به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۱۵۴۳۷۱

مارادونا: کرواسی یک تیم با یازده جنگجو است

گروه ورزشی: تیم ملی کرواسی، تیم شگفتی ساز جام جهانی روسیه، اکنون خود را در فینال رقابت ها می بیند و باید به مصاف فرانسه برای فتح جام برود.
مارادونا: کرواسی یک تیم با یازده جنگجو است
کرواسی در شرایطی به فینال رسیده است که تیم هایی چون اسپانیا، آلمان، آرژانتین و برزیل، حتی به نیمه نهایی نیز نرسیدند. کروات ها در دور گروهی با سه گل بر آرژانتین غلبه کردند و از همان بازی نشان دادند که مدعی جدی قهرمانی هستند.
دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین در مصاحبه با تله سور، ضمن تمجید از کروات ها گفت:« فوتبال آرژانتین باید از پایه و اساس متحول شود و این کار باید از مدیران فدراسیون شروع شود. برای مثال اگر مسی الان توپ را به سمت یکی از مدیران فعلی بفرستد، آنها با دست توپ را پس خواهند داد چون چیزی از فوتبال نمی فهمند. به داوور شوکر نگاه کنید. او هم تیمی من در سویا بود و الان رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی است. ارتباط او با بازیکنان تیم ملی کرواسی بی‌نظیر و استثنایی است و به خوبی شرایط فوتبالیست‌های کشورش را درک می‌کند. کرواسی یک تیم با یازده جنگجو است  و در زمین برای رسیدن به هدف شان جان می‌دهند. آنها حالا در فینال هستند و ای کاش ما هم آنها را الگو قرار دهیم.»