیس است. عضو هیات مدیره پرسپولیس خاطر نشان کرد: برای خصوصی سازی، ما دنبال کار رفتیم. گفتیم تیم را دست مردم و پیشکسوتان بدهید.

بگذارید بخش خصوصی و سرمایه گذاران بیایند تا پرسپولیس برای همیشه از این حالت خارج شود. مگر یک مدیر در شرایط فعلی چقدر می تواند پول بیاورد. سال قبل به پرسپولیس 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بودجه دولتی دادند. این پول در مقایسه با هزینه‌های باشگاه چه تاثیری می‌تواند داشته باشد؟ به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، وی تاکید کرد: به همین دلایل اعتقاد دارم باید به طور جدی پیگیر بحث خصوصی سازی باشیم که سال‌هاست درباره آن صحبت می‌شود. رویانیان هم کارهای اداری و قانونی را پیگیری کرده و این کار شدنی است. پروین در پایان پیشنهاد کرد: به نظرم باید یک گزارش کاملی از شرایط باشگاه و اقدامات انجام شده برای سرپرست وزارت ورزش ارسال کنیم تا این کار انجام شود. این اقدام یک حرکت ماندگار خواهد بود. هر مدیری بیاید دعا به جان مسببان آن می‌کند. مردم و هواداران هم می‌فهمند که چه کار بزرگی انجام شده است. پرسپولیس هم از این شرایط خارج می‌شود.

۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۹:۳۹
علی اقارو برق نگیره اون سیما همه لخته (114967)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۰۲:۰۴
فرهنگ مسخره کردن و لودگی کی جمع میشه ؟ و ما کی حد کارجدی و شوخی رامی فهمیم ؟ (115060)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۲۰:۰۰
تا زمانی که افراد به پرسپولیس یه عنوان منبع مالی خود نظر دارند پیشرفت تیم محاله (114976)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۰۱:۵۸
بله بادهوا میدیم به بازیکن تا برای تیم بازی کنه (115058)
بهروز
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۲۰:۱۱
در مقابل این دو و نیم میلیارد چقدر سود برای دولت حاصل شده است?قرارداد ده ماهه منمن بعنوان کارشناس ناظر با یک ارگان دولتی در سال 91 دو میلیون و هفتصد هزار تومان بود که در سال 92 بعلت نداشتن بودجه در سال 92 بیکار ماندم. (114981)
بهروز
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۲۰:۱۱
در مقابل این دو و نیم میلیارد چقدر سود برای دولت حاصل شده است?قرارداد ده ماهه منمن بعنوان کارشناس ناظر با یک ارگان دولتی در سال 91 دو میلیون و هفتصد هزار تومان بود که در سال 92 بعلت نداشتن بودجه در سال 92 بیکار ماندم. (114982)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۲۰:۱۷
باشگاهی که نیاز به کمک مالی داشته باشه باید درشو تخته کرد
اگه یه مدیر درست حسابی این باشگاهها داشتند نه تنها از کسی کمک میخواستد بلکه به تیمهای دیگه و بازیکن ساز نیز کمک میکردند (114984)
پرسپولیس
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۲۰:۴۷
پرسپولیس را عشقه (114986)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۲۲:۲۲
1-خوردن یک استکان چای!
2-سپردن کار به کاردان. (115008)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۲۳:۰۶
بدون تعصب راس میگه
پول بیت المالُ روشون قطع کنید برن ببینیم چه میکنن.
من ک به شخصه راضی نیستم پول بیت المال بره داخل این 2 باشگاه. (115020)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۰۰:۰۰
واقعا چه پیشنهادات متفکرانه ای... به مغز هیچکس خطور نکرده بود حقیقتااااا... خب حالا جناب پروین از این 20 میلیاردی که میخواین از دولت بگیرین چقدر سو عاید دولت،مملکت و مردم میشه؟ (115034)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۰۷:۲۱
اتفاقان حرف خوبی زده. علی آقا 20 میلیارد را پیش کشیده تا نشون بده باشگاهها با بودجه دولتی به ضرر مردم کار می کنند. (115072)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۰۷:۲۳
نمی دونم چرا کسی نگرفته موضوع را. در کلامش با تیزهوشی نفی استفهامی بکار گرفته. اصل منظورش اینه که باید خصوصی سازی بشه که اگر مشه اونوقت بایستی 20 میلیارد پول بیتالمال را نادرست مصرف کرد. (115073)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۰۱:۰۱
دوتا تیم آبی و قرمز مجموعاً حدود 50 میلیون طرفدار دارند.هرهفته200 دقیقه بازی میکنند و واسه طرفداراشون ایجاد هیجان میکنند(برده یا باخته فرقی نداره).ایجاد تفریح سالم میکنند.از ضرب تعداد هفته های یک فصل در دویست عددی حاصل میشه که سود مردمیه که نیاز به هیجان دارند.به این عدد اضافه کنید بازیهای تیم ملی و خوراک مطبوعاتی یک هفته را.اینجوری شاید توجیه بشه که چرا این دوتیم باید سرپا بمونند. (115048)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۰۵:۰۶
کشورهای همسایه خودشان را میکشند که تیمهای مردمی مثل پرسپولیس,استقلال,تراکتور,ملوان,نفت آبادان و... داشته باشند و به فوتبال کشورشان هیجان بدهند, اونوقت توی ایران با دست خودمان داریم این تیم ها را ضعیف و بی انگیزه میکنیم. و مدام آنها را میکوبیم که چرا پول بیت المال را به پای این تیم ها میریزیم! درسته که در فوتبال فساد هست و بعضی از فوتبالی ها به پولهای بادآورده میرسند ولی این دلیل نمیشه فوتبال را رها کرد تا از بین برود بلکه باید مسئولین امنیتی به این موضوع ورود کرده و زمینه پاکسازی ورزش را فراهم کرده سپس به خصوصی کردن ورزش اقدام کرد تا دست دلالان و مفسدان از ورزش کوتاه شود. پس برای حل یک مسئله نباید صورت مسئله را پاک کرد. (115063)