به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : ۱۵۰۶۵

سو تدبیرسبب بی‌اعتمادی مردم شد

گروه سياسي: رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به اینکه مشکلاتی از گذشته و حال پیش روی دولت است؛ مشکلاتی که با سوءتدبیر دولت گذشته سبب بی‌اعتمادی مردم شده است گفت: ان‌شاءالله دولت جدید با تدبیر و عقلانیت آن را مرتفع می‌سازد.
سو تدبیرسبب بی‌اعتمادی مردم شد
به گزارش اداره روابط عمومی جلسه هیات عمومی دیوان عالی کشور  روز سه شنبه به ریاست آیت الله محسنی گرکانی و با حضور قضات عالی رتبه دیوان برگزار شد. در ابتدای این نشست رئیس دیوان عالی با قرائت آیه شریفه «یا ایهاالذین آمنوا اتقوا الله و کونوا مع الصادقین گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید ای کسانیکه ایمان آورده‌اید تقوی را شیوه زندگی خود قرار دهید آنگاه با صادقین و راستگویان باشید.
وی ادامه داد: البته قرآن کریم در آیه دیگری به معرفی صادقان می‌پردازد و می‌فرماید انما المومنون الذین آمنوا بالله و رسوله ثم لم یرتابوا و جاهدوا باموالهم و انفسهم فی سبیل الله اولئک هم الصادقون مومنان کسانی هستند که به خدا و پیامبرش ایمان آورده باشند و شک و تردیدی در خود راه ندهند با اموال و جان‌های خود در راه خدا جهاد کنند اینان صادقانند.

وی تصریح کرد: در هفته دولت قرار داریم و مشکلاتی از گذشته و حال پیش روی دولت است. مشکلاتی که با سوء تدبیر دولت گذشته سبب بی‌اعتمادی مردم شده و مخصوصاً مشکلات معیشتی که خصوصاً برای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه گرفتاری های زیادی ایجاد نموده که ان شاءاله دولت جدید با تدبیر و عقلانیت آن را مرتفع می‌سازد. یکی از مشکلات بزرگ مردم، مقوله درمان است که این مسئله هم برای افرادی که در سطح پایین جامعه هستند، زندگی‌شان را مختل کرده است.

البته این مشکل با هماهنگی دولت و بخش خصوصی قابل حل است جامعه پزشکی در مراکز بهداشت و درمان دولتی با اخلاق‌خوش با بیماران و مخصوصاً با قشر ضعیف و محروم جامعه برخورد داشته باشند و اخلاق اسلامی در حوزه نظام پزشکی به باور دینی و فرهنگ عمومی تبدیل شود و با غلبه به شاخص‌های منفی دولت گذشته، نشاط و آرامش در جامعه حاکم شود و مشکل گرانی خصوصاً‌در بخش سلامت و دارو مرتفع گردد.

شهروند
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۲۲:۱۵
سوء تدبیردولت گذشته سبب بی اعتمادی وایجاد مشکلات وگرفتاریهای زیادی برای مردم شده است.پس نظارت مجلس وسایر نهادهای نظارتی کجا رفته بود؟؟؟!!!! (117713)
محمدرضا
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۲۲:۵۵
خدا ان شااله.. طئل عمر به شما عنایت فرماید حرف حقی زدید (117739)
محمدر
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۲۲:۵۶
خدا کند یک روزی اون افرادی که این مشکلات برای این کشور به وجود اوردند پای میز عدالت قرار بکیرند (117740)