به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۱۴۸۷۳۱
تا پنجاه سالگی راه درازی در پیش دارم

سینماگران حرمت یکدیگر را بیشتر حفظ کنند

گروه فرهنگي: بازیگر فیلم "رگ خواب" گفت: متاسفانه این روزها فضای مجازی بسیاری از حرمت ها نه تنها بین هنرمندان بلکه میان مردم کمرنگ کرده است. امیدوارم برخوردها در فضای مجازی کمی مهربانانه تر شود و افراد به این راحتی یکدیگر را در این فضا قضاوت نکنند.
سینماگران حرمت یکدیگر را بیشتر حفظ کنند
کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با  ميزان،در آستانه تولد 47 سالگی خود در خصوص آرزوی شخصی‌اش برای سینمای ایران گفت: برای من همواره در ابتدا هنر کشور در تمامی رشته ها و ابعاد مهم است. همیشه آرزوی این را داشته و دارم که هنر سینما و تئاتر به بالاترین سطح خود تاکنون برسد.وی در همین راستا ادامه داد: از نظر من سینما و تئاتر از عرصه های مهم تاثیر گذار هنر هستند که می توانند رابطه مستقیمی با مردم برقرار کنند. سینما می تواند برای کشور افتخار آفرین باشد و کشورمان را به درستی به جهان معرفی کند. جایگاه فعلی سینمای ایران در جهان جایگاه خوبی است اما امیدوارم این جایگاه هر روز ارتقا پیدا کند.
تهامی
بازیگر فیلم "رگ خواب" در خصوص فعالیت خود در دهه چهل زندگی اش اضافه کرد: من همواره در تمامی انتخاب‌هایم وسواس به خرج داده ام و شاید این دیده شدن و موفقیت در دهه چهل زندگی ام به خاطر سالها وسواس من برای پذیرفتن نقش ها بوده است. از این به بعد هم به امید خدا با این راه و روش به کارم ادامه می دهم و امیدوارم دوستانی که انتخاب می کنند هم به این وسواس توجه بیشتری داشته باشند. همیشه تلاشم را کرده ام که جزو بهترین ها باشم و این تلاش را دو چندان ادامه می دهم.وی درخصوص فعالیت های خود در سال جدید افزود: در حال حاضر دو فیلم آماده اکران با نام های کروکودیل و اعتراف با دور تند را در برنامه دارم که فیلمبرداری هر دوی آنها سال گذشته به پایان می رسد. علاوه بر آن فیلمنامه های زیادی به دستم رسیده که در حال مطالعه آنها هستم و به برخی از آنها بسیار امیدوارم.
تهامی
بازیگر سریال "زیر تیغ" درباره نقش آفرینی در فیلم اعتراف با دور تند اضافه کرد: فیلم احمد کاوری اثری بسیار تاثیرگذار است و معتقدم بازی در این فیلم نقطه عطفی در کارنامه کاری من خواهد بود زیرا نقش بسیار متفاوتی را در آن ایفا می کنم. علاوه بر این در کرودکویل هم بازی متفاوتی نسبت به گذشته ارائه داده ام که قابل دفاع است.وی با اشاره به فرارسیدن سالروز تولد خود تصریح کرد: درباره تولد و دریافت هدیه از عزیزانم این را بگویم که هر چه از دوست رسد نیکوست. دریافت هدیه برایم من بسیار جذاب است و هر چه به عنوان هدیه به من داده اند برایم دوست داشتنی است. هر هدیه ای که به من داده شده نشانه ای از محبت عزیزان و دوستان من است و به همین دلیل نمی توانم بگویم یک هدیه را بیشتر از دیگری دوست داشته باشم.
تهامی/////////////////چهارشنبه
بازیگر فیلم "کروکودیل" دهه چهل تا پنجاه سالگی را دوره ای مهم در زندگی بازیگران دانست و افزود: ده سال بین چهل تا پنجاه سالگی برای هر بازیگر دورانی حیاتی است. اگر به کارنامه کاری بازیگران بزرگ نگاه کنید می بینید که بهترین آثار خود را در این دهه ارائه داده اند و من هم تلاش می کنم این دهه را با انتخاب های درست به خوبی پشت سر بگذارم. البته من خیلی مانده تا پنجاه ساله شوم و راه زیادی در پیش دارم.تهامی با اشاره به موضوعی که همواره آروزیش در سالهای بازیگری بوده خاطرنشان کرد: من به شدت دوست دارم همدلی و مهربانی میان سینماگران بیشتر شود. دوست دارم حرمت ها بیشتر از گذشته رعایت شود. متاسفانه این روزها فضای مجازی بسیاری از حرمت ها نه تنها بین هنرمندان بلکه میان مردم کمرنگ کرده است. امیدوارم برخوردها در فضای مجازی کمی مهربانانه تر شود و افراد به این راحتی یکدیگر را در این فضا قضاوت نکنند. هنرمندان گذشته بر این جایگاه خاص و محترمی بین مردم داشتند اما فضای مجازی باعث شده این جایگاه کمی سست شود. اتفاقی که آروزی من در آستانه روز تولدم حل شدن آن است.