به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۱۴۸۷۲۶

فروش متوسط فیلم کشتی کج کار معروف

گروه فرهنگي: فیلم سینمایی "بلاکرز" به کارگردانی "کی کانون" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز کرده و تاکنون به فروشی معادل 8 میلیون دلار رسیده است.
فروش متوسط فیلم کشتی کج کار معروف
فیلم سینمایی "بلاکرز" به کارگردانی "کی کانون" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز کرده و تاکنون به فروشی معادل 8 میلیون دلار رسیده است.جان سینا ستاره سینمای هالیوود و همچنین ورزشکار مطرح رشته های رزمی در این فیلم نقش پدر یعنی نقش اصلی مرد را بر عهده داشته و "لسلی مان" نقش مادر خانواده را ایفا کرده است.
فروش متوسط فیلم کشتی کج کار معروف/جان سینا و مشکلات خانوادگی بازیگر مطرح هالیوود+عکس////////////////جمعه
والدین سه دختر سعی دارند تا در شب جشن فرزندانشان مانع از سوء استفاده های اخلاقی از آنان شوند و با به همین خاطر خطرات فراوانی را در برابر متجاوزان متحمل می شوند. خطراتی که جان خود آنها و فرزندانشان را به مرگ می کشاند."برایان کیهو" و "جیم کیهو" دو برادر فیلمنامه نویس سینمای هالیوود نگارش فیلمنامه و دیالوگ نویسی فیلم سینمایی "مسدود کنندگان" را بر عهده داشته و کی کانون بازنویسی نهایی اثر را انجام داده است.
فروش متوسط فیلم کشتی کج کار معروف/جان سینا و مشکلات خانوادگی بازیگر مطرح هالیوود+عکس////////////////جمعهاین اثر با وجود داستان هیجان آور خود در ژانر کمدی ساخته شده است. کمدی خانوادگی که می تواند نکات آموزشی بسیار فراوانی را نیز به همراه داشته باشد.